Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 9. 2012

GUERLAIN Ombre Éclat 1 Shade 161 a 181

Zatím jsem to tady moc neventilovala, ale několik posledních měsíců mám stále raději značku Guerlain. Přesněji jejich dekorativku. Jejich pudry jsem opěvovala vždycky, ale v poslední době jsem nakoupila víc věcí a musím říct, že mě nezklamalo vůbec nic.
Dnes vám ukážu dva svoje mono stíny Guerlain. Mám odstíny 161 L´Instant Fleuri a 181 L´Instant Emeraude.
 
 
Balení je plně v intencích značky - bohaté, těžké, luxusní, dekadentní. Pro někoho nádherné, pro jiného zbytečně přehnané - tak to u Guerlainu známe. V každém případě je ale solidní a bytelné, snadno se s ním zachází. Samozřejmostí jsou sametové kapsičky, které značka dodává ke všemu. Osobně jsem v životě žádnou z nich nepoužila, ale jsou milé.  



Výběr odstínů byl pro mne tentokrát oříšek, líbilo se mi toho mnohem víc. Nakonec jsem vybrala světlou levandulovou a tmavě zelenou. Oba odstíny ovšem nabízejí mnohem víc než to - popsala bych je až jako duochrome. Jsou plné zlatého měňavého efektu, který se mi strašně líbí a na pleti vypadá velmi příjemně a slušivě. Bohužel se mi foťákem absolutně nedaří zachytit. To, co vidíte na fotkách, je prostě slabý odvar skutečné krásy, kterou ve zlatých krabičkách najdete. Následující swatche ukazují silný nános stínů, v jemné vrstvě ovšem vypadají úplně jinak - 161 je zlatavotělová s levandulovým nádechem a 181 je velmi přirozené khaki-šedo-zlatavá. I když v silném nátěru je velmi výrazná, v lehké vrstvičce jde o extrémně přirozenou a nositelnou barvu.


 
Docela jsem se bála, jak se mi se stíny bude pracovat. Obvykle kupuju raději matnější odstíny a s třpytivci pracuji nerada. Nevím, jestli je to mojí rukou, ale většina třpytivců mi při líčení padá pod oko, což nesnáším, takže se jim spíše vyhýbám. Navíc přece jen na denní nošení lesk jako blesk nechci, nemám na to už věk a ani se mi to většinou nelíbí.
S Guerlainy jsem ale maximálně spokojená. Perleť je jemná, decentní a mnohem přijatelnější, než jsem se obávala. Na oku udělají spíš luxusní decentní lesk, skutečně nic strašně blyštivého. A pod okem mám čisto :)



 
Pokusila jsem se zachytit oba stíny v akci. Uvědomuju si, že jsou poměrně málo vidět, ale takhle je na běžný den nosím. Plánuji FOTD, kde hlavně zelený kousek nafotím lépe.
Jedna z nejdůležitějších věcí: drží! A perfektně! Celé léto nějak ignoruju báze pod oční stíny (lenost...), takže rozhodně netvrdím, že mi drží všechno. S těmito Guerlainy ovšem není problém ani ve vedru, dokonce bez úhony snesou moje poobědové chrupací siestičky.
Prostě jsem nadšená a plánuji v budoucnu pořídit ještě minimálně jeden odstín, tentokrát mám zacíleno na béžovohnědou, kterou v červnu, kdy jsem nakupovala tyto dva krasavce, nikde neměli.
 
Pokud jsem vás zaujala, rozhodně se můžete těšit - nakoupila jsem si toho od Guerlainu víc a plánuji další pochvalné recenze :)
 
Mějte krásné dny, i když počasí nás školí dramatickými zvraty! 
 
 
A malý dodatek - na konto Psie duše díky vám a firmě Creed, provozovateli www.bezobalu.eu, posíláme 130 EUR. Velmi doufám, že tyto peníze pomohou konkrétním zvířatům v nouzi, protože některé případy a příběhy jsou tak strašné, že je pro mne těžké si jen prohlížet fotky. Když jsme s Nik tak trochu s nadsázkou a nadhledem psaly post o tom, co nás těší na blogování, rozhodně tam chyběla jedna odrážka - díky tomuto blogu máme šanci pomoci zase o trochu víc. Mnohokrát děkujeme vám všem, které jste jakkoli přispěly! Však vy víte :)
 
Kéž by se všechna zvířata (a obzvláště pak ta, která jsou na světě z rozhodnutí člověka) měla nějak takto:



17 komentářů:

  1. Tak ta zelena je nadherna :). Do te bych sla hned.

    OdpovědětVymazat
  2. Guerlain je moje parfémová srdeční záležitost. V dekorativce mám skvělé zkušenosti s Meteoritkami, ty už budu kupovat snad navěky a s rozjasňovačem Cruel Gardenia. Ten už se mi ale podruhé asi nepodaří koupit. S těmi stíny jsi mě mile překvapila a vážně namlsala. Díky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Gardénií mě nedráždi! Já jsem po ní toužila a nesehnala a nechci draho kupovat na ebay. Nicméně je to obří balení, to ti jistě vydrží tisíc let :)

      Vymazat
  3. Tak šup do parfumerie - staronové - Esta - v Brně na Mečové, království Guerlain:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že jsem chtěla pochválit stíny, ale ten bobeček na konci zcela změnil mé úmysly.
    Ale zpět ke Guerlainu, jejich mono jsou opravdu vyjímečně povedená. Fleuri vypdá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, kupodivu je Fleuri skoro víc zlatý než fialový, ale opravdu je slušivý :)
      Bobeček je pěkný lump, hlavně rána strašně řádí. Často i s kocourem. Udělají pěknou paseku po domě a pak zalehnou a chrápou. A na mě je pak úklid...

      Vymazat
    2. Ale člověk se na ně pak jen koukne jak jsou rozkošní a vůbec se nemůže zlobit, že?;-)

      Vymazat
    3. Dva chlapi? Že váháš...

      Nechci slyšet, že je do zlata, nechci.

      Vymazat
  5. Mate moju velku uctu za pomoc Psej dusi, je to jedna z organizacii, ktora naozaj nema v umysle nic ine, len pomahat. Osobne poznam zakladatelku a je to psickarka telom i dusou, cize nemusite pochybovat, ze vase peniaze pojdu naozaj na dobru vec. Kiezby takychto ludi ako vy bolo viac!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, jsem ráda, že naše pomoc směřuje dobrým směrem. Naštěstí nám pomohla vybrat kamarádka Šárka, která se vyzná a sama se velmi angažuje. Bez ní bych nevěděla, co vybrat...

      Vymazat
  6. Ten zelený odtieň nemá chybu..krásny.

    P.S. Ako písala Veve - kiežby bolo viac ľudí ako vy..obdivujem všetkých, ktorí vedia pomôcť.

    OdpovědětVymazat
  7. Oba stíny vypadají dokonale, musím je omrknout naživo!

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Haničko, ty mi dáváš! Já miluju všechno se zlatými odlesky a ta fialová vypadá naprosto luxusně! Děkuji za seznámení, budu ji muset někdy potkat naživo. A taky musím konečně otestovat svůj (prozatím jediný) Guerlain stín...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vienn, ten fialový JE luxusní! Rozhodně ho počebuješ :)

      Vymazat
  9. Já chci ten zelenej! A hned!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty víš, že ho nosím hodně málo, že? :) ...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)