Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 8. 2012

ILLAMASQUA tvářenky

Pořád dokola vám zde s Nik tvrdíme, že Illamasqua tvářenky jsou skvělé a výborné, ale nikde žádné foto. Tak se to pokusím trochu napravit :)
Troufám si tvrdit, že dohromady s Nik jsme postupně nakoupily a vyzkoušely většinu odstínů tvářenek, které Illamasqua nabízí, s výjimkou těch extrémních, které bychom nosit nezvládly. Bohužel jsme je všechny nefotily a nemáme úplně komplexní srovnání. Po zralé úvaze jsem dospěla k rozhodnutí, že dnes nebudu detailně popisovat jednotlivé odstíny tvářenek. Pokusila jsem se tedy najít několik svých starších fotek, snad pro představu postačí. Jinak je možné se o tvářenkách Illamasqua dočíst u našich kamarádek blogerek - Viennetka a Day o nich psaly jistě, možná i některé další kolegyně se zmínily.

Proč jsou tvářenky Illamasqua takovým tématem? Jsou extrémně pigmentované - to, co vidíte v panu, přesně dostanete na pleť, a stačí k tomu jeden velejemný ťukaneček. Opravdu! Tvářenky jsou jemné, měkké, dobře mleté a dobře lisované. Zkrátka povedené. Příjemně se používají. Nesetkáte se s tím, že musíte štětcem opakovaně přejet po výrobku a stejně se nic nestane. Nikdy se vám po několika použitích nevytvoří ony ošklivé hrudky, které nejdou ničím odebrat. U tvářenek Illamasqua se nesetkáte s žádným z těchto obvyklých nešvarů, které jinak běžně potkáte i u výrobků slavných jmen.
Na druhou stranu to může být až problém - s takto pigmentovanou tvářenkou je zpravidla nutné umět zacházet a také je nutné mít kvalitní štětec. Některé odstíny je skoro až kumšt nanést přirozeně, i po extra jemném doteku štětce prostě dostanete pořádnou porci barvy a tu potom taky musíte nějak nanést na tvář. Je to těžké, když stupeň 0 rovná se čistý štětec a hned další stupeň už je silný otisk výrazné barvy :) A mezi nimi není nic. Takže jediné úskalí u tvářenek Illamasqua je výběr odstínu. A že je z čeho vybírat... Jak je u Illamasqua zvykem, nabízí i barvy, které běžně neseženete - bílou až skoro černou.
Další skvělá věc - Illamasqua tvářenky jsou matné! A to máme rády, protože popravdě - někdy už je těch třpytek ve všem až moc. A dobrou matnou tvářenku aby člověk v parfumeriích hledal se svíčkou. Máme rády různé značky, ale zrovna matné tvářenky jsou obvykle nedostatkovým zbožím.

Na následujících fotkách se podívejte na několik různých odstínů tvářenek. Myslím, že i z fotek je vidět silná pigmentace a jemnost pudru.

Intrique (omlouvám se za špatné foto, Intrique je extrémně silná matná bílá)


Nymph


Tremble a Katie
 


Katie, Lover, Expose


Tremble, Katie
 

Bohužel jsem fotek našla ve svých archivech málo, kdybych tehdy tušila, že budu blogovat, bylo by zde nyní fotek plno a z barev by nás všechny rozbolela hlava. Takhle mi jen musíte věřit, že Illamasqua barvy umí, má jich plno a že stojí za to! Borůvková, fuchsiová, korálová, cihlová - všechny mají a všechny v plné intenzitě. 
Tvářenky výborně fungují se štětci stejné značky - silná pigmentace a velejemný pudr si přímo žádá extra jemný vlas, který Illamasqua štětce mají. 
Já osobně už raději vybírám pouze z méně výrazných odstínů tvářenek. Obecně vždy raději nanesu malinko větší vrstvu méně viditelné barvy, než abych se pokoušela dobře nanést mikroskopické množství silné a intenzivní barvy.  Jistota je jistota, Marfuška nikdy nebyla mým idolem :)
Pokud jste na tom podobně, okoukněte odstíny Lover, Tremble, Nymph. Pokud chcete pořádnou pecku, vesele zkuste Tweat a Thrust. S těmi klidně i zastavíte dopravu :)

Mějte fajn neděli a něco pěkného nám napište, rády vás čteme!


 

13 komentářů:

  1. Ha, od teď budu číhat, jestli se v blogsale nějaká neobjeví. Ideálně některý růžový odstín!

    OdpovědětVymazat
  2. Musím s Nuf souhlasit ve všem do posledního písmene. Textura i pigmentace je úžasná a výběr barev nepřeberný. Za sebe doporučuji Hussy, která sice v panu vypadá výrazně, ale jdou s ní při troše cviku vykouzlit nádherné líce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám I.tvářenku právě od Vás (tremble) a je vážně výborná. Pigmentace je super. Veliká spokojenost, takže ještě jednou díky:)!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si nedavno objednala Naked Rose.Neuritelne krasna farba jemna ružova bežova.Ten odtien snad musi pristat každemu.Stala sa z nej moja srdcovka ,keby som si mala vybrať len jednu vec na svete bola by to táto tvarenka.Určite sa na ňu mrknite.
    Mila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi bude nějaký nový odstín, kouknu :) Díky!

      Vymazat
  5. Muzete, prosim, poradit makeupovemu ignorantovi, k cemu slouzi bila tvarenka? Ma nejaky specialni efekt nebo je to spis extravagance na ruzne modni fotografie a prehlidkova mola?
    Dekuji.
    Mam moc rada vas blog a tesim se na kazdy novy clanek!
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílá tvářenka, bílý stín nebo bílý pudr je skvělá věc na konturování tváře. Kam naneseš, to vyzdvihneš. Výborně fungují - matné i lesklé, lesklé víc. Ta od Ill je hustá po všech stránkách, je jak křída :) Ale funguje.

      Vymazat
    2. Dekuji za odpoved! Moc si s licenim nevyhraju, naucila jsem se 3 - 4 zpusoby, co mi (myslim) slusi, takze konturovani necham zkusenejsim. Kazdopadne je to zajimave!
      Lucie

      Vymazat
  6. Se přiznám, že už jsem po nich pokukovala, ale protože je mi známo to o té pigmentaci, tak jsem se neodvážila. Jasně, jsou tu ty světlé růžovky - ale ty mi zas tolik nesluší, tak se do nich nebudu nutit.
    A sdílím vaše nadšení pro matnost.
    Dámy, máte vyzkoušené i krémové tvářenky Illamasqua? Bylo teď pár odstínů ve výprodeji, taky mě lákaly, ale dosud jsem se o nich nikde nedočetla.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem dvě krémové tvářenky a byly barevně moc krásné. Skvěle se nanášely a blendily, ale na mně vydržely krátkou dobu a když jsem si opřela obličej dlaní, bylo to pak vidět.
      Ale jednu z nich jsem měla moc ráda, byla světlá a nosila jsem ji v zimě jako rozjasňovač nad klasika pudrovou tvářenkou. Nějaká světlounce perleťově růžovoučká.

      Vymazat
  7. Nuf a Nik,
    váhám mezi Tremble a Hussy, chci teplou růžovou, kterou byste mi doporučily?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Hussy je výrazná korálovka, má velmi šťavnatý odstín. Tremble je mnohem nositelnější pro světlejší pleť a je i teplejší. Ale mě se Hussy hodně líbí, i když je to prda :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)