Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 8. 2012

Můj koutek

Vysnila a vybrala jsem si svoji speciální lenošku do obýváku. Měla jsem zcela konkrétní představy, kterak v ní relaxuji, čtu si a užívám si. A u těch zůstalo... Samozřejmě jsem nakonec ten poslední člen rodiny, který se do ní dostane. Když už by byl teoreticky čas a prostor na nějaký můj relax, většinou v ní načapu dceru s kocourem, kteří ještě navíc svorně okupují můj počítač a odmítají se hnout.
Inu, dobrá... Ještě je zde moje oblíbená velká a pohodlná pohovka v jedné z podkrovních místností. V té se taky báječně čte a má dokonce bezva plochu na odložení hrnku s čajem nebo sklenky vína. Jenže....
...tam má manžel už nějakou dobu položenou jakousi technickou vymoženost, jejíž název ani neznám. Přes tu lesklou věc se nedostanu k odkládací ploše a kam mám dát ten hrnek? Než se nepohodlně kroutit tak, abych se vešla, raději rezignuji a dochází mi, že jsem v okolí ta poslední, kdo něco smí. Je krásné být ženou a matkou! 

Naštěstí je tu jedno místečko. Moje malé království, můj TOALETNÍ STOLEK.


Víte, kde je? V šatně :) Zdá se vám takové místo pro chvilky s makeupem potupné? OMYL!
Je to nakonec jediné místo, kam mi nikdo nechodí bydlet ani nic skládat. Jediné místo, které vydrží uklizené, dokud je sama nezaskládám vypraným nebo nově nakoupeným prádlem. Chlap sem vždy jen vletí, udělá si bordel ve svých skříních a zase vyběhne. Pravda, někdy se tyto jeho vpády opakují, protože před skříní bývá horší než půlka z nás žen, ale stále to nevadí, protože jeho skříně byly právě z těchto důvodů umístěny ihned ke dvěřím. Cha! A pak že neumím plánovat a strategizovat :) Moje skříně jsou spolu se stolkem hloub v místnosti, takže jeho vpády připomínající vír tasmánského čerta mě nerozhodí.
Každé dopoledne si najdu chvilku, čapnu hrnek s bílým nebo zeleným čajem a zmizím v šatně. Sednu ke stolku a jsem v oáze - minimálně do té doby, než zdola uslyším řev, který mě probere a ukončí mi seanci. Přímo nad stolečkem mám střešní okno, díky kterému mám bezvadné světlo. Bezvadné je tedy na to, abych to nepřehnala s makeupem, jinak je docela nemilosrdné... Nelíčím se moc, ale denně si tam sednu a aspoň trochu se vylepším. Nejen, že pak celý den o něco líp vypadám, ale chvilky zde si strašně užívám. Takže jo - budu blbá, utahaná a už se asi nedostanu k četbě ničeho hodnotnějšího, než je leták do Hypernovy, ale bude mi to moc slušet.
No co, i to se po třicítce se dvěma dětmi počítá :)




Někdy přijde i dcerka a líčíme se obě - dvě židle, dvoje ruce, které se hrabou v zásuvce a ve štětcích. Většinou s ní přijde i Tom, její věrný stín, který se obává, aby nepřišel o nějakou lumpárnu. V šatně se obvykle chová slušně, zavítá do všech otevřených skříní a zase vypluje, aby nakonec vyčkal do konce našeho líčení v poloze na boku na botnících nebo očichává flakony s parfémy.


No, mám tu neskutečnou pohodu a miluju to tady. Nemyslete si, stoleček je z IKEI - tedy žádný extra luxus ani žádný designérský výkřik. Ještě chybí lampička a organizér do šuplete, ale to jsou všechno bezvýznamné detaily. A i ty si užívám.

Taková blbost a jak to jedné babě vylepší náladu, že?
Jak to máte vy? Rozumíte mi nebo vám připadám s celým tímto postem dost mimo?  
Jo a ještě jedna otázka: jak to přijde, že je chlap na jednu stranu nerozhodný a parádivý jak baba, a zároveň je to čistokrevný chlap-bordelář?

Užívejte!

35 komentářů:

  1. Tohle je uplne super. Jednoduche, ciste, zadne triliony nevzhlednych plastovych krabicek co ma kazdy druhy "youtube guru'' fakt parada :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo :)
      Popravdě nechápu, že v tom dokážou žít. Já bych do takových skladišť nepáchla :) I to, co mám na fotkách, je pro mne vlastně moc a chystám se čistit :)

      Vymazat
    2. pridávam sa! jednoduché, efektné! a hlavne čisté! :)

      Vymazat
  2. tak toto sa mi veľmi páči!

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc pěkný koutek. :) Nejraději bych si taky sedla... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám radost, že se vám taky líbí. Přece jen mám dost strohý a mimoňský vkus.

    OdpovědětVymazat
  5. Ne strohý, spíš minimalistický:-)- úžasné. Jelikož mám dvě děti prožívám něco podobného a ke svému kosmetickému koutku se jdu vždy odreagovat a pokochat - očichat:-) Co se chlapa týče je to úplná normálka. S tím mým je to pohroma, s bordelem je horší než děti, na parádění ho bohužel neužije.. Jo a moc mě pobavil ten leták z hypernovy:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sper! Je to hodně příjemné, takové čisté :).

