Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 9. 2012

Prima dvojka od Chanelu

Vždycky, když si pro recenzi sahám do svého zlatého fondu, můžete si být dopředu jisté, že se dočtete chválu. I dnes vám chci představit svoji oblíbenou klasiku, kterou používám dlouhodobě, nadšeně a úspěšně. Jistěže malé nevěry bývají, ale vracívám se k prověřenému.
Jde o dvojici produktů značky CHANEL - makeup VITALUMIERE AQUA a sypký pudr NATURAL FINISH LOOSE POWDER.
 
Oba výrobky jistě znáte - jsou na trhu dlouho a byly nesčetněkrát recenzovány. Mám sice v záloze několik krásných novinek, které bych mohla zrecenzovat, ale říkám si, že když se blíží Dny Marianne, může se tip na dobrý podklad hodit. Přece jen jde o dražší kousky - a i kdyby ne, sleva se hodí vždycky!
 
 
Sypký pudr Natural Finish Loose Powder je úžasný v několika směrech. Je hedvábně jemný, lehounký. Asi neznám jemnější. Jemnost mám u pudru ráda, protože pak na pleti není vidět nános prášku, a vzhled je tím pádem přirozenější a výsledek mladistvější. Mám-li srovnat s kultovními pudry TLC, vítězí jednoznačně Chanel. Ne proto, že mám ráda značku jako takovou :)
V pudru jsou obsaženy úplně malilinké třpytečky. Někdo píše, že je na pleti vidí, já o nich vlastně nevím. Možná dělají ten zdravější a mladistvější glow pleti, ale rozhodně na sobě nepozoruji třpyt nebo lesk.
Používám odstín 30 Naturel, který je na mne poměrně světlý, ale mám ho tak vybraný záměrně. Nesnáším tmavé pudry, nikdy to na nikom nevypadá dobře, dělá to tmavou až posmrtnou masku. A když je pudr dobrý, příliš nebarví a nemění barvu podkladu. Tento pudr dobrý je, tudíž mi plní funkci transparentního a fixačního závoje.
Vybírejte dobře - standardní balení vám vydrží minimálně do důchodu :)
 


 
 
Vitalumiere Aqua je ideální pro ty z vás, kteří nevyžadují silné krytí a mají rády podklad, který přiznává pleť, která je pod ním. Nic velkého nezakryje, ale pěkně sjednotí a osvěží. Asi skutečně pleť i hydratuje. Dlouho vydrží a moc pěkně se s ním pracuje. Nechci unavovat notoricky známými detaily, protože skutečně nejde o žádnou novinku a recenzí je všude přehršel.
Mrkněte na fotky, jsou na nich odstíny 40 a 50, které mi sedí oba. Používám málo makeupu a dobře roztírám, takže mezi nimi skoro nevidím rozdíl. 




 
 
Mám moc ráda velmi praktické dávkování, makeup se nevylévá a balení se snadno udržuje čisté. Nesnáším upatlanou kosmetiku! Nechápu ženy, které vytáhnou z taštičky tubu makeupu, řasenku, rtěnku nebo cokoliv a vše je umatlané makeupem nebo rozsypanými pudry. Zúženou hubičku lahvičky vždycky ihned dobře otřu, takže je vše čisté i při transportu makeupu.
Pokud půjdete na lov, dobře si vyberte odstín - bohužel se k nám opět nevozí nic tmavšího než 50, ale věřím, že většinou vám sedne 20 až 40. Jedno balení makeupu mi vydrží víc než rok a jediné, na co je nutné dbát, je dobré rozmíchání a roztřepání makeupu před použitím. Pokud zatřepete málo, makeup kryje víc a je i víc vidět. 
Já osobně doporučuji vyzkoušet i pevnou variantu tohoto makeupu. Podle mě je velmi povedená a stojí za to. Mnoho blogerek si stěžuje na vysokou spotřebu, ale já nesouhlasím a stále používám první balení, kde mám ještě rozhodně více než polovinu obsahu. Jako jediné minus vidím to, že odstíny tekuté a kompaktní verze se neshodují, nicméně pokud máte 30, máte prostě 30 :)
 
Chystáte se na slevy? Co koupíte? Uvítám tipy na nákupy :)
 


12 komentářů:

