Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 8. 2012

REVLON Colorburst Lip Butter in 025 Peach Parfait

Revlon Colorburs Lip Butter psala už jednou Nuf, takže dnes tu ode mě bude spíše více fotek a méně řečí.

Musím se přiznat, že pro mě bylo nesmírně těžké vybrat si ten správný odstín, přestože je skutečně z čeho vybírat. Ale ke každé barvě jsem měla nějakou rýpavou výhradu - moc růžové, moc hnědé, mrtvolné, tmavé, blé. No znáte to, nebo spíše znáte mě. Nakonec byl ve svém důsledku výběr velmi jednoduchý, protože se mi líbil pouze odstín 025 Peach Parfait a kdybych si měla vybrat další, budu bezradná a opravdu si nevyberu.



O PP jsem se na MUA dočetla, že je to "glittery disaster". No, nevěřte všemu, co čtete, rozhodně to tak není. Textura je hodně krémová s pidi třpytkami. Jasně, jsou tam, ale to nikdy nikdo nepopíral a od třpytaté rtěnky snad nikdo neočekává dokonale hladký povrch. Na rtech ty třpytky malinko cítíte, ale dle mého to ničemu nevadí, znám daleko horší pohromy, které mají i přes tento nešvar super hodnocení.




Z této rtěnky nemám ani tak pocit balzámu či másla na rty, já z ní mám pocit, jako když rty nalakuju. V dobrém slova smyslu. Tak krásně lesklý a rovný povrch, jednolitě rozprostřená barva, prostě lak jak vyšitý. Spokojenost.






Barva je, jak už název napovídá, brosková se slušným podílem příjemné růžové, super tělovka bez mrtvolného vzhledu. Moje jistota, NARs Pago Pago v trochu jiné textuře.



Výdrž já nikdy moc neřeším, vydrží mi na rtech tak, jako klasické rtěnky, nevadí mi přidat po jídle vrstvu, stejně to tak dělám vždy, ať použiju jakoukoli rtěnku.

Jak vidíte na první fotce, jsem s PP fakt spokojená, má pro mě těch P snad 5, nejen ta dvě z názvu. Koupila jsem si back up, což u dekorativky dělám jen velmi zřídka a jedině u pudrů či již zméněné NARS Pago Pago rtěnky.  








13 komentářů:

  1. Opravdu příjemná přirozená barva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem si prošla fází "děsně to chci", fází "ale vždyť to nepotřebuju", fází "ale ty blogy to tak chválí", fází "no, ne všechny blogy to chválí, takže teda nic" a ty teď na mě takhle! Dokonce tahle barva byla v mém výběru, ale na půlce fotek se mi zdála úžasná a na druhé nic moc.. Teď už se ale asi neobalamutím a zas budu muset jít na ebay...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když musíš, tak musíš.... :)

      Vymazat
    2. No tak už je na cestě:-D

      Vymazat
  3. Hezká a nenásilná barvička :)
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem neodolala. Po dlouhem vybirani jsem si nakonec poridila take peach parfait. Jsem naprosto spokojena a brzo se vrhnu i na dalsi:0)

    http://www.curllygirll.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama, co se spokojenosti s tímto odstínem týče.

      Vymazat
  5. Já se asi blbě zeptám, ale co znamená "back up"?
    Jinak jo, ta blogová masáž je vydatná, souhlas s Dejničkou :D Na to, že to má být hodně balzámkovité (jsi snad první, kdo to vnímá jinak:-)), tak to zabarvuje dost slušně - nebo je to jen tenhle odstín? A třpytečky nějak nevidím, pokud tam jsou, tak z té fotky asi utekly:) Pěkný výběr barvy.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty třpytky tam opravdu jsou, nejvíce patrné v tyčince i na ruce, na rtech v reálu i na fotce vidět příliš nejsou, ale cítit ano. :) Balzám to asi je, ale prostě na rtech tu vrstvu cítím a na pohled mám rty nalakované a hotovo. :)

      Vymazat
    2. Jo a back up znamená do zásoby. :)

      Vymazat
    3. Díky, jsem zas o chlup moudřejší :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)