Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 9. 2012

Boj s podzimní depresí a švestkové rty

V prvních chladných a šedavých večerech na mě sedla trochu smutná nálada nebo nostalgie nebo co to bylo. Mám teorii, že mě podzim rozesmutňuje víc, protože jsem letní dítě a sluníčkem se živím. 
Léčba?
Z každé strany dítě nebo teplý kožíšek, burčák do skleničky, teplé ponožky, kašmírová vesta Zadig et Voltaire k dokonalému zachumlání se a podzimní kolekce na netu - letos jsou ženské, bohaté a hutné a krásně se na ně dívá. Jo, a cvičím. Necvičím tedy proto, abych se zalila endorfiny, musím cvičit, abych zhubla poporodní kila, nicméně náladu mi cvičení skutečně vylepšuje. Ale strašně se mi nechce :) 
 
No, a taky tak trochu nakupuju, že ano...
 
Nakoupila jsem balík nového povlečení a naprosto jsem se vykašlala na to, zda se líbí ostatním.
 
 
Vytáhla jsem některé starší věci, které dlouho ležely ve skříni a které se mi k podzimu parádně hodí. 
 

Koupila jsem si další trench :) Tentokrát jsem chtěla trochu méně tradiční barvu (fotky mi moc nevyšly, kabátek je prostě hnědý) a hlavně nemačkavý. Nerada žehlím a všechny trenchcoaty, co jsem měla dřív, se mi hrozně mačkaly a rukávy a zadek bývaly nepěkně zmuchlané. Tento Whistles je několikavrstevný a materiál se tváří hodně dobře. Snad nám to spolu dobře půjde :)
 

Vytáhla jsem vanilkovou vůni Burberry Brit - sedí mi k podzimu i kašmírovým vestám a cítím se díky ní líp, když to na mne padne. Je pudrově sladká, ale kulatá, hladká a hřejivá, hodně čistá a podle mne dobře poskládaná. Není dusivá a unesu ji, i když jinak sladké vůně spíš neunesu.
A koupila jsem si další hodinky! A modré - kdo mě zná, ví, že modrou barvu u mne prakticky nenajdete. Modré mám fakt jen džíny. Nějak jsem si ale řekla, že potřebuju jasně modrý solitér. Jsou moc fajn na ruce a pomohlo to, že jsou od Marca Jacobse. Na to, že jsem si šla původně pro naušnice :) :) :)
 

 
Ale pojďme k věci.
Trendy obvykle ignoruju. Rozhodně nejsem typ ženy, která pečlivě studuje, co je IN, aby nakoupila a nosila. Nejvíc nakupuju klasiku a naopak se snažím nemít to, co se právě nosí.
Jeden trend letošního podzimu se mi ale dokonale trefil do vkusu. Rty v barvě tmavého ovoce. I když - není tohle trend každého podzimu a zimy???? Nevím, já v každém případě se rtěnkou na podzim přitvrzuju a rty v barvě švestek, ostružin nebo brusinek prostě zbožňuju!

Koupila jsem si dvě rtěnky, které vám ukážu. Zaběhla jsem k Dioru pro rtěnku s číslem 966 v odstínu Purple Sultan Satin - jejich klasickou řadu rtěnek považuju za špičku mezi rtěnkami. Ještě jsem v ní nenarazila na zklamání. A klikala jsem  u Revlonu, protože je jejich Colorburts Plum 010 na netu strašně dobře hodnocena. 
 



Dior 966, Revlon Plum



Jak často hlásám, Dior rtěnky umí! Nevysušují, pečují, hladí pokožku rtů. Voní docela silně po vanilce, což mě vrací kamsi do dětství. Rtěnka výborně klouže po rtech a dlouho je pěkná. Výdrž je obstojná. Mám rtěnky, které vydrží déle, ale zase je nutné je více hlídat a kontrolovat, zda se ztrácejí rovnoměrně. U klasických Diorek tohle není třeba, a pro mne je to jedna z nejpodstatnějších věcí.
Rty po Diorkách vypadají perfektně a používání těchto rtěnek je příjemné a snadné zároveň.
Akorát tady jsem se sekla s barvou. Hledala jsem sytou a pořádně tmavou podzimní šlupku. V tyčince taková je, ale na rtech je skoro nenápadná!
  


