Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 9. 2012

GIVEAWAY

Už vás společně s námi na náš virtuální gauč usedá opět o stovečku víc. Moc vám za to děkujeme a připravily jsme pro vás opět malé poděkování a zároveň malý úkol. Nebojte, nic těžkého vás nečeká, jen potřebujeme radu od těch nejpovolanějších, tedy od vás, našich čtenářů. Naší giveaway se může zúčastnit každý, kdo

a) sleduje náš blog
b) zanechá svůj email pod tímto postem
c) nám napíše, na jaké téma by rád viděl nějaký z následujících duelů, které jsou u vás tak oblíbené.

A co na vás čeká za poděkování?



Výherce vybereme v pátek 14.9.2012, své nápady tedy můžete posílat do čtvrteční půlnoci. Hodně štěstí a těšíme se, s čím na nás vyrukujete.

60 komentářů:

  1. Tesim sa! Ako duel by som chcela vidiet vase nazory na uplne zakladne must haves z dekorativky aj pletovky (aj s nejakym obmedzenim, trebars len jednu paletku na oci), krem do 30Eur a pod. :-).

    Mail: imperfect.wonderland {at} gmail {dot} com

    OdpovědětVymazat
  2. hezke ceny:-)

    rada bych videla/procetla duel bud na vase kosmeticke uloziste (jak a kde a co) a nebo na vase stezejnni produkty pecujici kosmetiky, ke kterym se rady vracite (od odličování až po poslední tečku kremu:-)

    mejlík:
    color dot beam at centrum dot cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vezmu duely trošku z jiného úhlu. Věřím tomu, že každá máte nějaký výrobek na který nedáte dopustit a ta druhá ho nemá v oblibě. Tak mně by se líbil post, kde byste si třeba takovéto produkty vzaly a jedna by byla pro a druhá proti. :)

    siberia06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja bych chtela nejaky duel paletek stinu na oci :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ó, pěkné dárky. Já bych ráda viděla duel na téma ochrana před sluncem nebo základ v péči o pleť. Můj mail je: in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. sleduji pres bloglovin

    lenka.sandova@gmail.com

    nejradeji mam duel levnejsi versus drazsi

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda bych viděla duel mezi dražší a levnější pečující kosmetikou
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. sledujem :)

    najradsej by som si precitala duel o peelingoch /telovych, pletovych/, o vasich "svatych kozmetickych graloch" alebo o tom, ako skladujete kozmetiku (taketo spehunske posty ma bavia :D.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Uz nejakou dobu tenhle blog sleduju :) A ceny jsou opravdu pekne! Rada bych treba videla duel řasenek, nebo co už zmiňovaly holky výš - levnější versus dražší.
    Papa!

    belle.hanele@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. krásná výhra :)) já bych ráda názor, do které kosmetiky se podle vás vyplatí investovat (tím myslím např. lepší dražší tvářenka, lak klidně levný z drogerie a podobně..) :)

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ráda bych viděla duel řasenek, už dlouhou dobu hledám tu pravou, a né a né ji najít nebo stíny, které vydží?
    Lucie.Stocesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. sledujem :) makeupwithkatze@gmail.com
    A aky duel by som si "pozrela"? je toho vela, ale kedze momentalne hladam vodeodolnu riasenku, tak asi duel dvoch takychto produktov, mozno drahsia-lacnejsia..

    OdpovědětVymazat
  13. A mě by zajímalo, co třeba si rády přečtete, popř. sledujete v TV.
    vladenka77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ráda bych viděla duel na téma oblíbená v péče o pleť.
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. mna by zaujimalo porovnanie cistiacich pripravkov na plet.
    veronikalamiova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Rada by som si prečitala duel očnych liniek :) !
    pathusqa-87@azet.sk
    Skvela vyhra !

    OdpovědětVymazat
  18. Mě by určo pobavilo se kouknout na duel vašich oblíbených stínů/řasenek/rtěnek :) Jinak, moc pěkná Giveaway :) Jste super holky ;D

    moncablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj,
    v některém z dalších duelů bych si ráda přečetla o české a zahraniční blogosféře, abychom na chvíli, ale ne zas tak úplně, odbočily od kosmetiky samotné. :)
    sibarborka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Me by zajimal duel na tema levnejsi vs. drazsi dekorativka z parfumerie ... :)
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. No asi duel, kdy levnější kosmetika předší tu dražší. Jestli to půjde.
    Kdyby ne tak asi jak sladujete kosmetiku :)

    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, rada bych si precetla duel na tema "3 nejoblibenejsi kosmeticke produkty" at uz jde o dekorativku nebo peci, zkratka takove vase 3 "zazraky", na ktere nedate dopustit a bez kterych uz nechcete byt ;-).

    sonikkrticka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj,
    já jsem pro duel, kde byste odpověděly na nějaký tag (je to pak 2 v 1:)) a určitě zase properte nějaký kosmetický výrobek, který jste měly obě dvě.
    Martinka.mal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Už je to tu řečeno mockrát, ale duel dražší-levnější kosmetika by byl určitě zajímavý, zvlášť pro ty, kteří na dražší kosmetiku prostě nemají :)a nebo něco na téma pesanů, těch není nikdy dost:)ten můj teď má duel jestli honit mouchu nebo ptáka..

    TerezaSahulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj, mna by zaujimal duel spiral, lebo moja sa mi minula a teda by sa hodilo :D a tiez ceruzky na oci :)

    bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. k.malatinova@gmail.com
    nechcem opakovať ale lacnejšie vs. drahšie :)

    OdpovědětVymazat
  28. zajimala by me vase telova pecujici kosmetika. m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. ahh krásná výhra! :) doufám, že se mi konečně poštěstí, tady bych si to moc přála :)
    mě by zajímal duel NEUTROGENA Visibly Clear Pink Grap a Garnier Pure Fruit Energy
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. oooo...taková výhra by se mi líbila :-)
    Brala bych duel mezi levnější a dražší pečující pleťovou nebo tělovou kosmetikou

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych chtěla TAG :D a to: 10 Products I Would Repurchase
    To by bylo super :)

    veronika.mikmekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. ja mám rada posty typu: čo mám v kabelke / kozmetickej taštičke / alebo žeby na nočnom stolíku?? , tak asi to :)

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Co třeba duel o štětcích, které každá používáte pří líčení :)

    rainbowworldofcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Krásná giveaway! :) Ráda bych si přečetla duel na téma známé obchody (plusy a mínusy) nebo sekáče. To by mě velmi zajímalo :)!
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Já bych brala duel na 1 značku, ale různé výrobky (např. Bioderma - červená vs. zelená vs. modrá řada; nebo to samé od Vichy; LRP... - aby člověk věděl, do čeho může jít)

    elusive.tezz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Brala bych duel o vaší kosmetice :-).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. christina.deneuve@gmail.com
    a chci duel mezi rtenkama!

    OdpovědětVymazat
  38. mne by sa pacilo nieco o vasom skladovani kozmetiky, rada sledujem ludi :)) absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. mě by se líbil duel Vašich oblíbených řasenek :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Skvělé dárky v giveaway :)

    Ráda bych uvítala duel mezi dražší a levnější kosmetikou. Toto téma nikdy nevyjde z ,,módy''.

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. taky bych uvitala duel drazsi-levnejsi..nebo spis levnejsi zastupce drahych vyrobku:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. zajímal by mě duel kvalita x kvantita :))

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Mě by zajímaly duely kde se střetnou dražší versus levnější výrobky, to by bylo myslím zajímavé :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj! Mě jako štětcovou maniačku by nejvíc zajímal duel na toto téma :-)
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj mna by zaujimalo tiez co je lepsie drahsia kozmetika/stetce atd alebo lacnejsie lebo na kazdej strane sa daju najst skvele veci
    a tiez ci mate nejaky vyrobok ktory je must have napr bez spiraly alebo korektoru by ste neopustili dom
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ja by som si veľmi rada prečítala duel očných liniek alebo paletiek..keďže teraz zvažujem kúpu nejakej lepšej paletky :-)

    Môj e-mail: bloganitas@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Já bych uvítala porovnání drahé x levné, např. za které konkrétní výrobky se vyplatí připlatit, co se naopak vyrovná levnější variantě z drogerie apod. :-)
    michaela.cahlova@gmail.co

    OdpovědětVymazat
  48. duel mezi nude a červenou rtěnkou :D

    shakira113@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. určitě ráda bych viděla duel řasenek...
    petussssssssss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ja by som videla rada duel kompaktných pudrov.
    katkapalus@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  51. Jako majitelka citlivé pleti bych uvítala duel na téma Zkušenosti s kosmetikou z lékárny (i v zahraničí). Zatím se mi vaše rady (i nákup u vás) osvědčily, tak čekám, že by mne to mohlo nakopnout i v tomto směru. Zatím jedu své stálice a vy máte obě dost přehled.
    reni.v@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. monikahruba@seznam.cz

    já bych ráda něco o vlasech :)

    OdpovědětVymazat
  53. Duel, ktery by se tykal pletove kosmetiky:)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. duel napríklad skladovanie kozmetiky ako tu niekto písal,alebo staroslivosť o vlasy,nechty
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj :), já bych ráda viděla duel na nějakou vaši kosmetickou historii, třeba kdy jste se začaly malovat, co byla první dekorativka, trapasy z počátků líčení a tak :) něco více se zase o vás dozvědět :)
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Mě by zajímal i nekosmetickej duel - šátky, kabelky :))

    dashulka87@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Mě by hrozně zajímal MAC duel, je to pro mě taková neprobádaná vesnice, všemožné značky mám vyzkoušené, ale MAC pořád nic moc, před týdnem jsem sis koupila tvářenku a lak na nehty...no tvářenka mi přijde dobrá lak nic moc...prostě bych chtěla vědět co od nich vám vyhovuje a co ne...to samé by mě zajímalo s Illamasquou, ale co čtu váš blog, tak MAC mi připadá, že máte rozhodně víc ozkoušený :-). Děkuju
    eva.katzerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Em.holbova@seznam.cz

    rozhodně by se mi líbil duel levnější vs dražšíí :))

    OdpovědětVymazat
  59. ahoj, zajímal by mě duel makeupů!
    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Na čtení blogů jsem v týdnu neměla moc času, tak jsem se k tomuhle příspěvku dostala až teď, snad nebude vadit, když si nesoutěžně také zakomentuji - přijde mi, že spousta komentujících neví, že vaše duely jsou trochu jiné, než srovnání levnějšího a dražšího produktu... Já bych si přála duel v podobě společné recenze na stejnou věc, kterou obě vlastníte a velmi zajímavá by mi přišla forma, že se předem domluvíte na jednotlivých bodech, ke kterým se vyjádříte (balení, vůně, výdrž atd.), ale každá svou část napíšete sama, nikoli jedna něco napíše, druhá si to přečte a něco doplní. Přijde mi to takhle přehlednější a že ještě více vynikne v čem se shodnete a co naopak vnímáte každá jinak.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)