Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 9. 2012

Ooops I did it again....Chanel 2012 Fall Collection

Stejně tak, jak miluju léto a také jaro, protože po něm následuje právě mé nejoblíbenější období, tak nenávidím podzim. Pro něj samotný, ale i pro nadcházející zimu. No jo, jenže co se kosmetických kolekci týče, mám to naprosto obráceně. S jarními a letními kolekcemi se mi téměř nikdy kosmetické giganty netrefí do nálady ani vkusu. Vše je moc barevné, veselé a hravé. Mně se to v líčení nelíbí. Proto mé nejoblíbenější kolekce přichízejí do prodejen vždy na konci léta. Podzimní trendy jsou pro mě nej, zima je už moc slavnostní a nablýskaná, ale podzim je klasický. A letos tuplem.


Každý rok je to pro mě souboj dvou titánů - Dior a Chanel. Loni mě Chanel uhranul paletkou Prelude, na níž jsme vám přinesly s Nuf náš historicky první duel na tomto blogu, letos mě dostal mnohem víc. Pro Dior sice hraje fakt, že jeho Golden Jungle collection  má ucelené téma a krásně se doplňuje, ale mě, přestože jsem velký fanda khaki líčení, prostě nějak odradila. Je právě až moc khaki a teplá, čímž pro mě jednoznačně ztrácí onen nádech klasiky. Ten jsem našla se vším všudy jedině u Chanela v jeho nové kolekci Les Essentiels.


Nebudu vám zde představovat všechny kousky, které v kolekci najdete, myslím, že je to naprosto nadbytečné, je toho plný net a něco podobného jistě umí najít každý. Ukážu vám raději svůj výběr, protože bylo opravdu z čeho vybírat. Víte, letos jsem naprosto zasklila Dny Marianne. Ty dny jsem byla mimo město a tu část, kdy jsem ve městě byla, jsem neměla sebemenší chuť na obíhání kolem kosmetických stojanů. Moje skore pro letošní DM je tedy 1:0 pro moji peněženku. Proto když jsem toto úterý na nákupy dostala opravdu chuť, vyrazila jsem ihned, abych peněžence její výhru patřičně osladila a skore vyrovnala.


Celkem si neumím představit nic klasičtějšího, než s čím jsem dorazila domů. Ano, do klasiky chybí pouze odškrtnutá položka s názvem "červené rty", ale tu já mám neustále prázdnou, takže žádné překvapení. Věřím, že vše ostatní užiju. Pokud ne, užije to jistě některá z vás, až se kousky objeví u nás v blogsale. Ale pro tuto chvíli jsem nadšená a jsem ráda, že jsem nakoupila tak, jak jsem nakoupila. Měla jsem velikou pauze, dlouho mě nic nezaujalo, takže ono čekání na něco skvělého se tentokrát plně vyplatilo.

Chanel Les 4 Ombres 38 Premier Regard



Chanel Lumiere d´Artifices Beiges



Chanel Rouge Coco 45 Caractere



EDIT: Pro skeptiky, kteří mají problém s pigmentací Chanel paletek (ano, chápu vás, taky jsem jej měla, ale vím, že Chanel se rok od roku zlepšuje a poslední dva roky jsou jeho limitované paletky moc dobré, navíc nejde srovnávat variantu baked stínů u Chanelu a třeba stínů Dior, které jednoduše vznikají jinak), přidávám foto černého stínu z palety Premier Regard. S černými stíny má problém většina značek, málokterá udělá sytý, matný a dobře pigmentovaný stín, tragický je dle mého i počin MACu s jejich slavným Carbonem. Tady u této palety jsem ale jen jednou jemně přejela po stínu....


25 komentářů:

  1. Výběr krásný! Kdy se můžeme těšit na fotky v akci? Za sebe se přimlouvám hlavně za rtěnku a stíny. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se co nejdříve, právě jsem oboje smyla ze tváře, ale zapomněla jsem to cvaknout. :)

      Vymazat
  2. jee, jaká náhoda, včera jsem psala o Rouge Coco, koupila jsem č.13:) těším se na tvoji rtěnku na rtech, barva mě zaujala

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny Chanel už nikdy víc! Horší jsem snad nikdy neměla, ale nějak takhle si představuji, že by vypadal výsledek po použití Essence-barvy na oku a v krabičce nebe a dudy, pod okem nános větší než na víčkách, výdrž nulová a u Chanelu navíc i zcela neadekvátní cena. Zlaté palety od Diora...

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů. Těším se na Rouge Coco v akci! Osobně preferuji rtěnky, které jsou tvarem střižené jako Rouge Coco, nevím, proč se mi to líbí víc :D Ale po téhle jsem taky pokukovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta rtěnka je dokonalá. Barva je naprosto mimo moje bezpečné pole, ale sedí mi jak zadek na hrnci. Podzimní a klasická, musím se opakovat.

      Vymazat
  5. Nadherne trio :)) kolko priblizne stoja tieto produkty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka tuším 900kč, paletka stínů 1400kč a pudr 1700kč.

