Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 10. 2012

DIOR Les Rouges Or in 527 Versailles

Včera jsme to večer poněkud protáhli s přáteli a rozhodně se námám sílu, odvahu ani chuť pouštět do nějakých dobrodružství ani rizik, proto raději zůstaneme ve spolehlivých vodách značky Dior. A ze stejného důvodu si dnes povykládáme o nenápadné a nepříliš výrazné rtěnce, kterou můžete vzít kamkoliv a kdykoliv.
Tyto klasické rtěnky Dior jsou prostě výborné, příjemné, lehké, hydratační, akorát krémové, nedělají mapy a cucky. Proto je mám ráda a většinou mě nové řady rtěnek nenalákají. Když ale Dióři nabídli "zlatou" řadu těchto rtěnek, zbystřila jsem. Šlo o sváteční limitku Les Rouges Or, která obsahuje jemňoulinký zlatý prach, který dodává luxusní a lehký třpyt odlišný od klasické perleti.  
 
 

Vybrala jsem si odstín 527 Versailles, protože jsem chtěla rtěnku, kterou můžu nosit od rána do noci, do školky i když jdu za dámu, a kterou klidně nanesu poslepu v autě. A myslím, že jsem se docela trefila. 

 
 
Jak vidíte, zlatavý sheen je opravdu jen velmi jemný a decentní. Žádná divočina a žádná diskokoule.
 
 

Mám tu rtěnku opravdu ráda, sedí k jakémukoliv líčení a oblečení. Vypadá dobře, i když je to jediný kousek makeupu, který na obličej použiju. Na obličeji nijak nevystupuje, dělá jen upravené rty a malinko rozsvítí. Netřeba používat před ní balzám, sama o pokožku rtů dostatečně pečuje a poskytuje vysoký komfort. Některým čumáčkům by mohla vadit typická vanilková parfemace rtěnek Dior, mě nevadí a prakticky ji nevnímám. Výdrž je slušná, i když ne ohromující. 




 
Co říkáte? Vím, že jde o pro mě dost netypickou barvu, ale dělám si iluze, že třeba půjde o jeden z mála produktů, který spotřebuju celý :)
 
 
Mějte krásnou neděli a napište, zda byste takový jemný meruňkový odstín nosily. 
 
 

16 komentářů:

  1. No ja by som broskynovy odtien ruzu urcite nosila, okrem tych "nude" su to jedine typy, ktore mi ako tak sedia a nevyzeram (v lepsom pripade) ako pani od kolotocov :-). Na tebe vyzera naozaj pekne a prirodzene, dobry vyber!

    Inak, pozyvam vas na GIVEAWAY, verim, ze sa vam bude pacit ;-).

    OdpovědětVymazat
  2. Mám takovej pocit, že tyhle zlatavý třpytky Dior dělá moc rád a taky mu jdou. Mám od něj rtěnku podobně zlatavou (není-li to přímo ona) a myslím, že i lak na nehty a něco na tvář :D Versailles mi připomíná jen těmi odlesky, jinak ta samotná barva teda vůbec. Na mě je zase trochu moc do hněda, ale zase ta zlatavá mu dává bodíky navíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni tehdy měli tyto rtěnky v limitce 4 a ke každé byl lak, takže je pravděpodobné, že máš právě tuhle :)

      Vymazat
  3. tak to je bez debaty, já bych tenhle odstín v klidu nosila, hmm
    Dior ještě nemám..

    OdpovědětVymazat
  4. Barva je krásná, ale s tím zlatým odleskem by mi zcela určitě neslušela :). Líbí se mi ale, že není obyčejná.

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnka je opravdu krásná, nevtíravá barvička, ale nezavání nudou!

    OdpovědětVymazat
  6. takouto farbou sa nedá nič pokaziť.

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě sluší moc, mám úžasně bílé zuby, tak si zlatavý odstín můžeš dovolit, mně naopak vyloženě nesluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ale naopak jsem si nedávno říkala, že by to chtělo vybělit nebo něco, zuby nejsou dokonalé...

      Vymazat
  8. Opravdu nádherná barva, škoda, že se jedná o limitku, kterou jsem zaspala, myslím, že bych ji využila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viennettko, myslím si, že ji parfumerky u nás klidně ještě můžou mít.

      Vymazat
  9. Tuhle rtěnku miluji. Objevila jsem ji u Temptalie, která ji doporučila jako podobnou Gems od Guerlainu (taky bohužel limitka). Až mi dojde, budu hledat další podobnou "z rodiny" :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten zlatý prach - třpyt tomu dává podzimní punc. Vypadá skvěle! S Dior mám zkušenosti jen z addict shine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen podzimní. V létě zas byla vysloveně sluneční.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)