 
 
Copak tohle je pořádná podzimní rtěnka??? No, není. Je lehounká a rty spíše jemně tónuje. Ve rtěnce s číslem 966 určitě nehledejte plné a hutné krytí, skoro bych řekla, že jde spíš o jemný hydratující balzám. Obvykle je miluju, ale tentokrát jsem otrávená. Rtěnka nesplnila moji momentální potřebu a touhu, tudíž u mne nezůstane. Nemám proti ní nic, protože kvalitou je výborná. Ale v další části postu lépe uvidíte, o co mi šlo. Pokud rtěnku chcete, napište si o ni na náš mail :)
 
Svůj podzimní hit jsem ulovila na ebay a povedlo se mi vydražit jej za libru!
 

Colorburst 010 Plum





S lakem Nicole by OPI Shoot for the Maroon - lak je méně hnědý a více vínovofialový. Dobře se lakuje a parádně a dlouho drží. Dvě vrstvy bohatě stačí a odlakování je velmi slušné i přes obsah piditřpytek. Sedl mi do nálady, tudíž ho vřele doporučuji! Ve skutečnosti se ke rtěnce dobře hodí, sluníčko na fotce vytvořilo v barvách rozdíl, který oko nenajde, a na fotce mě barvy překvapily.

Zpět ke rtěnce: je báječná! Hutná, krémová, bohatá a plná barvy. Rty jsou díky ní opravdu vidět!





 
Revlon se opět vytáhl a za málo peněz vytvořil plno muziky. Rtěnka je skvělá a vypadá výborně. Ráno si nanesu trochu růžové nebo mauve tvářenky, pudr a tuhle rtěnku a je vymalováno. Vydrží nádherná do oběda, pak poupravím v koutcích, kam se trochu naměstná barva, trošinku přidám a jedeme dál. Miluju ji! Doporučuju všem, na podzim vás potěší za směšnou cenu, pokud budete mít štěstí jako já. Pokud štěstí mít nebudete, i tak se vejdete zhruba do 200,- korun, což stále považuju za legrační cenu vzhledem k tomu, že koupíte opravdu dobrou rtěnku. Rozhodně se podívejte na swatche, v této řadě je plno dobrých odstínů.
 
A pokud nehodláte nakupovat, berte podzim sportovně a nenechte se udolat :)


Tak třeba náš Tom bojuje s podzimní depresí statečně...

 

Co děláte vy? Držte se, přijde zima a bude hůř :) 
 
 
 


20 komentářů:

  1. Toto bol tak rozkosne jesenny post, jeden z najlepsich, ake som si precitala :) ja si vzdy na jesen pripominam pariz..neviem preco, ale jesenny pariz mam najradsej :) Dam si trench coat, nastriekam na seba coco mademoiselle od chanel, na hlavu si dam ciernu baretku a este si pery pretriem s Coco Shine v odtieni Antigone :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, Tino! V bezdětných dobách jsem měla to štěstí pobýt několik podzimů po sobě pár dní v Paříži v době beaulejaus a patří to k mým nejlepším vzpomínkám. Asi budu za balvana, ale na turisticky vyhledávaná místa jsem kašlala a seděla někde na sluníčku s vínem :)

      Vymazat
  2. Ach prenesla jsi na me ten podzimni pocit. Studeny vitr, cervene tvare a jak clovek pomalu roztava, kdyz si sedne ke krbu. Nejradsi mam na tom obdobi, jak voni pole, zeme... vzdycky si to pripomenu, kdyz prijedu na chalupu. Do podzimnich pliskanic je jeste daleko, tak holky neveste hlavy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když my letní děti máme prostě depku hned v září :)

