Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 9. 2012

FOTD s podzimní kolekcí Chanel

Mnoho z vás prosilo o fotky v akci s použitím nové kolekce Chanel. Rozhodně to pro mě nebyl problém, protože od té doby, co ji mám doma, se líčím vlastně naustále stejně (jako kdyby tomu bylo někdy jinak, že, já se líčím furt stejně, ať mám doma cokoli :) a používám jak paletku, tak rtěnku na každé líčení. Cítím se v této kombinaci skvěle, tak snad mě moc nepokáráte. :) Fotky jsou dělané v autě při cestě do Freeportu Hatě, takže se předem omlouvám za poněkud netradiční okolí s bezpečnostním pásem. :)

Tvář:

MAC Face and Body Foundation C2
SKin 79 Diamond Collection Perfect Cover BB Cream (jako korektor po oči)
NYC Smooth Skin Presssed Face Powder 704A Warm Beige
Douglas Bronzing Powder 01 Bronze

Oči:

Chanel Les 4 Ombres Quad 38 Premier Regards
MAC Gryeprint Technakohl Liner
Elizabeth Arden Double Density Mascara
Urban Decay Primer Potion
Catrice Eye BrowPencil 010 Blonde but Brow´d

Rty:

Chanel Rouge Coco 45 Caractere
Catrice Precision Lip Liner 040 Berry & Sally









a po 9 hodinách únavné cesty a zběsilých nákupů...

25 komentářů:

  1. Nik, budu OT, ale můžu dotaz? Jsi pardubanda?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně. :) Známe se? Jsem se koukala k tobě na blog a musím říct, že takové kočky navíc s originály LV bych si u nás ve městě určitě všimla.

      Vymazat
    2. Já mám totiž takový pocit, že jsem tě tak před měsícem a půl viděla na poště na tř.míru. Nebo máš dokonalou dvojnici :) Ale to jsem zrovna měla bad day, na hlavě fedoru, obří brýle a moc toho ze mne vidět nebylo :D

      Vymazat
    3. Tak to asi budu mít tu dokonalou dvojnici, protože na poštu na tř. Míru nechodím nikdy, takhle do Globosu na poštu, to jo, tam bys mě potkala velmi často. :) Nicméně kdybys zas někdy měla pocit, že jsem to já, budu ráda, když mě zastavíš, já po lidech tolik nekoukám, takže se lehce může stát, že někoho přehlédnu.

      Vymazat
    4. Ok, tak až se k tobě požene někdo s pusou od ucha k uchu a na vysokých jehlách, tak to budu s největší pravděpodobností já :) Jinak na poštu do G.taky chodím, jsou tam příjemnější bábovky :)
      Krásnou neděli přeju :)

      Vymazat
  2. Tak minimálně na tu rtěnku se budu muset mrknout :) Sluší ti to velmi a těším se na úlovky z P.!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, úlovky pomalu ani nejsou hodné tohoto blogu, je to jen samé funkční, zimní a podzimní oblečení, nicméně i na toto téma asi něco málo napíšu, neb toho nyní mám půl skříně. :)

      Vymazat
  3. Teda, moc pěkné ! Decentní, působíš svěžím dojmem. :)
    Jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindsay, díky moc, je to fuška v mém věku. Ale svěží dojem potěší, i když je to spíše jen mastnota tváře. :) :) :)

      Vymazat
  4. Pavlínko, moc ti to sluší. A máš krásnou barvu očí! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekne líčenie. Páči sa mi kombinácia výrazných pier s jemným líčením očí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy preferovala opak, tedy výrazné oči a jemnou pusu, ale nějak mě tento podzim mění...

      Vymazat
  6. Rtěnka je parádní. A klobouk dolů před fotkama rtů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale myslím, že fotky ŕtů zde k dokonalosti dotáhla hlavně Nuf, já jsem stále jen novicka ve fázi učení se.

      Vymazat
  7. Pavli, krása, takhle chci vypadat po devíti hodinách zběsilých nákupů a cesty taky :) Líčení ti dělá super kočičí oči, musím to zkusit taky takhle vystínovat víc do strany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, mastný ksichtík ti moc děkuje. :)

      Vymazat
  8. Perfektní tužka na oči, jestli barva na mém monitoru odpovídá, jdu hned do ní. Černá je na mě moc tvrdá, s jakýmkoli odstínem hnědé kolem očí vypadám jako by mne někdo zmlátil a já to poté mocně oplakala, s barevnými konturkami se necítím, jsem spíš klasický typ. Takže taková šedá, antracit, snesu i tmavě modrou (jen podle názvu, vlastně modře vůbec nevypadá) apod., to jsou ty pravé barvy pro mě. A tahle vypadá úžasně.
    Renina Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renino,

      ano, MAC tužka je super šedá, jemná, ale stále vidět. Ale jen chci upozornit, že horní linku nemám udělanou touto tužkou, ale nejtmavším stínem z paletky Chanel a pak je to jen otázka blendění. Tužku MAC mám na fotkách jen malinko u spodních řas.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. jo a ještě mě zajímá, co ta konturka Catrice, je dobrá?

      Vymazat
    2. Violets, já už ani jiné konturky na rty než od Catrice doma nemám, mám tedy celem 3 barvy a dle mého jsou všechny skvělé, za málo peněz hromada muziky. Jsou měkké a vydrží, nic jiného od kontury ani neočekávám a tyto to plní do posledního puntíku.

      Vymazat
    3. super, děkuji za reakci, já právě koupila rtěnku YSL, je taková tmavší a pořád mám pocit, že k ní prostě konturku potřebuji. Samozřejmě, mohla bych k ní koupit tužku YSL, ale nechce se mi za ni utrácet. dík :)

      Vymazat
  10. Hi there every one, here every person is sharing these experience, thus it's pleasant to read this weblog, and I used to pay a quick visit this website everyday.

    OdpovědětVymazat
  11. Very quickly this web page will be famous among all blog users, due to it's good articles

    Look at my web page website

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)