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, na tento článek jsem čekala. Máš to moc krásné, Hani a musím říct, že min. v tomto máme úplně stejný vkus. ;)
    Ráda jsem se ti podívala do šuplíku (pá Sisley tvářenko, fňuk) a líbí se mi, že toho nemáš zas tak moc, i když chápu, že chceš ještě čistit. Taky se na to chystám a to nemám žádné veliké zásoby. :)
    K tomuto článku se budu ráda vracet. Pro mé oko je to velmi lahodící. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, klidně přijeď osobně :)

      Vymazat
  8. presne ten stol chcem, ale este ho nemam kam dat.. krasne to mas, uplny klud a pohoda z toho sala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní! mít možnost někdy v budoucnu kosmetický stolek jen pro sebe, vidím to stejně, bílý čistý stůl s velkou zásuvkou. :)

    OdpovědětVymazat
  10. No to je super vymyslene, ze aj okno je presne nad zrkadlom... tam musi byt raj sa licit :-D. A suhlasim s tym, ze to posobi velmi cisto. Taky ten cisty minimalizmus, to ja mozem :-). Poprosim este viac obrazkov! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tenhle koutek je skvělý, taky bych si něco takového ráda pořídila, i když asi by mě nenapadlo ho dát do šatny. I když, pokud tam máš to střešní okénko, tak to musí být fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je v šatně právě i logické, oblečeš se a nalíčíš. V koupelně jsem ho nechtěla a v ložnici taky ne.
      Pak se zjistila i ostatní pozitiva :)

      Vymazat
  12. Jsem zvědavka zvědavá, co to je za paletku nad tou "krajkovou" guerlain? Padla mi do oka, nevím, proč... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, to je ta Clinique http://sofastars.blogspot.cz/2012/08/cerny-med-od-clinique-color-surge.html

      Vymazat
  13. Super,taky mám konečně svůj koutek k líčení, sice je to zároveň i pracovní stolek, ale což :) Pěkné je i to zrcadlo, taky ikea? Nějaké větší zrovna sháním...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky IKEA. Je moc fajn, dobře stabilní.

      Vymazat
  14. Ja by som ten stol nemala kde dať :( možno ked budem "vo svojom" niekedy :) Ale ty to mšá velmi pekne, uprimne zavidim :) Naozaj velmi, velmi pekne !!

    OdpovědětVymazat
  15. Jeee, ten stoleček mám taky, akorát v tmavé barvě :)

    OdpovědětVymazat
  16. jéé zrovna řeším, co se svejma "krámama", a tenhle stolek vypadá více než dobře - můžu se jen zeptat, odkud je? a případná cena, kdbys byla tak hodná :)?

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný koutek, hned bych takový brala! A chválím způsobného kocourka, ten můj mi jde vždycky ožužlávat štětce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ten náš blb se nezapře v jiných situacích. Dnes jsem po něm hodila papuč - samozřejmě jsem se netrefila...

      Vymazat
  18. Vypadá to super, moc se mi tvůj koutek líbí. Pro mě je můj koutek zenová krajina, kde prožívám duševní povznesení a jsem nerada, když mě někdo nebo něco ruší :). Takže rozumím.

    OdpovědětVymazat
  19. Taky nesnáším ty průhledné kontejnery narvané kosmetikou, přijde mi to odpoprné, naopak tvoje "zátiší" ve mě vzbuzuje veskrze libé pocity. Nesmírně obdivuji jak si schopná udržet zásuvekčku prázdnou. To já jsem typ sysel, jakmile se mi něco dostane do rukou, nepouštím to.
    Ještě se zeptám, pleťovou kosmetiku má zvlášť v koupelně, nebo v tom košíčku?

    A zajímala by mě parfemová sbírka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zas nesyslím vůbec. Naopak toužím viditelně spotřebovávat minimum stálic :)
      Péči mám v koupelně a s parfémy jsem dost nudná :)

      Vymazat
    2. Minimálně už jen ten Shalimar je zajímavý. To já je heroicky spotřebovávám, ale s milášky se loučím tak těžce!

      Vymazat
  20. Tak to ti (v dobrém) závidím. Sama už dost dlouho uvažuju, kam takový nějaký stoleček vměstnat. Když už najdu místo, je tam tma jak v pytli. Místo kometického stolku spíš doma řešíme, kam dát almaru na hračky, aby se to neválelo po podlaze ... ach jo. A já se líčím u zrdcadla, které je nalepené zvnějšku dveří skříně a líčidla mám ve skříni na polici vedle triček (no hnus, velebnosti). Jó, byly doby, kdy jsem ve svém dívčím pokojíku měla kosmetický stolek, lampičku, šuplíky, zrcadlo, poličku ... jak královna!

    Vidím správě Shalimar? Určitě jo, ten poznám i potmě. ;-)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  21. No jistě, prostor je klíčový faktor. Donedávna jsem se líčila v koupelně jako většina žen a taky to šlo :) A ano, Shalimar :)

    OdpovědětVymazat
  22. Přesně tenhle stoleček jsem si plánovala také pořídit, ještě se zbytkem bílého nábytku z kolekce Malm. Nějak z toho sešlo, peněženka rozhodla. :D Jak jsem četla víš o vašem kocourovi, ten náš zase úspěšně krade slámky ze všech sklenic, které se mu naskytnou v dosahu a nechá se aportovat.

    OdpovědětVymazat
  23. To zrcadlo si plánuji pořídit. zatím mám to klasické kulaté a to mi nějak nevyhovuje...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)