Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 8. 2012

MAC Cream Color Base in Improper Copper

Dnes to bude ze začátku spíše taková opakovací lekce než klasický úvod recenze. Zopakujme si nějaká fakta, která už o mně víte.

1. Mám ráda značku MAC.
2. Mám ji hodně ráda.
3. Mám ji tak ráda, že v mojí kosmetické výbavě převažuje nad jinými značkami.
4. Vše (nyní spíše téměř vše), co mám doma na tvář, je od MACu.
5. Neumím to s krémovými produkty obecně.
6. S krémovými tvářenkami a rozjasňovači to umím ještě méně než s jejich bratranci na oči.
7. Rozjasňovače nepoužívám.

Tak teď nevím, zda je vám po uvedených bodech jasné, jakým směrem se dnešní recenze bude ubírat. Zda bude pozitivní, či zda na této věcičce nezůstane nit suchá. Vyhraje rozum, nebo cit? Taková austenovská otázka, že? :-)



S MAC CCB jsem se nesetkala poprvé u tohoto odstínu. V minulosti jsem měla odstíny Luna a Pearl, které jsou oba velmi světlé a dají se perfektně použít jako rozjasňovače. Na lícní kosti, pod obočí. Mají super konzistenci a barevně jsou velmi univerzální. Rukou mi prošla i limitka z Ungaro kolekce, která byla svoji texturou spíše krémovou tvářenkou a i barva tomu přesně odpovídala. Nicméně u Improper Copper nějak stále netuším, co to vlastně má být.



Barva je měděná se zlatými odlesky. Na bronzer je to moc světlé, na tvářenku nevýrazné a na rozjasňovač tmavé. To ale není to nejhorší. Daleko horší je v mých očích konzistence. Je naprosto jiná, než kam sahá moje předešlá zkušenost s CCB. Je totiž olejová. Mastná voda, olej, prostě něco takového. Pod prsty vám teče, což samo o sobě zní docela obstojně, ale následně při aplikaci je to ke škodě. Jak jsem napsala, jako bronzer, tvářenka a rozjasňovač je to naprosto k ničemu, tak zbývá ještě varianta jako krémový stín. No ale to bohužel taky nejde právě díky oné olejové textuře. Na víčku se vám slije dřív, než dokončíte svůj makeup...




Ještě přichází v úvahu jedno použití - jelikož je sama o sobě barevně na tvářenku málo výrazná, šlo by ji použít jako podklad pod nějakou pudrovou tvářenku. Osobně nerada vrstvím produkty, ale vím, že to mnoho žen dělá, taže jsem ji vyzkoušela i takto. Pudrová tvářenka se na ni sice dobře přichytila, ale bohužel tak dobře, že najednou nešla blendit a na tváři zbyly jen nevzhledné fleky. No tak já  vám nějak nevím, prostě dle mého je to dobré tak akorát na hození do koše, možná jako olej na konečky vlasů... :) neberte mě moc vážně, ale s tímto produktem moc radosti nezažijete a parádu s ním tako neuděláte. Rozhodně ho nedoporučuju, ať mi veleslavný a milovaný MAC promine. Někdy prostě šlápne vedle i profík.




Loučím se s vámi, protože odlétáme na další dovču, a uslyšíme se zase za 14 dnů, do té doby bude žezlo v rukou pevně svírat Nuf.

3 komentáře:

  1. Bon voyage! Doufám, že si to užiješ a budu se těšit na dovolenkový post :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, co to má být za produkt? Zní a vypadá to strašidelně :)
    Mějte krásnou dovču!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak další vydařenou dovolenou, já jedu v sobotu:-)Tvářenka má překrásnou barvu, vrstvení vyznávám a MAC mám také velmi ráda. Nespokojenost s MAC? Není možná. Podle recenze bych to viděla na nějakou limitku Essence...Ale TA barva je nádherná!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)