Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 10. 2012

Chanel Ombres Contraste Duo in 17 Khaki Discret

Myslím, že se vůbec nic nestane, když ještě na chvíli setrváme v příjemném přístavu značky Chanel, ale přesuneme se od rtů trochu výše a zpříma se podíváme do oken naší duše.

Oční stíny Chanel jsou tak nejasnou kapitolou, že se o nich nedá napsat jediná výstižná věta. Paletky 4 stínů, které se prodávají v Evropě, jsou zapečené a je opravdu dost o náhodě (spíše velikém štěstí) najít takovou, která je pigmentovaná. Ne skvěle, ale alespoň dostatečně. Některé totiž nejsou pigmentované vůbec... Je to dáno tím, jak jsou vyráběné, a osobně mě štve, že v Evropě nejsou k dostání verze paletek pro US trh, které jsou prostě klasické, a tak u nich odpadají všechny nešvary zapékaných stínů. Kromě zmíněných proklatých 4paletek dělá Chanel i klasická mona, která jsou většinou všechna dost dobře pigmentovaná, a také duo paletky, u nichž mi připadá, že se k hlavnímu slovu opět dostává náhoda. Měla jsem zatím čest se čtyřmi chanelovskými duopaletkami a pouze ta dnešní naplnila mé očekávání v oblasti jemnosti, měkkosti a pigmentace. Zbytek se tváří velmi statečně a fakt se snaží, ale na tuto dvojku nemá ani omylem.  




Duo 17 Khaki Discret je kombinace barev, kterou jsem ochotná akceptovat. Nejsem z těch, kterým oční víčka hrají barvami rozkvetlé jarní zahrady, ale také neuctívám EMO styl. Miluju hnědou ve všech možných (studených) odstínech, taupe, šedou a béžovou. Skutečné barvy mimo nude škálu, které nějakým způsobem toleruju, jsou pouze dvě - khaki a navy. V tomto jsem neoblomná a nehne se mnou naprosto nic. Chanel naštěstí v oblasti khaki stínů má dokonce několik zastoupení a dělá dvě paletky, které se za khaki dají schovat. Tuto a pak ještě jednu s větším barevným kontrastem a studenějšími podtony. A pokud bych nyní nepoužila Google a nenašla si, že se jmenuje 60 Khaki Clair, tak bych si opravdu zaboha z hlavy sama nevzpomněla. :)




Moje duo obsahuje tmavou zelenou barvu se zlatými částicemi (ano, není to khaki v pravém slova smyslu, do ní jí chybí pořádná dávka hnědého podtonu) a světlou smetanovozlatozelinkavou směsici. Obě jsou velmi silně pigmentované, přestože to u světlých odstínů bývá spíše výjimka. Oba jsou máslovité (téměř mastné a krásně krémové), při nanášení nepráší a drží. Co jiného od svýho stínu očekáváte? Já osobně naprosto nic, tohle mi stačí a můžu si vesele pískat (což neumím, ale nějak se mi to sem hodilo).






Na fotkách barvy bohužel tentokrát moc nevynikly a na očích už vůbec ne. Poslední dobou mi foťák sebral veškerou šťávu z fotek, a tím také dost vítr z plachet. Asi nastal čas na změnu.





6 komentářů:

  1. Možná právě proto, že ji ubrali na hnědé, je tahle khaki opradu pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím jedině souhlasit, přesně můj názor.

      Vymazat
  2. fuha, ked sa mi uz teraz na fotkach pacia (po tom, co tvrdis, ze to nie je to prave orechove), tak ktovie, ake super musia byt tie tiene v reale :)) krasna kombinacia farieb...taka jesenna :) hodi sa mi na nadchadzajuce mesiace..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, na podzim naprosto ideální. Omrkni naživo, ty barvy jsou mnohem lepší a zářivější.

      Vymazat
  3. Ta zelena je moc zajimava akorát se mi khaki nezdá. Pokud by jsi chtěla fakt pěknou khaki mrkni na limitky s leskem od Diora :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, máš pravdu, khaki to není ani omylem, v tom název dost mate. Ale je to opravdu krásná forest green.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)