Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 9. 2012

Drogerkový blues

Myslím, že je na čase se zase vrátit trochu na zem a po Chanelu a jeho podzimní kolekci splnit to, co jsem vám kdysi slíbila, a napsat pár řádků o výrobcích z drogerie, které jsem v posledních měsících měla doma. Dnes se společně vrhneme na 4 z nich - s některými jsem byla na začátku hodně spokojená a vlastně i nyní uznávám, že žádný (krom tedy jednoho) není vyloženě špatný. Nečekejte ale žádnou obsáhlou recenzi, všechny jistě zmíněné kousky znáte a máte je daleko lépe vyzkoušené než já.

Maybelline Color 24hr Tattoo On and On Bronze

Tohle bylo zklamání. Když u nás ještě nebyly k mání, těšila jsem se na ně a plánovala nákup nějaké super taupe barvy. No, jaké převapení, když taupe k nám vůbec nedorazila a poprvé, co jsem tyto kalíšky zaregistrovala v DMku, tam byly pouhé 4 barvy, z nichž prostě nešlo vybírat, protože pro mě byl nositelný pouze jeden. Domů se mnou šel odstín On and On Bronze. V kalíšku moc hezký, dokonce i balení mi přišlo fajn. Doma na oku ale začala trochu bitka. Barva se z oné krásné bronzové změnila na něco, k čemu nemám jiné přirovnání než MAC Satin Taupe. Ano, ten milovaný odstín, který já nemá vůbec ráda, protože v něm vidím odlesky fialové/mauve. Vím, vidím to asi jen já, ale nějak něco podobného jsem viděla u této rádoby bronzové barvy. Vidím to i na swatchi na ruce. :) Navíc ten divně metalický finish... to byl další kámen úrazu. Stíny se obstojně blendily, to uznávám, ale nevydržely mi na očích v perfektním stavu ani 2 hodiny. To se mi většinou s žádným stínem nestává. Je fakt, že jsmem nepoužila bázi, ale s krémovými stíny ji nepoužívám nikdy a výsledek je vždy přijatelný nejméně na 6 hodin. Kdyby byl problém jen v barvě a jinak by stíny byly ve výborné kvalitě, asi bych si časem koupila jiný odstín a říkala si, že jen já jsem takový rypák a vidím všude to, co tam není. Ale takto vím, že tyto kalíšky u mě nadobro skončily.







Catrice 220 Mrs. Brightside rtěnka

Tuhle rtěnku asi zná každý, byla z nějaké limitky před prázdninama a na poměrně dlouho dobu (což u mě znamená tak 14 dnů? no asi tak) jsem ji měla ráda. Výrazná pink, která se super hodí na léto. Po chvíli mi ale přišla až moc výrazná, poměrně studená, což je výtka jen v tom směru, že mi podobné studené odstíny neladí s barvou zubů. A nakonec ta hydratační textura, o níž dost často čtu v souvislosti s těmito rtěnkami na jiných blogách, taky není dle mého tak pravdivá. Také se mi zdálo, že se rtěnka nerovnoměrně nanáší. Zvýraznila mi nějakou tu rýhu na rtech a byla místa, kde jsem měla nánosy větší, a místa, která byla téměř holá. A taky by se mi líbilo, kdyby byla pouze krémová, třpytky si mohli výrobci klidně nechat na Silvestra. :) Ale na rtech na fotce vlastně žádný z těchto neduhů nevidím a rtěnka vychází jako poměrně krásně pigmentovaný balzámek. Ale to dle mého na většině blogů, nikomu, kde jsem fotky viděla, se její sytost nepodařilo zachytit, vždy z toho vyjde nabucaná pusa, což v reálu není.




Catrice Absolute Eye Colour 350 Starlight Expresso

Začnu tím, že inspirace u balení stínů Catrice od Shu Uemura je více než jasná. Nevadí mi to, ale mohli vymyslet třeba něco svého. Dále ten název - to jako vážně, Expresso?... Jinak byl tento odstín sázkou na jistotu, protože podobné barvy mám prostě moc ráda a kupuju je od většiny značek, které s něčím podobným vyjdou na trh. No jenže tohle je až moc podobné MAC Copperplate, že mi přišlo zbytečné mít doma dva téměř stejné odstíny. Navíc kvalita tohoto s měkkým matte2 stínem od MACu je prostě neporovnatelná (ale u MACu je to tak, že prostě musíte mít štěstí na dobrý kus, Copperplate jsem měla celkem 3x, poprvé dokonalost, podruhé tragedie, stín byl tvrdý a pigmentace děsná, takže jsem si dala na chvíli pauzu, a potřetí to byla zase pohádka). Catrice stín byl celem dobrý, ale ne natolik dobrý, aby nahradil MAC. Navíc jsem s ním měla jeden malý problém. Ano, opět problém s fialovým podtonem, o němž vím, že ho mám jen já. Proto to neberu jako chybu stínu, protože je mi jasné, že 99,9% uživatelek, které stín mají, tento problém prostě nechápou, protože pro ně neexistuje. A vím to naprosto jistě, protože jsem stín dala kamarádce, s níž se denně vídám, a na ní jsou to krásné šedé stíny a strašně jí sluší. Takže nakonec vlastně hned dvojitá spokojenost.







Catrice Smokey Eye Pencil 010 The Black Earl

Černé tužky kupuju furt dokola, abych se vždy po jednom máznutí opět přesvědčila, že v nich vypadám jak heroinová princezna a pokorně se vrátila ke své jemné šedé MAC Greyprint. Ale stejně je nepřestanu kupovat. :) Tahle tužka je výborná. Měkká, krásně pigmentovaná a hlavě drží. Opravdu drží. Poslední fotka je po umytí ruky horkou vodou a mýdlem. Myslím, že na tužku za 70kč dokonalý výsledek, kterého mnohdy nedosáhne ani Urban Decay a podobné "24/7 tužky".







