Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 9. 2012

KANEBO SENSAI Eyelid base + Cellular Performance Brightening Make-up base

Hodně dlouho jsem přemýšlela, jakým způsobem zrecenzovat následující dva výrobky. Jsou pro mne unikátní. Buďto jsou TAK sofistikované a skvělé, až je já balvan nedocením, nebo jsou přeceněné a nedostatečně funkční. Nicméně vysloveně špatné nejsou v žádném případě.
Kanebo Sensai. Značka luxusní, patřičně drahá, nabízí péči i dekorativku. U nás ji prodává Sephora. Slyšela jsem velmi nadšená slova na její adresu, ale některým známým naopak velmi nesedla. Zřejmě zde narážíme na obecný problém asijské kosmetiky - není vyvíjena pro evropskou pleť.
Osobně jsem od Kaneba vyzkoušela několik pečujících přípravků a nikdy jsem žádný nekoupila podruhé, ačkoliv mi nikdy žádný nevadil ani mne nezklamal. Nejpřesněji bych to popsala tak, že jsem za ty prachy prostě neviděla žádný velký efekt. Mýdlo umylo, krém namazal. To bylo ale vše.
 
Dnes házím do pléna dva výrobky patřící už spíš do dekorativky. Bázi pod oční stíny a rozjasňujjící bázi pod makeup.
Kanebo Sensai Eyelid Base

 
 
Balení se mi hrozně líbí! Pořádný kyblík, kvalitní sklo, víčko, které parádně těsní a jde kdykoliv krásně zašroubovat.
 

Obsahem je lehounký tekutější krém v krásném šampaňském odstínu, který je pod určitým světlem velice jemně lesklý.

 
Musím říct, že konzistence je skutečně snově hladká a lehká a s bází jako takovou se snadno pracuje. Je rozhodně lepší ťuknout si jí na prst méně než více, protože jí na jedno použití spotřebujete opravdu malilinko. V tomto ohledu již velký otevřený kyblík neshledávám tak sympatický. Přece jen není vždy fajn do všeho strkat prsty a s mojí spotřebou bych měla obsah balení zkažený dříve, než bych něco ubrala. 

 
Vidíte ten jemný perleťový nádech? Podle mě je krásný! Ovšem na oku pod stíny z něho samozřejmě nic nemáte. Aspoň jsem si nevšimla...
A teď skutečně k věci: proč si kupovat bázi pod stíny - no, aby stíny lépe držely a neslévaly se. Tak vám nevím. Byly dny, kdy mi stíny držely, a byly dny, kdy mi stíny nedržely. I bez použití jakékoliv báze mívám dny, kdy stíny drží, a pak ty druhé. Co chci říct? Já fakt nevím, jestli je tahle báze k něčemu. Jako měřítko mi odjakživa slouží UDPP a v porovnání s ní je Kanebo Sensai báze na houby. Možná jsem jí dávala málo, ale prostě si nedokážu představit větší množství, protože víc by se mi do linek rozlilo samo o sobě, ani bych nemusela vrstvit stíny, a už bych vypadala jak šmudla. Možná je to mnou, ale tento výrobek jsem zkrátka nedocenila a nepochopila, ač jsem chtěla a šanci rozhodně dostal.
 
Jedeme dál k další bázi Kanebo Sensai. Vy už víte, jak moc já miluju dobré jasnící krémy a báze. Moc a moc! Krémovou formu zbožňuju díky možnosti míchání s makeupem - tímto postupem dokážete vytvořit tu nejkrásnější a nejlehčeji nalíčenou pleť. Cellular Performance Brightening Make-up Base se pro tento účel zdá být ideálním kandidátem. 


 
Balení je opět kvalitní, příjemně použitelné a na úrovni. Dávkovací pumpička je skvělá a dovede dát i velmi malé množství produktu.

 
Po pumpnutí obdržíte středně hustý krém v docela hutném bílém odstínu. Osobně postrádám třeba růžové nebo stříbřité pidičástečky, které by skutečně zaručily efekt rozjasnění - tak to mám u těchto produktů ráda. Ne třpytky, ne lesk jako blesk, jen hru světla.


 
Přesto ale k jistému rozjasnění dochází. Neumím to moc dobře popsat, zpočátku jsem byla otrávená a skeptická. Viděla jsem jenom lesklejší temperku vhodnou sotva k zesvětlení makeupu. Ale není to tak. Rozjasnění se koná, sice velmi sofistikované a jemné, ale koná se.

 
Nemůžu říct, že jsem efektem vysloveně nadšená. Očekávala jsem to, co mi dávají Meteoritky nebo Spotlight. To nenastalo. Nicméně pokud smíchám Kanebo s makeupem nebo tintem, získám skutečně jasnější tvář. Navíc se mi zdá, že se méně potím a makeup vydrží pěkný a šťavnatý delší dobu. Takže i v tomto případě musím říct, že tak docela nedoceňuji pravděpodobný luxus, benefity a genialitu výrobku. Co myslíte - je to mnou?
Klidně je to možné, třeba jsem tak trochu guma a pokud není efekt viditelný z vlaku, není mi to dost dobré? Pak bych ale nemilovala Meteority. 
 
Z obou Kanebáckých výrobků jsem rozpačitá. Něco se mi líbilo, něco méně. Ve výsledku jsem ale jejich efekt nedocenila a produkty bych si za plné ceny nekoupila.
 
Tak co na to říkáte? Máte zkušenost? Pokud ano, sem s ní.

8 komentářů:

  1. Sensai jsem ještě nezkoušela. Daly se na té podkladové bázi dobře blendit stíny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem nanesla úplně tenounkou vrstvičku, tak ano. V tom problém nebyl :)

      Vymazat
  2. Ja ti nevim. Kdysi, je to uz dost let zpatky, jsem se zamilovala do rasenky od Kaneba. Tato laska trva a k ni se pridala laska ke rtenkam. A pochopitelne jsem v mezicase nakoupila hromady pestici kosmetiky a nejakou dalsi dekorativku. Vse, krome zminovanych rasenek a rtenek, skoncilo v kosi. Dokonce ocni linky a stiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu tvoji řasenku jednou vyzkouším, protože o ní furt tak básníš. Podle mě tohle není značka pro každého, ale umím si představit, že něco sedne a sedí. Třeba nechce každý tolik světla do tváře jako já... Prostě vřím, že tohle JE super značka. Akorát mi tyto báze nedaly to, co jsem chtěla.
      Rtěnky, co jsem měla, mi nějak příšerně nechutnaly, i když barvy i výdrž byly skvělé a na rtech byly strašně komfortní. Mě prostě to Kanebo nějak nesedí, i když mi nic zlého nedělá. Je to v pocitu a naprosto uznávám, že je to asi mojí vinou.

      Vymazat
  3. Ahoj, mohu se zeptat kolik tě stála ta báze pod make-up?

    OdpovědětVymazat
  4. Já se teď chystám koupit bázi, tak jsem na to zvědavá. Potřebuji, aby nevysušovala pleť, zaplnila vrásky a póry a make-up na ní vydržel CELÝ den.
    Splňuje to tato báze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to už dlouho :( Ale podle mě ta báze pěkně pečovala o pleť. Oproti klasickým silikonkám je to lepší, ale výdrž už fakt neposoudím. Omlouvám se, je to moc dlouho.

      Vymazat
  5. Já mám tuhle bázi ráda. Neskutečně mi vyhovuje a zatím je to pro mě nejlepší báze, kterou jsem kdy vyzkoušela. A že jsem jich vyzkoušela...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)