Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 8. 2012

Když neočekáváte nic, dějí se i zázraky

Je to tak. Na druhou dovolenou jsme vyrazili na Djerbu. Jelikož jsem v Tunisku na pevnině už byla 2x, neočekávala jsem nic převratného. Moje zkušenost nebyla špatné, jen jsem věděla, že za hranicí hotelového areálu se mi fakt nikdy nelíbilo. S tímto pocitem jsem i tentokrát vyrážela na Djerbu. Ale ono bylo vše nakonec jinak. Dovolená na Djerbě se pro mě stala nezapomenutlnou a troufám si říci, že i nejlepší dovolenou za posledních několik let.


















6 komentářů:

  1. Dokonalé fotky, mohla ses rozepsat více v čem konkrétně to bylo lepší :)). Já byla v Tunisku jednou (někde mezi Monastirem a Sousse) a jak říkáš. Dovolená hezká, Monastir i Sousse se mi celkem líbilo, ale okolí jinak nic moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu ještě jeden post, kde napíšu více o svých dojmech. Já byla jednou v Sousse a jednou v Hammametu a oproti Djerbě to bylo vlastně hnusné. :)

      Vymazat
  2. Taky jsem byla na djerbe ve městě Midoun :) a taky jsem byla na krokodýlí farmě tu je asi povinnost navštívit :)...a jaký jste měli moře? Já byla první den pěkně otrávená bylo hrozně špinavý, ale naštěstí se do druhého dne zázračně vyčistilo a pak už jsem byla megaspokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme byli kousek od Midounu v jejich turistické zoně. Moře bylo nad očekávání dobré, řasy byly pouze jdnou, jinak vždy vyčištěné.

      Vymazat
  3. Velmmi pekne fotky :) Do Tuninska by som hned išla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, ty mimi velbloudy jsem tady taky viděla, mají dudlíky na krku!

    Je sranda, že hsem ve stejném super hotelu a ani jsem si to neuvědomila ;-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)