Je mi celkem jasné, že v komentářích dostanu asi pořádně na frak, protože tohle vše jsou výroby, které jsou mezi děvčaty oblíbené a já na nich našla tolik much, že bych se měla stydět. No, to se nestydím, ale nikomu jeho lásku k nim neberu. A já si na oplátku nechám ty trochu rozporuplné a nejásavé pocity... Vím, že jsem zde kdysi byla ze svých drogerkových nákupů docela nadšená, takže se nabízí, že bych si vedle hesla NEŽRAT měla na ledničku připevnit i další větičku NECHVAL DNE PŘED VEČEREM. Tohoto hesla jsem si vědoma při používání a recenzování pečující kosmetiky, i když i tam se někdy člověk počátečnímu nadšení, které chce rozšířit urychleně mezi davy, nevyhne. U dekorativky mi přišlo, že to, co mi sedne napoprvé, bude sedět i naposté. Ale evidentně tomu tak není, což se ukázalo v případě Catrice rtěnky. protože nejprve jsem si jejích neduhů fakt nevšimla, možná je to tím, že mé rty třeba až časem začaly nějak reagovat. Nevím, omlouvám se za to a heslo na ledničku připevňuji, slibuju. .)

Doma v současné době mám pouze dva produkty z drogerie, shodou okolností oba Catrice a jsou to obě tužky. Každá na něco jiného, ale obě používám při každém líčení. Takže o drogerkových úlovcích rozhodně ještě někdy napíšu pár vět.

20 komentářů:

  1. Taky tu mauve v tom prvním stínu vidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, jsem upřímně ráda, že to vidí i jiní.

      Vymazat
  2. color tattoo na mně taky nedrží. sice dají víc než dvě hodiny, ale odpoledne (takže po čtyřech až šesti hodinách) se začínají slévat.

    jo a i já tu mauve v prvních swatchi vidím. což naopak pro mě udělalo tento stín přitažlivější. (před tím jsem si jen říkala, nějaká trapná bronzová... to nechci)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když kupuju stín, který má v názvu Bronze a v kalíšku je bronzový (v době, kdy jsem kupovala, nebyly testery, nemohla jsem ho zkusit na ruku), tak očekávám, že stín dostojí své barvě. V tomto případě chyba lávky.

      Já prostě ty nudné a trapné šedé, hnědé a bronzové miluju a nic navíc nepotřebuju. .)

      Vymazat
  3. On and On Bronze mám, celkem mi i sluší a hlavně vydrží...vzala jsem s sebou Color Tattoo i k moři a celodenní koupání vydržel v pohodě. Asi jsem divná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nejsme divná ty ani já, prostě výdrž stínů je natolik individuální věc, že prostě někomu drží a jinému to samé ne.

      Vymazat
  4. Mně teda On and On Bronze drží jako přibitý. Celý den, bez báze, bez slévání, možná by přežil i přespání po party :) Za to Timeless Black nedrží vůbec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý postřeh. Evidentně co kus, co originál.

      Vymazat
  5. U toho color tatoo se take divim, me vydrzi na oku cely den a ani se nehne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že jsem měla blbý kus, když M. nad tebou tahle barva držela a jiný odstín zase ne. Netuším a rozhodně nehodlám zkoušet dál. :)

      Vymazat
  6. ja som s color tatoo spokojna maximalne :) prave tieto tiene mam na ociach a su skvele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že většině z vás drží a na druhou stranu mi nevadí, že já jsem opět výjimka. :)

      Vymazat
  7. No to som zmatena, ja si on and on bronze nanesiem o pol 6 rano a vecer o 7-pol 8 su nedotknute a pouzivala som ich celu dovolenku v horucavach, nezaznamenala som ziadne zlievanie, asi to zalezi od kusu, presne kvoli tomuto dovodu si netrufnem na ine odtiene. vdaka za recenziu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že u drogerkových produktů to opravdu často je co kus, to jiná textura. Ale nemám zas takové zkušenosti, abych to mohla prezentovat jako pravidlo.

      Vymazat
  8. Jsem ráda, že nejsem jediná, komu Color tattoo nedrží, na mě taky tak dvě hoďky a jsou fuč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jsme měly jen peška. :)

      Vymazat
    2. Zato ty L'Oreal stiny drzi i bez baze na mych mastnych vickach jak pribyty minim.8-10 hodin.

      Vymazat
  9. Překvapuje mě tolik rozporuplných reakcí na Color tattoo. Mě osobně na víčku nedrží nikdy nic ani s bází. Ovšem Color tattoo v odstínu On and On Bronze drží jak přibitý. Kupovala jsem krátce před uvedením na náš trh v Rakousku. Je možné, že by se k nám dodávala produkce odjinud v jiné kvalitě? Ne že by mě to překvapilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím. Jasně, že my jsme poměrně často u mnoha značek takové smetiště Evropy, takže možné je vše a divit se taky nebudu. Kdo ví...

      Vymazat
  10. Tak uz to konecne napisu. Fakt se nemusis stydet, pr jsou to vyrobky mezi devcaty tak oblibene. Predstav si, ze mate na blogu i ctenarky, ktere k tomu ani nepachnou. Jen tyhle reci okolo pusobi dost trapne. ...a v dalsim clanku znova klise o tom, jak jsi velka holka, co z drogerky uz vyrostla.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)