Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 10. 2012

CHANEL Rouge Allure Velvet 34 La Raffinée

Tuhle rtěnku jsem si koupila už před několika měsíci a zatím na ni nedošla ředa. Myslím si, že teď je ta pravá chvíle, protože se krásně hodí k podzimu.
 
Už v tomto postu jsem vychvalovala velvetky od Chanelu a odstín 38 byl taky tím impulsem, který mne vedl k nákupu dalšího kousku.
 
 
Tentokrát jsem byla rozhodnutá vybrat si tělovku. Moje představa byla rtěnka v barvě MLBB a v hladkém a sametovém finiši, který tato řada rtěnek tak výtečně umí. Byla jsem dopředu připravená a šla si pro 33, která byla na swatchích dokonalá! Ovšem naživo byla moc světlá. Nevím, na koho ty rtěnky dělají, ale 33 je sice krásná, jemná, malinko broskvová barva, ale dělala mi umrlčí rty. To by zas nešlo, moje představa byla sice nenápadná, ale ne takhle. 34 je tak akorát výrazný odstín, výsledkem jsou rty, které jsou sice viditelně nalíčené, ale neruší a netáhnou celý výraz k žádné konkrétní barvě. Předpokládám, že se ozvou některé z vás s tím, že je podle jejich soudu ta barva už docela výrazná. Ale na mně je skutečně nenápadná a dělá jen upravené a uhlazené rty. 
Ať tak či tak - rty s La Rafinée působí dokonale luxusně a vpravdě sofistikovaně. Vezměte si dobře střižený kabát a dobrý šátek, tuto rtěnku od Chanelu a jste za dámu i bez perel na krku. Nicméně k perlám je rtěnka úplně dokonalá! 
 







 
Ohledně textury, nanášení, výdrže a komfortu dnes budu stručná a napíšu jen: skvělé! Tak jako u tmavého odstínu, který jste zde viděly na jaře.
Velvetka v odstínu La Rafinée je povedená a velmi vřele ji doporučuju každé z vás, která nechce nic velmi výrazného a chce si užít každodenní luxus. Tuhle barvu rozhodně utaháte.
Co myslíte? Mějte krásný víkend, snad bude ještě příjemné počasí. 
 
 
 
Díky vám a především díky kamarádce Renče se nám podařilo vybrat na Blogsale 4000,- Kč! Moc děkujeme všem zúčastněným a na zvířata v nouzi díky tomu a díky provozovateli www.bezobalu.eu putuje celých 8000,-, což je už podle mého názoru velice pěkná částka! 

11 komentářů:

  1. Rtěnka je krásná a fakt ti sluší, moje bude právě 33, pro mě ideální barva. A také chci moc a moc poděkovat Renče!

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě mě nikdy nelákala, nevím proč, ale upřednostňuji rtěnky, které mají tvar šikmo zastřižený jako právě Coco Rouge nebo Volupté a klasické mě vzhledově nechávaj chladnou. No, že bych to přehodnotila? :D Celkově jsem snad nenarazila na žádnou vyloženě negativní recenzi... a těch pozitivních je taky dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme naopak, mě ten zkosený tvar vyhovuje jen u balzámů, kde zase nenávidím rtěnkové zakončení :)

      Vymazat
  3. Já mám zkušenosti s Rouge Coco a Rouge Allure, Velvetku jsem zatím nikdy neměla, ale tahle barvička je perfektní kandidát!:-) Jinak velká gratulace k vybraným penízkům!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Millo :)
      U Chanelu jsou pro mě nejlepší rtěnky hydrabase a potom hned tyhle velvetky.

      Vymazat
  4. no ta je nááádherná, píšu si do seznamu, opět:D

    OdpovědětVymazat
  5. To je prekrasny odtien...Chanel je moja srdcovka a tato farba je ako stvorena na jesen..taka velmi elegantna...zvyrazni usta, ale velmi nenapadnym sposobom :) proste dokonalost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow holky, jste úžasný, neskutečná částka, kéž by bylo víc takových lidí! Š.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta rtěnka je na nadcházející období dokonalá! přesně moje barva.
    Jinak jste holky moc šikovný a moc vám fandím.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)