Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 10. 2012

5P

Nedávno mě jedna z vás v komentářích prosila, zda bych nemohla napsat pár vět o své péči o pleť. Konečně jsem se k tomuto úkolu dostala a jakmile jsem začala psát, hned jsem vlastně přestala. Uvědomila jsme si totiž, že vše, co nyní ve své péči o pleť používám, bohužel nemohu tak zcela doporučit. Jednak z toho důvodu, že mám danou věc třeba teprve krátce, a na nějaké soudy je tím pádem ještě moc brzy, nebo proto, že prostě věc shledávám jen ok, ne super a úžasnou, a tudíž za ni ruku do ohně prostě nedám. Takže můj výběr pro dnešní téma je celkem omezený, ale jednoduše si za ním stojím. Každý kousek na fotce má pro mě všech 5P, které u přípravku v dané kategorii hledám. Mohu vás také ubezpečit, že opravdu vím, co doporučuji, neb každou z těchto věcí mám ve svém arzenálu již nejméně podruhé, některé dokonce podesáté... :) Některé produkty již svoje recenze mají, většina z nich ale na tu svoji teprve čeká.

Pojďme se tedy podívat na zoubek produktům, které plně uspokujují 35letou ženu se smíšenou pletí, která má v poslední době silnou tendenci k dehydratci, dále s pár černými tečkami na nose a rozšířenými pory na nose a lících.


Bioderma ABCDerm cleansing wipes už mají svoji recenzi zde, takže k nim víc dodávat nemusím. Kupuju je neustále, u nich se počet opakování určitě blíží oné zmiňované desítce.

Bioderma ABCDerm H2O je další z micelárek, kterou Bioderma má ve své nabídce, tato je určena (stejně jako celá řada ABCDerm) pro péči o dětskou pokožku, a právě proto tuto celou řadu miluju, Pokud je totiž dostatečně jemná pro děti, je jemná i pro mě, já sama mám pleť dost citlivou a vyhovuje mi pouze to, co je opravdu jemné, s dryáky, které moji pleť pouze odmastí, a tím nehorázně vysuší, jsem skončila asi někdy v šestácti, kdy jsem konečně dostala rozum. A ať si klidně všechny bloggerky světa a známé modelky, které milují červenou micelárku z řady Sensibio, říkají, co chtějí, pravda je, že Sensibio nesahá této ABCDerm ani po kotníky.

L´Occitane Brightening Cleansing Foam ze slaměnkové řady je můj hit. Největší hit, number one již leta letoucí. Sice jsem po dobu, kdy ji používám, vyzkoušela i jiné čističe, ale nikdy mě nic tak nenadchlo jako právě tato pěna. Kdysi dávno jsem milovala odličovací pěnu značky CC7, kterou jsem kupovala v lékárně, ale tuto značku u nás nějak přestali prodávat a hledala jsem za ni náhradu a našla svůj zlatý grál v podobě slaměnky. :)
ATOK levandulová/tea tree pleťová voda je můj miláček, koupila jsem ji jistě více jak 10x a myslím, že ji v nejbližší desítce let z trůnu nic nesesadí. Za tak málo peněz tolik krásné hudby. Miluju ji celou, kupuju ji většinou po litrech. Ani jedna z těchto dvou nevysušuje, krásně osvěží a po nepříjemném stažení ani památky, takže pro ženu mého věku je to prostě naprostý must have.

Payot So Pure/ Hydrafluide serum kupuji také stále dokola. Hydrafludie jsem vám přiblížila zde, So Pure bude jistě zanedlouho následovat. Zatímco Hydrafluide používám denně, So Pure používám pouze nárazově, a to většinou tehdy, pokud mám pocit, že je moje pleť byť jen minimálně zanešená a nečistá, okamžitě ho aplikuju a druhý den po nějakých nešvarech není ani stopa. Skutečně dle mého umí zázraky, ale zde více než kde jinde platí, že méně (často) je někdy více. Rozhodně ho nepoužívám častěji než jednou za 14 dnů, možná ani to ne.

Physiogel je moje náhrada za milovanou Payot Emulsion Reconciliante. Myslím, že je s ní poměrně srovnatelný, cenově vyjde rozhodně mnohem lépe, seženu ho téměř všude a snad mi ho nepřestanou vyrábět. :) Oproti Payot ER je výživnější, hutnější a pro mastnou pleť asi nebude vhodný. Letos mi ale podobné typy krémů nějak začaly vyhovovat, skoro bych řekla, že je nutně potřebuju, aby byla moje pleť jednoduše v cajku.:)

Embryolisse má svoji recenzi již od Nuf a já s ní souhlasím ve všem. Krásně a jemně voní, a přestože je určen pro suchou pleť, směle ho vyzkoušejte i ty z vás, které mají pleť smíšenou. Ve dvaceti ho možná neoceníte, ve třiceti i se smíšenou pletí zajásáte a stopro vám bude vyhovovat.

