Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 9. 2012

MAX FACTOR 2000 CALORIE aneb Opět jsem jediná, kdo nepochopil

Vždycky, když se spolu ženy baví o řasenkách, ji některá zmíní. Ještě jsem nečetla diskusi, kde by ji minimálně jedna z dam nedoporučovala. Většinou je to spíš tak, že ji doporučují všechny. Nebo ji alespoň odkývou, jakože je samozřejmě skvělá. Je jedno, jestli jde o skutečný objem řas, o černou barvu nebo o jiný parametr - vždycky je ve vedení.
Max Factor 2000 Calorie je bezesporu ikona. Byla jí už před cca. 15 nebo 17 lety, kdy jsem si ji koupila poprvé. Tehdy jsem začínala s líčením, pamatuju si, jak jsme si s mamkou koupily každá jednu s pocitem, že je to něco lepšího. Max Factor byla totiž jedna z nej firem, které se tehdy daly u nás koupit. Tuhle řasenku nám navíc prodavačka strašně vychválila, takže jsme očekávaly skoro zázrak.
Nekonal se - řasenka mne nepřesvědčila a dokonce mě pěkně štvala. Drolila se mi pod oko dost brzo po nanesení a ani efekt zvýraznění se velmi nedostavil. Myslela jsem si, že jsem koupila vyschlou, tak jsem jí pak dala šanci ještě jednou a koupila si skutečně čerstvou - domluvila jsem se s majitelem místní parfumerie, aby mi dal vědět, až bude zboží, a vybalil ji přede mnou z igelitu. Byl to fajn chlap a mé rodící se vášni rozuměl a plně ji podporoval. Nebo možná jen tušil pravidelný přítok určitého finančního obnosu? Kdo ví :) V každém případě jsem s dvoutisícovkou dopadla úplně stejně jako předtím - řasy nic moc a drolila se. Tím pro mne skončila.
Až dosud.
Moje líčení na řasence rozhodně nestojí a nejsem jednou z těch, které si na řasách zakládají. Přesto mi hnedtak nějaká řasenka nevyhovuje a pořád hledám tu nejlepší. Mám sice stálice od YSL, Chanelu a Clinique, které mi opravdu fungují, ale pořád zkouším. Když jsem v jedné kosmetické diskusi opět četla o tom, že 2000 Calorie je dobrá na všechno, rozhodla jsem se ji znovu koupit. Řasenky zásadně nekupuji v drogeriích, pokud nejsou zatavené a zaručeně nevyzkoušené, takže jsem kupovala přes net. A vzala jsem rovnou dvě, když už je všude to poštovné...

Obal malinko změnili. Tehdy bylo víčko nahoře zaoblené, plast působil kvalitněji a balení bylo propracovanější. Ale co, to mi je naprosto šumák.


Kartáček je stále stejný a podle pohledu dobrý.



Barva opravdu JE černočerná. V tomto s těmi davy nadšených přispěvatelek do oné diskuse, která mne nakopla, plně souhlasím. Řasy mám i po jednom tahu opravdu černé.

ALE....
Objem řas po použití je směšný. Vlastně bych ani slovo objem neměla používat, jenže kvůli tomu jsem si řasenku koupila! I po několika tazích se mé řasy stále krčí tam, kde byly před líčením. Pouze jsou černé... Já vím, že ty řasy nemám nic moc, ale dá se s nimi něco dělat. Tahle řasenka mi s nimi ovšem mnoho nepodělá :)



Tohle bych ale stále ještě tak nějak brala s tím, že konkrétně mně tato řasenka nesedí. Jsem už docela zvyklá na to, že mám úplně jiné oblíbence než zbytek světa. Rozhodně ale neberu to, že se ten šmejd drolí. A to hodně! A brzy po nalíčení! Se svými oblíbenými řasenkami jsem zvyklá si normálně sahat do očí, otřít si obličej ručníkem a dokonce si i po obědě zchrupnout (ach, kde jsou ty časy), aniž by se drolily. Tento hit, ten fenomén a kultovní výrobek je prostě na hranici použitelnosti a nikdo mi to už nevymluví. Nechápu, že jsem se o tom nepořádku, který na obličeji natropí, nikde nedočetla. Je to hnusné a rozhodně to musí majitelky citlivého zraku a nositelky čoček dost dráždit...

Takže shrnu a ukončím své košaté povídání - je to krám, nekupujte si to a nevěřte reklamě. Rozhodně je moc dobře, že jsem si koupila hned dvě, že?
V komentářích mi rozhodně napište, pokud to s dvoutisícovkou máte jinak. Sice vám možná neuvěřím, ale rozhodně se zamyslím :)
Krásný víkend!

  

37 komentářů:

  1. Já mám svoje řasy dost dlouhé, takže řasenku používám tak jednou za týden, ale 2000 calorie mám a slepuje mi řasy a drolí se. Takže taky nedoporučuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, to jsem ráda :) Čekala jsem smršť komentářů, že jsem divná a že nechápu ikonu, takže jsi mě potěšila.

