Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 9. 2012

5 must have dekorativních produktů podle Nik

Nad tímto článkem jsou dlouho přemýšlela. Vždy, když se vás s Nuf ptáme na něco ve smyslu, o čem bychom měly psát, co byste zde rádi viděli, objevíme koment, který nás žádá o naše must have produkty. Je celkem jedno, zda se jedná o oblast dekorativní či pěstící, prostě naše must have vás zajímají. Nuf zde nedávno psala o svých must have štětcích, které by doporučila jako základ pro ty z vás, které teprve svoji sbírku štětců skládají. Já dnes trochu navážu a ukážu vám 5 produtů v oblasti líčení, bez nichž si už nějaký ten pátek svoji sbírku nedokážu představit.

MAC Face and Body Foundation

Nejlepší makeup všech dob. Nikdy jsem neměla lepší, přestože mi v různých etapách mého kosmetického dorůstání a vývoje vyhovovaly různé značky a různé typy makeupů, tento na jasné čáře vede. V současné době žádný jiný nepoužívám. Ucelenou recenzi na něj chystám, nyní jen napíšu, že je vlastně velmi levný, neboť ho je narozdíl od většiny makeupů 120ml. Takže pro ty z vás, které často nakupujete i dle poměru cena/množství, je toto ideální favorit. Často je prezentován jako tinted moisturizer, ale to fakt nemohu potvrdit, naopak to musím vyvrátit, dle mého kryje velmi slušně, přestože moje pihy jsou i nadále viditelné. :)


MAC Smoke&Diamonds eyeshadow

Ikona, kult, must have pro všechny, které milují taupe a šedou. Je to takový chameleonek, vždy na mně vypadá malinko jinak, převládne v něm jiný podton, na Nuf vypadá naprosto jinak než na mně a nemůžeme se stále shodnout, co je to za barvu, pro Nuf je to prostě šedá, já v ní vidím mnohem víc. Navíc miluju starflash formuli, takže tímto se mi MAC trefil naprosto do noty. Recenze opět bude následovat, o tohoto miláčka bych vás vážně nemohla připravit.


MAC Blot Powder / NYC Smooth Skin pressed powder

MAC Blot byl dlouhá léta můj favorit, asi můj nejoblíbenější výrobek vůbec. Jenže nevím, jak to dělám, ale mně jedno balení pudru vydrželo vždy tak nejvíce dva měsíce, přestože třeba Táně či Jarušce vydrží rok. Je mi tedy jasné, že chyba je ve mně, ale nezmůžu s tím nic. Ať se snažím jakkoli, vždy "lížu hliník" po několika málo týdnech. Proto je pro mě vlastně poměrně drahý, vysolit každé dva měsíce 650kč na pudr se mi moc nechce. Naštěstí jsem čirou náhodou (ok, nebyla to náhoda, poradil pan Google) našla vynikající dupe v podobě NYC Smooth Skin pudru, který stojí desetinu a vydrží mi skoro o měsíc déle. Jsem nadšená a miluju je oba.

(MAC)

(NYC)

Elizabeth Arden Double Density Maximum Volume Mascara

Ta už svoji recenzi má zde. Víc k ní psát nebudu, jsem jí věrná již několik let a jiné řasenky mi domů ani nesmějí.


OPI Bullish on OPI

Nej red barva na ruce. Sice laky nepatří asi tak úplně do oblasti líčení, ale je to moje stálice. Jinou rudou nepoužívám. Miluju její brickový podton (to už ostatně víte, pokud nás čtete pravidelně). Ideální na nadcházející podzim a zimu. Ruce i nohy jsou s ní upravené, výrazné, ale nevyzývavé, jako když přes ně přehodíte jemný závoj. Nekříčí, jen jemně pošťouchnou vaši představivost. A to mám ráda.