      Vymazat
  3. S podzimní depresí bojuju stejně statečně jako Tom:-D Takže vlastně ani žádnou nemám a na zimu a Vánoce se už strašně těším!:-) Ty ovšem bojuješ krásnem- ten výběr rtěnek je dokonalý, škoda, že mi tyhle barvy nesluší, ale mám kamarádku, které ano, takže se uspokojuju aspoň přes ní:-D Naposled jsem jív podobné barvě koupila Smashbox a říkala, že je skvělá, tak kdyby tě to zajímalo, na jahodě je mívají v zajímavých slevách;-)
    Můžu se zeptat, kdo se to tak rozkošně válí v novém povlečení? Připadá mi to jako ovečka ve svetru..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi chi, to je stokrát praná kočička z Ikei patřící mé dceři. Je už fakt hrozná a nikdy se kočce nepodobala, ale je to její spací kámoš. Jahodu od limitu v podstatě ignoruju, ale možná by neškodilo se někdy podívat, co nabízejí :) Díky.

      Vymazat
  4. A já podzim miluju..! :) Miluju, když padá ze stromů barevné listí. Když jsou plískanice, zapálí se krb, hodím přes sebe deku, a popíjím teplou medovinu... Miluju to všechno, akorát teď, co mám prcka si toho už moc neužiju, protože chce venvenven :D. Jinak rtěnka je úžasná, musím vyzkoušet..

    Silva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, v této formě podzim taky zbožňuju. Jenže v praxi z něho užiju nejvíc bláto, mokro a špinavé prádlo a víc nepořádku v baráku :)

      Vymazat
  5. Hani, moc pěkný článek. Bezvadně se četl a i fotky máš krásné. Já mám podzim zase docela ráda. Nemuselo by tedy pršet, ale jinak ho mám mnohem radši, než léto (nesnáším vedra). :o)
    Jinak tady achám nad Almou. Fňuk, chci zpátky svou černou.
    A říkáš vanilkovou vůni jo? Chm, tu musím očuchat, páč sladké já můžu. :o)
    Chi a hodinky (jiné) jsem si koupila zrovna tento týden. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Tom je k pomuchlování. :o)

      Vymazat
    2. Veru, já se divím, že almu ještě mám :) Unikla čistkám, protože nebyla na očích, a najednou je mi dobrá :) Jaké máš hodinky?

      Vymazat
    3. Hani, Almičku si nech, ať se pak taky nemlátíš do hlavy, tak jako já. :D
      Hodinky - Michael Kors rose gold. ;)

      Vymazat
    4. Jé, ty musí být pěkné. Kors je dobrý hodinář, Jacobs má strojky právě od něho, tak máme skoro stejné :)

      Vymazat
  6. odkud mas tu kabelku? asi není pravá, že?
    já se taky koukala na stejnou, jen ve vínové za 700 Kc(fake)
    za kolik ji mmáš ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tak nějak. Za 7 kil ber všechny barvy :)

      Vymazat
    2. :D :D ted si mě fakt dostala :D :D

      Jinak, tento post je tak strašně pěkně nabitej sarkastickým optimismem (existuje něco takovýho?), že snad i mě jako sluníčkovýmu požírači přestává podzim vadit :D :D

      Vymazat
    3. Díky, Dáši. To mám radost!

      Vymazat
  7. Hani ty tvoje posty se tak krasne čtou! Já podzim miluji! Miluji tak ze každy podzim měníme svoji černou barvu vlasu na podzimní zrz:) a s tím i v líčení, šatník a i tak trochu povahu:)
    A take dík za inspirace na podzimní rtenku! Uz mám na ceste dve Revlonky a mozné koupím ještě jednu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Liduško. Mám radost, že se mi daří přenést náladu ven :) A Revlon je moc fajn, snad budeš spokojená!

      Vymazat
  8. Já tu tvou Revlon rtěnku miluju s každou fotkou víc a víc!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)