      Vymazat
  6. Zaujal ma hlavne rúž, má krásnu farbu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Potrefená husa se ozývá- neřeším jakým způsobem daná věc vznikla, vidím výsledek a ten je pro mě směrodatný. Žel nejsem kosmetický superguru, jsem jen obyčejná zákaznice, která prostě mizerné stíny nahradí stíny lepšími a neřeší rozdílné zpracování, byť má jistě na konečný produkt velký vliv. Moje paletka je stará tak půl roku, byla uvedena jako limitka takže radši ani nevedět jak je to se stálou kolekcí. Argument "musí se s tím umět pracovat" neberu neb i vizážistka mi potvrdila, že stíny Chanel málokdy někoho nadchnou natolik, aby se stal jejich oddaným nákupčím. Pokuď ano, závidím, protože výběr barev a jejich kombinace jsou opravdu božské. Holt 100 lidí, 50 očí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi potrefená husa, věřím, že skeptiků ohledně pigmentace je mnohem víc a rozumím tomu, také z toho důvodu žádnou Chanel paletku ze stálé kolekce nevlastním. Jinak argument "musí se s tím umět pracovat" jsem použila????? Fakt o tom nevím. Mluvím pouze za tuto paletku a myslím, že názorná ukázka pigmentace zde mluví za vše.Dle mého se povedla.

      Vymazat
    2. Holky, není všechno stejně špatné. Mám Enigmu kupovanou v UK a kvůli pigmentaci musím nejtmavší stín dávkovat hodně jemně. A drží mi všechny barvy. Nicméně co jsem měla před Prelude, bylo strašné.

      Vymazat
  8. s tim pudrem jsem porad na vazkach, strasne se mi libi, ale kdyz jsem si ho zkousela v debenhams, tak se vubec netrpytil, pak jsem ho zkousela znovu na letisti, a tam se mi trpytila cela ruka, tak ja fakt nevim...myslela jsem, ze je to rozjasnujici pudr na cely oblicej, ale tolik trpytek? Uz se nemuzu dockat recenze!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty třpytky jsou pouze na povrchu, takže po jednom, dvou použitích se setřou a zůstane pouze saténový finish - rozjasňující, nikoli třpytivý. Tomu jsem já ráda, kdyby byl třpytivý, rozhodně bych ho nekoupila.

      Vymazat
  9. Z teto kolekče mám ( zatím) pouze rtenku a je dokonalá! A sluší opravdu kazdemu typu, ona se totiz krasne přizpůsobí:) A Pavlí moc moc prosím o recenze rozjasnovaci abych ho stihla koupit v případe ze bude dle tebe super;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý výběr, nejvíc mě zaujala rtěnka, tu bych mohla jít omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja jsem se na kolekci tesila moc. Ale me zklamala. Pudrik mi prisel celkem obycejny, rtenka na mych pigmentovanych rtech temer neviditelna a na stiny jsem se po predchozich zjistenich vybodla :-). Ale verim ze Tobe, Pavli, musi sluset hodne.

    OdpovědětVymazat
  13. Luckily, there are many methods in safely removing unwanted hair.
    Likewise, using imported shampoos and conditioners
    from a tropical country when your climate is cold and temperate is not such a good idea.
    Generally, these products are more expensive
    than their watered-down counterparts, but you can find a few affordable pure silicone
    hair products (see below).

    OdpovědětVymazat
  14. Its not surprising that people might become depressed during stressful times
    – such as going through a divorce, caring for a sick relative
    or financial problems. Further information can be
    obtained by contacting the Washington Institute of Natural Medicine at (202) 237-7681.

    Located within blocks of the train station where the Tren a
    las Nubes departs, this stretch of 7 or 8 blocks began
    100 years ago as the cultural centre of the city, unfortunately
    falling into disrepair over the years, then only to be rescued 10 years ago by the city's current mayor. If you suspect that your method has become infected there are a number of points you can do yourself to try to get rid of the offending application. The doctor will ask about symptoms of metabolic disorders such as fatigue, headaches, cramping, mood changes, shortness of breath, and chronic diarrhea.

    Look at my page: Hadhramaut

    OdpovědětVymazat
  15. You should generously massage your head with this oil at night for flaunting a
    high quality curls next day. For the thick and curly hair, it is best to use the Moroccan Oil.
    Quality Omega 3 fish oils are generally derived from cold-water fishes like
    mackerel, sardines, salmon, and tuna. Ideally, prepare the day before dilution and in the evening, put the mixture in the palm of your hand
    and apply and hold your hair and scalp. Exactly what the oil does is clean and exfoliate your hair follicles, help make
    your bloodstream circulate better all around your head and in return boosts the process involving hair growth and
    acts as being a supercharger for making your hair get bigger.


    Also visit my web site long hairstyles

    OdpovědětVymazat
  16. If one innocently applies an insufficient amount of sealer on a very porous concrete material,
    the said material may not be effective at all. Another benefit of rubber mulch versus typical mulch is
    its lifespan. Flawless Flooring's polished concrete floor product boasts durability and decorative seamless surfaces made mainly from epoxy and polyurethane materials.

    OdpovědětVymazat
  17. This simulator combines the realistic control panels and control experience with the military element.
    The reason that you should take a look at a Joana's Star - Craft 2 guide review is obvious. Best of all, the basic version of this game is free. Hardness is less then quartz, or ca 6 on Mohs scale. Every plane is actually the virtual model of the real aircraft, including the controls that you can setup with the working, clickable cockpit.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)