Dnešní post asi nebyl příliš zajímavý pro naše mladé čtenářky, ale protože věřím, že máme dost čtenářek právě v mém věku, tajně doufám, že nebyl úplně zbytečný. Budu ráda, pokud mi prozradíte svých 5 kosmetickcýh P.





11 komentářů:

  1. tak pod tenhle článek se podepisuji! Je mi o rok víc a mám podle popisu téměř stejnou pleť a taktéž za mě Bioderma ABCDerm (též jsem objevila díky naší malé), Embryolisse (za tu vděčím zas Sam z Pixiwoo) a L´Occitane pěna nesmí chybět v mé výbavě už několik měsíců
    S Payotem jsem se zatím více méně míjela a ATOK nezkoušela nikdy, ale jelikož máme jiné miláčky společné, určitě ozkouším. Velké díky za tipy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc a moc ráda, že nás čte někdo, kdo miluje stejné věci jako já. Potěšila jsi mě. A ATOK vody vyzkoušej, za zbytek nabídky bohužel ruku do ohně nedám, ale za jejich vody bez alkoholu určitě ano.

      Vymazat
  2. Pavli, musím souhlasit, že Physiogel je super záležitost. Právě dodělávám druhé balení a rozhodně se chytám na třetí, což je u mě co říct, páč jsem ještě nikdy neměla 3. balení krému. ;o)
    Do mých 5P by patřila i micelárka Sensibio, i když mám ráda i ABCDerm H2O a momentálně ji i používám, tak Sensibio stále o trošku vede.
    Dále avokádový oční krém KIEHL´S, pěna ze slaměnkové řady a i když to není péče o pleť, ale o vlasy tak se musím zmínit o šampuku New, bez kterého nedám ani ránu. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, ano, právě tento Physiogel dodělávám a o víkendu běžím pro další balení. :)

      Vymazat
  3. Já mám teď hrozné dilema, strašně bych chtěla používat jen přírodní kosmetiku, přes noc nechat pleť odpočinout a nemazat ničím. Dala jsem šanci saloos oleji a to co se mi udělalo na pleti byla noční můra z pekel. Za dva dny to spravil slaměnkový noční krém z senzaboxu. Holt asi přírodní kosmetika je u mě pasé...Ještě jsem se chtěla zeptat v čem je ABCDerm lepší než sensibio? A čistící pěna, zda opravdu dobře odličuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně Sensibio štípe a stahuje, což ta ABCDerm nedělá, proto mi přijde neskonale lepší. Ale věřím, že mnoha holkám prostě ta Sensibio stačí. ABCderm je navíc o dost více pečující, pokud se to o micelárce dá vůbec říci, mám po ní velmi příjemný pocit na pleti.

      A slaměnková pěna opravdu čistí moc dobře. :)

      Vymazat
  4. ty ubrousky asi budou super, já používám klasický dětský z drogerie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My doma taky používáme klasické Babylove ubrousky z DM, ale na obličej je nedávám, myjeme si jimi ruce, když jsme venku. A samozřejmě sem tam ještě zadeček po WC, protože normální toaletní papír je stále docela tvrdý, i když kupujeme ten nejjemnější.

      Vymazat
  5. Mě osobně teda ta slaměnka teda dost zklamala...teda ne, že by byla špatná, ale žádnej zázrak a navíc mi přišla strašně rychle fuč. Za ty prachy bych už si ji podruhé nekoupila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jednou jsem to počítala, protože samozřejmě jsou daleko levnější odličovače, a mně při používání 2x denně vydrží 6 měsíců, což mi přijde jako super výsledek, ale je jasné, že každý je zvyklý na to svoje množství a třeba to moje je poměrně malé, což je dáno i tím, že mám předem odlíčený obličej právě těmi ubrousky a pěny už nepotřebuju tolik.

      Vymazat
  6. mňa tento post neskutočne potešil a prečítala som si ho so záujmom :D skôr som na pleťovú kozmetiku ako na dekoratívnu :) čo sa týka sensibia, dlho dlho som sa snažila sama seba presvedčiť, že mojej pleti vyhovuje, neštípe a nesťahuje, ale nakoniec som si sama pred sebou priznala, že nemôžem ísť vždy so stádom, a pre mňa nie je to pravé orechové. Od slamienky som mala denný aj nočný krém, bohužiaľ tie mi až tak nesadli, cítila som na tváry akoby film, tá ropa mi tam trochu vadila... skúšala som aj slamienkové sérum, alebo elixír mládi, či ako sa to volá, a to už je úplne iné kafé. Slamienková pena ma láka, ale musí počkať na svoj čas, pretože mám vo výhľade najskôr čistiacu pleťovú vodu z bambuckého masla. Atok by som tiež chcela vyskúšať. Momentálne používam pleťovú vodu a čistiaci gél archangelika, absolútna spokojnosť :D ale keďže som len žena, nedokážem ostať pri jednom osvedčenom produkte, ale musím skúšať a hľadať stále niečo nové :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)