Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 8. 2012

Jen tak při neděli

Dneska se mi nechce líčit. Nechce se mi nic...
Dnes jsem jen tak nějak obyčejně ráda za to, jak žiju. Asi se budu jen tak líně potloukat a užívat si klidu. Ukážu vám pár střípků z toho, čím jsem obklopena - je to docela rozdíl od luxusu, který nám zase ukáže Nik od moře, a přece bych neměnila :)   


jen tak se naložit do vany

děti


náš nejmenší


zrcadlení



chudák pes už není ani ve své boudě sám

koťátko Tom

krásy Moravy

  
 

 Tomovi můžeme všichni drbat záda...


Jak vidíte nic trendového, nic blogersky zajímavého :)
Krásnou neděli všem!

12 komentářů:

  1. Krásné fotky, jsem taky z Moravy:-) takže jsou mi vinice zatraceně blízké...

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu se říká domácí pohoda, domácí štěstí... fotky které pohladí na duši, zvlášť když je člověk tak daleko od domova jako já, až je mi z toho skoro smutno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych nerada, smutno být dnes nemělo.

      Vymazat
  3. Na tohle se ták krásně dívá. Moc pěkné, Hani. :)
    Chtěla jsem napsat víc, ale nemám ráda patos a z mého komentáře by se pak dal ždímat, takže radši nic. :D

    OdpovědětVymazat
  4. U vas z fotiek stale sala taka pohoda, ze je to na nevydrzanie! Keby to neznelo tak cudne, tak by som aj napisala, ze rada by som k vam dakedy nakukla osobne uz len kvoli tomu, aby som sa presvedcila ci je to tak aj v reali (hups, je to von!) :-D. Mozno je to kvoli tej symbioze ludi a zvieratiek, neviem... kazdopadne, treba viac takychto fotiek! A castejsie! :-)

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, neboj, občas je tu taky pěkné dusno - jako všude. Kocour občas dostane lehký kopanec, když škrábe pohovku. Dítě a chlap musí uklízet a nebývá to úplně ve shodě :) Prostě obyčejný život.

      Vymazat
  5. Vypadá to naprosto dokonale a stylovou blogerku v sobě stejně nezapřeš, když máš perfektně sladěný nábytek i zvířátka;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi, to je fakt! Ale bohužel mám po žížalkách, protože přibude černý nebo hnědý pes.

      Vymazat
  6. Uzasne ludske fotky.. Ani ja by som nemenila :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To miminečko.. Největší štěstí!

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc všem, hlavně za to, že nevadí, že je to tak obyčejné :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)