Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 9. 2012

Bioderma Hydrabio Mousse aneb šlehačka ne na holení

Asi většina z vás o ní již někde slyšela či četla, rozhodně to není v době, kdy o ní píšu, žádná novinka, ale přesto jste možná ne všechni tuto zajímavou vychytávku vyzkoušeli. Takže se jí společně podíváme na zoubek, třeba najdeme i nějaký ten kaz, kdo ví.



Značka Bioderma je v mojí výbavě ze všech lékárenských značek nejpočetněji zastoupená, přestože nepatří mezi mé jasné favority. Tím je Avene a Bioderma je prostě až za ní. Přesto jsem zde psala už několikrát o řadě ABCDerm, která je určena primárně dětem a z níž používám v současné době hned tři produkty v péči o obličej. Ještě se k nim někdy dostaneme blíže, nyní se vraťme k řadě Hydrabio. Nemám ji ráda. Vůbec ji nemám ráda, protože mi smrdí. Ano, většina (všichni?) z vás si nyní ťuká na čelo, protože tato řada je přeci tak jemně parfemovaná, že to snad ani nikomu nemůže vadit. No, vadí a vadí mi to hodně. Tak hodně, že jsem krém od nich vyhodila po prvním použití a zařekla se, že už nikdy více. No jenže znáte mě, když objevím nějakou novinku, jdou všechna předsevzetí do háje (taky to tak máte, ne?). Takže po objevení šlehačky, jak jí tady spolu budeme říkat, jsem prostě skočila ještě jednou do vod řady Hydrabio. Bylo to naposled, to vám nyní mohu celkem s čistým svědomím odpřísáhnout.



Naše šlehačka je prostě šlehačka se vším všudy. Balením a hlavně dávkovačem. Ten je jak přes kopírák od nějaké umělé "sprayové" šlehačky. Je to vtipné a jistě to byl i účel a nutno podotknout, že i kvůli tomu jsem nakoupila. Po zmáčknutí vyjede bělostná...ano, opět šlehačka. Oni tedy říkají pěna, ale já vám nevím. Mám odličovací pěnu od L´Occitanu a ta je tedy naprosto jiné konzistence, pravda, mechanismus jejího vzniku, tedy přeměny z vody na pěnu, je jiný než zde, ale i tak pěna je v mých očích jen ta od L´occitanu a jí podobné. Šlehačka voní. Jemně, ale voní, dost podobně jako celá Hydrabio řada. Překvapivé, že, Nik? :)



Při nanášení na obličej na chvíli připouštím, že by se mohlo jednat o pěnu, ale pouze o tu pánskou na holení. Po smíchání s vodou pěna zmizne a vy jste rázem tak nějak čistější. Osvěžené, velmi solidně odlíčené (naprosto odlíčení, pokud před ní použiváte jako já odličovací ubrousky na dětskou prdelku z řady ABCDerm :)). Takže vlastně nadšení, ne? Ale ano, prvních několik použití jsem byla nadšená. Byla to legrace a pěna fakt fungovala. Ale najednou jsem si všimla, že má pleť je vysušená. Mám ji smíšenou, takže ji hned tak něco nevysuší, je to holka odolná a ve světě se neztratí, ale tato šlehačka jí dala nějak zabrat. Samozřejmě vše napravilo serum a  krém, ale těsně po odlíčení jsem byla treskovitá. A to tedy fakt nemám ráda.




Pěna tedy odešla z mého domova a já se pokorně vrátila k L´Occitane pěně. To je prostě můj must have a stálice, jíž není radno opouštět, většinou se mi to totiž nevyplatí. Sice jsem jí nedávno opět zahla s dalším produktem od Biodermy, ale tentokrát jsem spokojená a mohu to zakřičet i veřejně, neb věcičku používám už měsíc a počáteční nadšení dávno vymizelo, zůstala jen spokojenost. Takže někdy příště spolu zase probereme další Biodermu. Šlehačku doporučuji spíše mladším ročníkům a mastnější pleti. Asi jsem na ni prostě už moc stará.

