Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 8. 2012

TOP 5 aneb štětcový základ

Občas dostaneme mail s dotazem, jaké koupit štětce a s čím začít. Kdo ví, potvrdí, že na toto téma se dá diskutovat dlouze a hlavně bez jednoznačného výsledku. I zamyslela jsem se a ukážu vám to, co si myslím, že je skutečně nejvíc a nejuniverzálněji potřeba.
 
 
 
Přehlédla jsem svůj štětcový arzenál a vybrala klíčové štětce. Obvykle jich používám větší počet, ale zde vidíte to minimum, se kterým bych v nejhorším skutečně vystačila. Pokud vám tedy mám poradit sama za sebe, kupte si tyto typy štětců:

 
Můj miláček! Už ho znáte, měl svoji vlastní recenzi, proto jen stručně: skvělý tvar, kvalitní vlas, na jakékoliv krémové produkty - rozjasňovač, makeup, krémová tvářenka. Výborně zapracujete produkty do sebe a do pleti. Určitě najdete i jiný vhodný syntetický štětec na makeup, který tuto pozici zaplní.

 
Jeden z mých nejoblíbenějších celkově - Illamasqua na tvářenku s kulatým průměrem. Nenápadný, ale nenahraditelný. Na cestách mi stačí k nalíčení celého obličeje - makeup, tvářenka nebo bronzer, rozjasňovač, klidně pak i pudr.

 
 Nejlepší štětec ze všem MAC, co jsem kdy měla. Nanesete s ním korektor pod oko, bázi pod oční stíny, oční stíny nanesete na plochu víčka i do crease a rozblendíte. V případě nutnosti je skvělý na hutný korektor na pupínek nebo flíček. Mám je tři a všechny je potřebuju.

 
Plochý štětec na korektor nebo oční stíny. Ten taky potřebuju - na korektor nebo jakékoliv stíny s třpytkami. Nenávidím jakýkoliv opad stínů pod oko, šikovnou prací s tímto typem štětce nanesu stín tak, že je pod okem čisto. Dá se i rozmazat měkkou linku. Takový štětec ale musí být jemný a příjemný. Některé štětce jsou tvrdé a ježaté, a ty mi nevyhovují.

 
Zkosený štěteček využitelný na oční linku a vyplnění obočí. Výběr je na uvážení každého soudruha, ale neviděla bych v něm extra problém.

 
Kartáček na obočí a řasy. Skvělá věc, která obličeji hodně pomůže. Pokud nechcete investovat, naprosto postačí kartáček ze staré řasenky.
 
Podle mého názoru vám tyto 4, respektive 5 štětců na startu plně postačí a postupně se rozkoukáte a podle vlastních rukou a dovedností dokoupíte.
 
Krásný zbytek neděle!



7 komentářů:

  1. Hej neštvi mě. Mě se o illmasquace (sakra jak se to skloňuje?) už zdají nemravné sny. Odkud jí kupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuju vždy z oficiálního eshopu. Podle mě se nedá jinde koupit. Rozhodně si nějaký ten nemravný sen převeď na skutečnost. Pokud dobře vybereš, budeš moc spokojená.

      Vymazat
  2. Krásný přehled, já už si vážně někdy budu muset ten štětec na makeup pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Goldie, já třeba tyto štětce normálně nepotřebuju. Kvůli makeupu bych je nevyžadovala. Ale dávám jím všechno ostatní - rozjasňovač, tónovací krém, klidně i normální krém, půjde s ním dát BB cream. Prostě na cokoliv krémového.

      Vymazat
  3. MAC 217 je moj top oblubeny - akurat som si bola kupit svoj druhy. Ak by som si mohla nechat len jeden jediny, bol by to prave tento :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva výběr! Kdybych měla já někomu doporučit 5 ´must-have´ štětců, tak by to byly tyto: Round Top Kabuki od Sigmy, kabuki na pudr od L´occitane, Hakuro H13 a dvě 217 od MACu :D
    To by mi asi stačilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)