Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 9. 2012

Už mi, lásko, není 20 let

Koncem srpna jsem oslavila další narozeniny, ale jelikož na počet svíček, kterými jsem na svém narozeninovém dortu ohromovala okolí, nebyl nijak vábný pohled, ani jsem to tu nějak nerozpitvávala. Prostě uběhnul další rok a já už fakt nejsem nejmladší. Je mi 35. Číslo sice prý půlkulaté, ale pro mě kostrbaté a neohebné jako moje nemocná záda. Ale nestěžuju si, záda mě bolela i ve dvaceti a o 15 let později mě bolí stále stejně, dalo by se tedy říci, že tělesně vůbec nestárnu. :) Jen mám díky tomu srpnovému dni ve sbírce dalších pár krásných věcí od svých nejbližších. No a to je důvod k veselí a k přiznání věku i všem vám tady. :)

Můj chlap naštěstí mozek, jímž byl obdarován, spolehlivě používá, pokud přemýšlí, jaké dárky mi koupí. Takže se nestane, že na konci sprna dostanu plavky, které zas celý rok nevytáhnu, nebo že bych k svátku dostala pánev či robota. Od toho mám tchýni, že...No nic, o tchýni třeba někdy jindy, nyní zpět k chlapovi a jeho dárkům. Vybrala jsem dva, které bych vám ráda ukázala.

Zimu trávím s dítětem venku. Každý den mrznu na pískovišti, zatímco on se svým kamarádem nabírají zmrzlý písek či sníh a házejí ho všude kolem. Takto to bylo celou tuto zimu a jistě to tak bude i tentokrát. Ale já na zimu zas nejsem nijak extra připravená. Nejezdíme lyžovat, takže nemám řádné teplé oblečení ani boty. V kožených kozačkách na podpatku, které v zimě miluju, se mi na písku fakt blbě stojí a hlavně mi v nich po půl hodině modrají zimou nohy. Takže potřebuju teplé botky. Můj chlap byl zas o krok dál než já a jedny takové mi rovnou pořídil. Nejsou to sice UGG, ale já jsem i tak moc ráda, když UGG, tak jedině vysoké a u nich vím, že se do nich se svými vytancovanými lýtky nenarvu. Takže mám krásné velbloudí žabičky Coqui, které jsou stejně jako jejich megaslavné kolegyně UGG celokožené a uvnitř mají teploučký kožíšek z ovčí vlny. Já se snad tu tu zimu letos i těším.







Praktický dárek mě opravdu hodně potěšil, ale co si budeme nalhávat, jsem ženská marnivá, takže raději něco pro potěšení. To jediné, co miluju víc než kosmetika, jsou kabelky. To už všichni víte, takže to nemá cenu dále rozvádět a rovnou vám ukážu fotky nového miláčka. Nejlepší na něm je ta měkká kůžička, z níž je vyroben. Poslední dobou totiž preferuji kožené kabelky nad jakýmkoli jiným materiálem. Kůže sice tolik nevydrží jako třeba plátno od LV, ale ta vůně, toho já se asi nikdy nenabažím. Takže tento miláček splnil moje očekávání na sto procent, přestože dříve nebyla moje zkušenost s Michael Kors kabelkami pozitivní. Leopard reputaci MK napravil a já doufám, že to není poslední kousek od této značky, který kdy bude ležet v mé skříni.






20 komentářů:

  1. Ty máš dobrého chlapa, co ví, co ti koupit. To je dobře ;). A všechno nejlepší k narozeninám, hlavně hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Brala bych obojí :) Přiznám se, že tu značku válenek vůbec neznám :). Ale v zimě je opravdu využiju, letos si kupuju další...
    A kabelka vypadá skvěle. MK je má prostě úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že ho miluješ, když jsem kabelku fotila, myslela jsem přímo na tebe. :)

      Vymazat
  3. nadhera :) chlapa mas teda super...hlavne ked dostanes od neho MK kabelku a nie panvicu :D v tom ams pravdu, vela chlapov je toho schopna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas abych nehaněla pánvičky, dostala jsem jednu právě od tchýni z dílny Jamieho Olivera a používám ji neustále, je výborná a byl to super dárek, i když v tu chvíli jsem to neocenila, zpětně to ale oceňuju velmi.

      Vymazat
  4. Chlapa chválím! A díky za tip na botky. :) Hmmm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud mohu zatím soudit, jsou moc pohodlné a hlavně teplé, ale chodila jsem v nich jen po bytě. :)

      Vymazat
  5. Nádherný! Tvarem stejnou kabelku chci do školy, ale nikde jsem prostě obyčejnou bez různých cinkrlátek v semiši (na tom ujíždím zas já :D) nenašla. Respektive když jsem našla, a to pro mě docela překvapivě v Guessu, tak stála 7 tisíc, zatímco na webu Guess ji ve Státech prodávali za cenu kolem dvě stě dolarů, tudíž jsem si ji nevzala tak nějak z principu... Navíc mi jako studentce přijde škoda dávat takový peníze za tašku na těžký učebnice, denní nošení a přenášení v MHD a tak vůbec. Závidím, závidím, ale víte jak, v dobrým :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za Guess bych také nikdy 7 tisíc nedala, je mi jasné, že kožená nebude levná,ale Guess je pro mě značka levných kabelek a nějak to ve svém myšlení nehodlám měnit. Pokud stojí v USA tolik, co píšeš, je to klasická česká zlodějina, a to bych také nepodporovala.

      Vymazat
  6. Krásné dárky!! Nik, prosím tě, měla jsi k té kabelce dustbag? Já si totiž taky koupila svou první MK kabelku za státnice, ale nemám ho u ní. Otázka je, jestli mi ho k ní zapomněl prodavač přidat nebo jen chybí u té mé nebo ho prostě ke kabelkám nedávají? Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel dustbag k ní není a nebyl ani k jiné MK kabelce, kterou jsem si kdysi objednala sama z Yooxu.

      Vymazat
  7. Tak to je skoro rovnaky dobry chlap ako ten moj :D :D :D. Ale nie, vyborne darceky si dostala a je skvele, ze sa tak dobre trafil... uzi si v zdravi a do radosti! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já už tyto válenky vlastním jednu sezonu, jen jsem si vybrala černé a ty vyšší a jsem s nimi moc spokojená, tak snad budeš taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že vidím někoho spokojeného, protože já si ty černé včera objednala taky. :)

      Vymazat
  9. Nadherne darceky! :)
    Dovol mi pozvat ta na moju bioderma giveaway - http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/2012/09/bioderma-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Pavli, sice opozdene, ale preji vse nej! ke krasnym 35. UGGs aspol. jsem se vesele vyhybala, ale tuto zimu uz i na me dojde. Brrr... nesnasim zimu, ale budu muset tahat sane :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych, Táni, UGGsky taky brala, kdybych se do těch vysokých narvala, ale to opravdu bohužel nehrozí. Ale jsem zvědavá na tyto "žabičky", jaké teploučko v nich bude.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)