Jak vidíte, neházím zde do placu jména jako Chanel, Dior, Sisley či Givenchy, tedy něco, co by si většina z vás třeba nemohla dovolit. Na mých stálicích rozhodně finančně nevykrvácíte. Sama jsem tedy důkazem, že ne vše drahé a luxusní je to nejlepší. A až vám ukážu své oblíbence z oblasti pečující kosmetiky, na což se velmi brzy díky prosbě jedné naší čtenářky chystám, padnou všechny mýty o tom, že se náš blog zaměřuje jen na cenově nedostupné značky. :)

20 komentářů:

  1. Tak s tím pudrem NYC jsi mě překvapila, budu ho muset omrknout, protože Blot od MACu je i moje láska. Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty peníze je vynikající, sama jsem ho dokonce koupila při nějaké akci za nicotných 67kč. :)

      Vymazat
  2. Já jsem též v šoku z toho pudru. Chystám se mrknout do drogerie:)Těším se na další článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek ! :) Na ten pudr od NYC se mrknu do drogerie, vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Napodobne, na ten NYC musim mrknout :). Ja nedam ranu bez Benefitiho Flawless pudr, ale ta cena (vetsinou ve sleve, 650-700 Kč) je moc. Taky mi moc nevydrzi. Se stetcem jo, ale houbicka je proste houbicka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem zas nikdy nezkoušela já, takže děkuji za tip, píšu si ho do seznamu toho, co by se mi mohlo jednou hodit. :)

      Vymazat
  5. O MAC Face and body přemýšlím už dlouho, párkrát mě s nim nalíčili a mám doma vzoreček abych se rozhodla, jaký odstín. Co mě mrzí je, že má lesklý finish, takže ipřesto, že se normálně moc nelesknu, tak po MAC FaB se odpoledne lesknu hooodně :-(. Takže váhám nad koupí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě zas tak lesklý nepřijde, ono opravdu hodně dělá to, jakým způsobem se nanáší. Jednak co se finishe týče, ale také co se krycí schopnosti týče.

      Vymazat
  6. Blot mám moc ráda a jestli je ten NYC alespoň trochu podobný, tak to ho musím omrknout :) díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, já jsem z něj velmi nadšená, samozřejmě úplný dupe to není, ale tak z 95% ano. Jen výběr odstínů je horší, já mám ten nejtmavší, ale tmavé se tomu říkat nedá ani omylem. :)

      Vymazat
  7. Tak s tím MAC Face and Body musím jedině souhlasit. Je to ten nejlepší make up na světě. A že už jsem jich několik zkusila. V jedné vrstvě kryje středně a vytvoří lesklý finish. Slečna na Chodově mi poradila, jak z něho vytvořit matný finish - jednoduše ho roztírat rychlými krátkými pohyby. No, chce to trochu cviku, ale opravdu to funguje. Navíc se nemůžu nabažit jeho úžasné hydratace, protože to je snad jediný make - up, který ani trochu nevysušuje. Kdo trpí na šupinky, jistě to ocení. A vydrží celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na F&B chystám recenzi, ale už skoro nemusím, protože jsi to tady krásně shrnula.:) Je fakt boží.

      Vymazat
    2. Recenzi prosím ještě určo napiš, moc se na ní těším, alespoň budu moct srovnávat :)

      Vymazat
  8. super článek! holky, kupujete některá ten MAC po netu, nebo pouze v prodejnách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud mluvím za sebe, ale myslím, že zde mohu mluvit i za Nuf, tak obě kupujeme MAC v prodejně.

      Vymazat
  9. Dúfam, že raz si budem moct dovolit kupit niečo od M.A.C, rada by som vyskusala ten makeup :) super članok, a po NYC sa musim pozrieť!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak na ten NYC se musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tomu NYC aj verim, ja mam od nich Colour Wheels - vsetky typy - a nedam na ne dopustit, su proste uzasne... a za tu cenu az neuveritelne! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já ten NYC mám a ubývá mi strašně rychle, dno jsem viděla už po dvou týdnech :-( Ale Blot jsem nikdy neměla, tak nemám srovnání.
    Face and Body jsem kdysi také milovala, ale teď ho vytlačily jiné makeupy a BBčka.

    OdpovědětVymazat
  13. These are actually enormous ideas in on the topic of blogging.
    You have touched some pleasant points here. Any way
    keep up wrinting.

    Also visit my webpage :: website

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)