19 komentářů:

  1. Já nad ní už déle přemýšlím, ale mám dotaz .. dělá stejný "hluk" při zmáčknutí, tak jako tužidla na vlasy?? Nesnášim ten zvuk, podle mne celé patro slyší, že jsem si právě dala plnou ruku tužidla na vlasy! :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že už si to tak úplně nepamatuju, protože jsem se na to nijak nezaměřovala, tento zvuk mi nevadí, ale dle mých vzpomínek tam onen "hluk" fakt je, jen asi o něco mírnější.

      Vymazat
    2. Je slyšet fakt jenom trošku, kdyby se to tu nezmínilo, tak si ten zvuk ani neuvědomím. Za sebe doporučuju, už mám druhé balení.

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že odpověděl někdo, kdo ji nyní vlastní, já si evidentně nepamatuju už vůbec nic. :) Díky, holky.

      Vymazat
  2. Právě jsem uvažovala nad koupí této pěny, pro mě je nejdůležitější dokonalé odlíčení. Nějak nemám důvěru, že nějaká pěna dokáže důkladně odlíčit...Chtěla jsem se zeptat jestli nemáš náhodou zkušenosti s odličovadlama od Amie nebo Raw Gaia?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel srovnání s odličovači této značky nemám.

      Vymazat
  3. Cha, první nepochvalná receze této pěny! Byla jsem téměř rozhodnutá, že ji zakoupím, ale ještě si to nechám projít hlavou. Jsem velmi zvědavá na onen skvělý výrobek od Biodermy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Nik, výsledek byl u mě stejný, akorát mě coby majitelku citlivé pleti teda rozhodil trochu víc. Musela jsem pak ošetřovat jak vzteklá. Ale zvláštní, většinou tyhle věci poznám už při aplikaci - tady ne, ta mi byla naopak moc příjemná. Ovšem poté ... No za mě teda ne, už nikdy.
      reni.v@centrum.cz

      Vymazat
    2. Hurá, nejsem jediná, terá nejásá. Už jsem si připadala divná. Ona je totiž fakt děsně oblébená a chválená. Já po několika málo použití taky jásala...

      Vymazat
  4. Tak mě by to balení s.alo :) Tohle dávkování nenávidím i u klasické šlehačky :)

    OdpovědětVymazat
  5. ach jaj, presne toho som sa obavala, ze sice pomoze s mastnotou, ale za cenu brutalneho vysusenia :-/. U mna teda neprichadza do uvahy, mam uz svoj vek predsa a hydrataciu si chranim ako oko v hlave :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato dle mého hydratační není ani omylem. Ale to pro mě nebylo nic z Hydrabio řady.

      Vymazat
  6. Prosím Tě Nik, mohla by jsi udělat jeden souhrný článek, kde by jsi dala výrobky které používaš na čištění pleti večer na dočištění ráno a taky krémy každodennou hydrataci ? Klidně i s rozdělením na zimní, letní. Ale aby tam byly jenom fakt osvědčené produkty, které byly dobré pro tvoji pokožku i po jednom měsíci používaní . Takové pro Tebe must have. Protože v jednom článku máš rovnocenně pěnu od L Occitane i Biodermu. Píšem to, protože většina blogerek se smíšenou pleti je velice mladá a zajímalo by mně co dělá dobře smíšené pleti žene okolo 30 let. Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsem ji někde chválila, což si uvědomuju, tak to bylo právě hned na začátku, kdy mi fakt vyhovovala. Já se pokusím udělat co nejdříve článek, kde napíšu, co fakt dlouhodobě používám a přidám i alternativy, která třeba zrovna doma nemám, ale které jsou neméně fajn.

      Vymazat
  7. Já ji doporučuji - ne však na mytí, ale na holení :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ji bohužel nevyzoušela, neb mám elektircký strojek. Ale nápad to jistě není špatná, konzistence tomu naprosto odpovídá.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)