  1. Ten pudr Chanel mě hodně zaujal. Nicméně jaké je balení, nerozsypává se v kabelce? Ta cena je teda šílená, ale zas když vydrží do důchodu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teda do kabelky bych ho na denní použití nenosila. Obecně sypké pudry nenosím v kabelce. Samo o sobě drží a nevysype se. Ale když ho budeš nosit, pak ho otevřeš, bude spousta pudru vysypaného ve víčku a odtud ti poletí úplně všude. jedině nesubdávat původní nálepku, která je přes dírky v sítku (tu vidíš u mne na první fotce nalepenou na krabičce) a vždy jen kousek odlepit, odsypnout a poté znovu zalepit. Nicméně pro mne by to byla ocasovina. Pudr mám doma, ráno použiju a přes den buď neupravuju nebo mám v kabelce nějaký pevný pudr.

      Vymazat
    2. Díky za info, já myslela, když ho s sebou povezu třeba na cesty, asi bych to taky nenosila každý den. Nicméně, když už jsme u toho, hodil by se tůvj tip na pevný pudr ;).

      Vymazat
    3. Tak na cestování tam mám právě tu nálepku. Sejmu z krabičky a je to. Víčko je šroubovací, to drží dobře.
      Pevný pudr mám miniaturku Clinique - tu mám hlavně kvůli super velikosti. Pak mám skvělý kompakt Becca, bude recenze :) Do kabelky rozhoduje velikost. A kolikrát jsou lepší matovací papírky.

      Vymazat
    4. Já bych ráda dodala, že ho nosím s sebou každej den a opravdu je travel-friendly. Nic se nevysype. Jen je důlezitý nepropíchat všechny dírky, ale udělat jen tak dva tři otvory, to úplně stačí.

      Jinak teda s recenzí naprosto souhlasím. A na DM bych si ráda pořídila právě nový balení VA.

      Vymazat
    5. Vida, Dáška ho tahá s sebou :) To máš teda, Dáši, nervy ze železa! Já potřebuju jen poslepu ojet narychlo obličej, tak na manipulaci se sypkým pudrem nemám :) No jo, mládí vpřed!

      Vymazat
  2. Ach, Chanel je moja naj znacka a holt co sa Chanelu tyka, byvam hodne nekriticka :D oba produkty ktore si spominala poznam, ale puder zatim nepouzivam, lebo nemam mastnu plet, ani sa nelesknem a makeup pouzivam Bourjois Healthy Mix, lebo mi najviac vyhovuje tym, aky je lahucky a aj cenovo dostupny. Ale zato ruze od Chanelu...to sa az hanbim priznat, ze kolko si ich kupujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom makeupu Bourjois jsem už slyšela strašně moc chvály, asi ho příležitostně vyzkouším :)

      Vymazat
  3. Balení makeupu se mi nelíbí, ale to není podstatné, dost by mě zajímalo, zda je podobný Face Fabric od Armani, když už přiznává tón pleti...Zajímá mě to kvůli výdrži. FF jsem měla vzorek a výdrž byla celodenní i bez pudru, je na tom tento makeup obdobně nebo je potřeba pudru(a to rovnou opět Chanel)?
    :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,
    jak kryje a matuje ten tekutý Vitalumiére v porovnání s kompaktem? Krytí (spíš sjednocení ;-)) je u kompaktu pro mě ok, ale hodně rychle se po něm lesknu :-(

    Z kosmetiky budu na Dny M. kupovat řasenky, jinak jdu pro boty do Ecca, top do Adidasu, pásek k Pietru F. a pro Lego :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,
    myslím si, že tekutá verze je tak nějak lepší. Respektive se s ní snadněji pracuje, takže pak i ten výsledek snáz dosáhneš :) Přece jen hutnější kompakt je nutno pečlivěji rozetřít. Výsledek je dle mého soudu asi stejný, možná se malinko méně lesknu s kompaktem. Ale já dávám kompaktu méně právě proto, že tekutý se lépe nanáší, tak ho tolik neřeším a neroztírám tak dlouho.
    Je to zmatená odpověď, že :) V každém případě pokud ti sedl kompakt, sedne ti i klasika.

    OdpovědětVymazat
  6. Btw, úplně mimo téma, ale všimla jsem si, že jste tu recenzovaly Urban Decay Rollergirl paletku...kdyby se vám jí někdy chtělo zbavovat, ráda jí budu dělat za úplatu maminku :).

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)