      Vymazat
  2. kolikrát jsem už po ní koukala s tím, že bych si jí asi měla pořídit, když je tak úžasná.. Teď děkuju Bohu, že jsem odolala :D ani jsem nepoznala, že máš řasy nalíčené a to by byl pro mě kámen úrazu, protože já jsem na opak z těch, pro které jsou řasy nejduležitější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě vydrž, jistě se tu najde nějaký nadšenec, který mi nadá :)

      Vymazat
  3. Mám to úplně stejně. A taky mi řasy slepuje, to má asi být ten dechberoucí objem. Nejhorší ale je, že v podstatě to samé je pro mě Lancome Hypnose Doll Eyes (opadává mi taky příšerně a dokonce se i otiskuje na horní víčko)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doll Eyes neznám, ale klasická Hypnose mi sedla a nedrolila se.

      Vymazat
  4. Mam ju už dlhši čas napisanu na zozname čo si chcem kupiť, a prave dnes som si ju chcela kupiť..ale teraz ked som si prečitala tvoju recenziu tak už som stratila aj zaujem, nuž niekomu niečo vyhovuje druhemu nie..teraz vobec neviem..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neporadím, třeba ti sedne :)

      Vymazat
  5. Ta stará (původní balení) mi vyhovovala moc, ale co všude čtu hanu na tuhle verzi, už ji nikdy nekoupím, zůstanu věrná své oblíbené MasterpieceMAX. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teda nejsem jistá ničím, ale mě přijde tahle verze naprosto stejná jako to, co jsem zkoušela kdysi. Obojí je shit :)

      Vymazat
  6. Mně dvoutisícovka vyhovuje :) Jako jedna z mála mi řasy neslepí a neobalí - jako že to většina řasenek dělá velice dobře. Taky mi rozhodně neopadává :) Holt každýmu sedí něco jinýho no.
    To je jako když každej chválí ty plastový kartáčky, který ZARUČENĚ řasy oddělí...nic mi řasy tak neslepovalo :D :D Takže tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida :) Podle mě vás spokojených je asi víc, když je tak oblíbená.

      Vymazat
  7. No konečně někdo napsal, že se drolí a opadává, myslela jsem, že to dělá jen na mých řasách! Drolí se neskutečně a jsi první kdo na tento evidentní fakt poukázal :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si taky myslela, že jsem jediná divná a koupila jí opakovaně, ale je prostě k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  9. Me nikdy nesedela, koupila jsme si ji pred par mesici jen proto, ze byla ve sleve. A tentokrat jsem z ni unesena, dela dramaticke rasy, nerozmazava se a nedroli. Jenze proste kazdemu sedi neco jineho, u rasenek to plati dvojnasob.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaj, tak tohle přišlo v pravý čas. Už jsem na tom s řasenkou bídně a tuhle jsem chtěla konečně vyzkoušet, když je to taková ikona. Tak se raději porozhlédnu jinde, protože potřebuji hlavně dodat objem.

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně tak! už léta její oblíbenost nechápu! Ale třeba moje nej kámoška ji používá snad tak 10 let furt dokola.

    Naprosto k ničemu, ten efekt bych akceptovala maximálně tak od essence za 60 Kč.

    OdpovědětVymazat
  12. ja som s touto velmi spokojna, ale mam na to trik :) prvu vrstvu riasenky si davam od MF False lash effect - to je taka ta jezkova umelohmotna kefka - uplne najlepsie mi oddeli riasy, ziadna stetinkova kefka ani 30 eurovych spiral to nedokazala. No a potom, ked mam mihalnice pekne oddelene a predlzene, nanesiem 2000 Calorie. S vysledkom som nadmieru spokojna...na lepsi sposob zvyraznenia mihalnic som este neprisla :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já ji mám doma už měsíc, ale ještě zabalenou. Sešlo se mi totiž doma nějak moc řasenek takže tahle přijde na řadu asi až někdy za rok :D. Každopádně komentáře jsem napsala proto, že jsem četla takle stejně chválu na One by One, že se rozhodně nedrolí a bla bla bla. Hm, tak jsem asi divná ale mně se prostě drolí. A já to nesnášim. A všude čtu i chválu na Imperial long od Dermacolu a tu považuju za naprosto příííšernou řasenku, řasy s ní áááábsolutně nedrží tvar a... drolí see! Sice teda mám svojí nej nej řasenku, jenže já mám i seznam řasenek co chci vyzkoušet. A můžu za to že teď jich byla většina ve slevě? :D Takže jich mám doma tři pr*** a jen čekám až je všechny dopotřebuju a koupím si zase tu mou nej, a už nikdy nevyměním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a která je ta Tvoje nej, nej, nej????

