Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 8. 2012

SHISEIDO Shimmering Cream Eye Color GR 707

Tento post vzniknul jen díky prostým počtům. Jednoduše důvody, proč danou věc koupit, převážily nad těmi, proč ji v žádném případě nekupovat. Pro nákup hrála jednoznačně sleva. Stíny jsem koupila v rámci letních slev v Marrionaudu, které skončily v neděli a které na vybrané produkty dosahovaly až 60%. Neméně důležitým důvodem pro nákup bylo to, že jsme o značce Shiseido na našem blogu ještě nikdy nepsaly, což bylo nutné ihned napravit. No uznejte, že tyto dva důvody prostě jasně musely zvítězit nad něčím tak nicotným a nedůležitým, jako je fakt, že krémové stíny já vůbec nenosím. :)



Ani malinko se mi nelíbí značení dekorativky u Shiseida. Písmena a čísla? To fakt není nic pro mě, kody já nerada, raději slovíčkařím a kochám se nápaditými názvy. No nevadí, není to důležité, jen moje poznámka pod čarou, je mi jasné, že GR je Green, ale stejně, no... Řada Shimmering Cream Eye Color je nová/novější řada, které nahradila původní Hydra krémové stíny. Tyto mají trochu jiný kalíšek i uzávěr a o dost jinou konzistenci. Jsou to sice klasické krémové stíny, které ale mají o něco mastnější základ, lépe se roztírají než ty původní, lehce lze na ně vzít štětec (já použila MAC 217). Slouží dobře i jako báze pod pudrové stíny, protože dodávají vrchní barvě další rozměr.




Odstín GR 707 je v kalíšku khaki barva se zlatými odlesky. Na očích, tedy alespoň těch mých, se ale změní na zelenostříbrnou barvu. Není to náhle v žádném případě khaki v pravém slova smyslu. Tím je děsně zajímavá. Mám ráda tuhle kombinace zelené a stříbrné, připomíná mi jiné oblíbené odstíny, které prošly mýma rukama.




Výdrž velmi solidní, bez báze vydrží praticky celý den, proto se právě jako báze dají samy lehce použít. Testovala jsem je nyní v těchto vedrech, takže myslím, že to byla skutečná zkouška ohněm a že zbytek roku musí vydržet 24 hodin. To je samozřejmě trochu nadsázka, ale opravdu se za ně mohu postavit.




Nemám jim samozřejmě co vytnout. Ale jak jsem psala na začátku - důvod, proč nekoupit, sice nebyl dostatečným důvod pro skutečné neuskutečnění nákupu, respektive byl přesilou umlčen, ale vyhrál posléze, protože já opravdu krémové stíny nenosím a nosit ani nedále nebudu. (Ale recenze na další krémovky je už připravená, takže to, že krémové stíny nenosím, opět neznamená, že je nekupuji. Co bych pro vás neudělala :))

Shiseido stíny si můžete zakoupit na naší stránce blogsale.







2 komentáře:

  1. Mě se ta zelená na tobě líbí, krásně ti sedí k očím. Tyhle stíny mám v hnědé, ale nějak mě pořád více berou ty normální, nerada do něčeho sahám a se štětcem by to asi moc nedopadlo :))

    OdpovědětVymazat
  2. tak taketo posty mam dost rada...o znacne Shiseido sa priznam, ze som este nepocula, takze vzdy ma potesi, ak sa dozviem nieco nove :) inak zelenym tienom sa ja osobne vyhybam ako cert krizu, lebo mam pocit, ze mi velmi nesvedcia, ale na tebe vyzeraju vazne uzasne...a ta zelena so striebornym odleskom musi vyzerat paradne nazivo :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)