      Vymazat
  14. Mně se drolej všechny drogérkový řasenky, vždycky mám po pár hoďkách něco pod očima. Ty parfumérkový nemaj o nic lepší efekt, ale nedrolí se, zvláště moje oblíbená HR v tomhle nezradí nikdy. Jenže když se nalíčím, nechám si záležet, ty řasy jsou jako fakt hezký, ale po pár minutách natěžknou a jsou jen zvýrazněný, natočení nevydrží... takže já se naseru skoro vždycky. Zrovna 2000 mi přišla docela fajn na použití, nikdy mi řasy neslepila, naopak jsem si vychvalovala docela přirozené zvýraznění. Pokud teda pominu to drolení, se kterým u drogérky počítám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda drolení nesnesu u ničeho. Ono když v práci pobíhám, celý den jsem s lidmi a potom na záchodě v letu kouknu do zrcadla a vidím ten binec pod okem, stydím se a hned se cítím strašně. I když pracuju hlavou a mám zářit především mozkem, tohle mě dovede spolehlivě potopit :)

      Vymazat
  15. Mám ji nejradši :) jediná mi řasy natočí, nedrolí se, je černočerná a objem je dostačující :) dnes jsem zkusila Hypnose a je to skoro to samé jako MF, jen natočení bylo lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám to jinak :) Jsem s ní spokojená a nemám jí co vytknout. Dokonce jsem o ní nedávno psala: http://www.udvouverunek.cz/2012/08/09/high-impact-vs-2000-calorie-jak-verunka-k-rasence-prisla/
    Tak nevím, kde je chyba :) Fotky mluví za vše, tvoje i moje. Moc to nechápu...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ta HI od Clinique je právě jednou z mých stálic a mám ji skutečně ráda! Zajímavé, že mi vůbec nešpiní a fakt mi sedí :) každá jsme jiná.
      Ale ty máš taky pěkné a dlouhé řasy, to bude taky dělat ten rozdíl, když já mám řasy krátké.

      Vymazat
    2. Jo, mě to napadlo, když jsi zmínila Clinique nahoře ve svých řasenkových oblíbencích! :D Fakt zvláštní... a děkuji, ale z větší části je to práce právě řasenek, moje řasy až tak krásné nejsou ;-)

      Vymazat
  17. Měla jsem ji před drahnými lety a dělala mi přesně to, co popisuješ. Tak mi ležela v toaletce, až jsem ji nakonec vyhodila. Od té doby never more.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  18. Ja som si ju kupila davnejsie, ked bola v akcii "stara za novu" a mne celkom vyhovovala, riasy vyzerali ok (ale ja mam prirodzene dlhe a tmave) a netrusila sa pod oci, to som na nej praveze ocenovala, aj ked nerada :-). Ale zasa nebol to ziaden zazrak, plus sa nestotoznujem s ich 'cruelty policy', tak v Casa VeVe skoncila nadobro :-).
    Cize tak by som to zhrnula... rozhodne su aj lepsie maskary a MF 2000 predava hlavne ten hype.

    OdpovědětVymazat
  19. nedrolí se mi a z drogerkovej ji mám jako stálici, když nevím jakou, tak sáhnu po ní(a čočky nosím a rovněž musím konstatovat, že mě nedráždí)

    ale mně se nedrolí nikdy žádná řasenka - což je nejspíš tím, že by mě ani ve snu nenapadlo si namalovaný oči mnout nebo si je utírat ručníkem :DD to jako fakt? masakr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach jo,
      samozřejmě si přímo nedrtím, netřu a neutírám konkrétně nalíčené oko. Ale prostě když si přejedu obličej, šmrncnu občas i oko, někdy mě zasvědí a zapomenu na líčení, někdy po cvičení se ihned celá neodličuju, před sprchou jen lehce opláchnu obličej a vyhnu se oku apod..

      Vymazat
  20. Hurá, nesnáším tuhle řasenku:) a všechny moje kamarádky ji používají, milují a doporučují. Moje řasy po aplikaci vypadají bídně, řasenky mám více pod okem než na řasách...je tragická

    OdpovědětVymazat
  21. pre mna rovnako MF 2000 je katastrofa, nechapem, ze je tak chvalena. Drogerkove mascary mi stale nic nehovoria, ale vzdy skusim novu, mozno raz..

    OdpovědětVymazat
  22. Hehe, taky jsem si říkala, že jsem divná, když mi tahle řasenka vůbec nevyhovuje :-D Stalo se mi přesně to samé jako tobě - řasenka se chvíli po nanesení začala drolit, objem nula a jako bonus mi po jednom měsíci totálně vyschla.

    OdpovědětVymazat
  23. No, musim rictm že jsem opravdu překvapená:), já jí nedám z ruky, ale možná je to tím že jsem od přírody hodne dobře vybavená, řasy mám hodně husté a dlouhé, a tohle je jedna z mála řasenek která mi řasy neslepí k sobě, zkoušela jsem opravdu hodně řasenek od tech nejlepších značek, s většinou vypadám jako mrkací panna - ale z hororu, jo a nikdy se mi nedroli, po obede spím pravidelně:D a kont. čočky nosím denně. Asi je to fakt hodně individualni:)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  24. Ja s ni jsem take spokojena :) A to mi moje rasy neprijdou nic moc... A vcelku prezije i muj spanek, ikdyz po valeni v perinach si vzdycky oblast pod ocima prejedu vatovou tycinkou, at uz tam neco vidim nebo ne

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)