Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 8. 2012

GIORGIO ARMANI High Color Cream Lipstick 17

Nedávno jsem se s vámi dělila se svými subjektivními pocity z jiné rtěnky GA a víte, že jsem nebyla úplně nadšená. Dnes vám chci ale ukázat rtěnku z jiné řady GA, kterou mám ráda a která je prostě a jednoduše fajn.




Jde o rtěnku z krémové řady, která je napříč netem docela vyhlášená a chválená. Vybrala jsem si odstín č. 17, barva je zlatavě hnědá. Vím, že obvykle hnědé odstíny rtěnek nebývají nijak extra oblíbené a že nejsou ani v módě, ale já ve své výbavě vždycky aspoň jednu hnědou rtěnku mívám. Už tak od patnácti let. Prostě se mi líbí vzhled, který mi tyto odstíny dělají. Sluší mi hlavně v létě a cítím se s nimi dobře. 



Jak vidíte, mluvíme opravdu o čistokrevné hnědé. Neschováváme se za vínovou, cihlovou ani fialovou. Rtěnka vám udělá vzhled, který mívají modelky v reklamách na kávu a čokoládu - taky jste si všimly, že jsou vždycky pěkně hnědě nalíčené, aby lépe ladily s produktem? Takže zhruba tak to po aplikaci vypadá :)
V reklamách jsou obvykle brunetky, já mám taky hnědé vlasy - tak nevím, zda by blondýnky a rusovlásky nebyly nespokojené. Nicméně podle mého soudu jde o docela nenápadný a nositelný odstín a není důvod se ho bát :) Ale znáte mě, když jde o hodnocení nositelnosti rtěnek. Máloco považuju za problém :)


Na krémovou rtěnku je tato hnědka docela transparentní a parádně hydratuje. Po rtech klouže a klidně můžete nanášet více vrstev, pořád vytváří příjemný pocit a na rtech se neroluje. Výdrž není světoborná, to říkám rovnou. Ale mizí konzistentně a bez fleků, i po delší době nechává rty vláčné. To samo o sobě považuju za mnohem důležitější než nějaké dlouhé hodiny výdrže. Není pro mě problém vytáhnout rtěnku z kabelky a klidně poslepu přejet rty. Je ale pro mě veliký problém cítit suché cucky v koutku a u kontury rtů. Takže i přes kratší výdrž jsem spokojená.





Doufám, že jsem rtěnkám GA u vás vylepšila skóre. Pokud můžete, koukněte se na odstíny.

Co říkáte? Snesly byste takovou rtěnku?

11 komentářů:

  1. Mně právě docela mrzí, že nejsou v modě.. protože jsem taky brunetka a řekla bych, že jsou tyto dostíny do hněda slušivé. Bohužel je s tím ale spojená ne úplně široká nabídka těchto odstínů :) Vypadá na rtech skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem si nevšimla omezené škály, asi tu moji hnědku vždycky mají :)

      Vymazat
  2. Ja si na tyhle odstiny prijdu mlada, jako tmavovlasce mi sice slusi, ale asi si je necham na svych 30+ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi chi, no, tak 30+ už jsem, takže v tom vážně není problém.

      Vymazat
  3. Moc Ti sluší, připomnělo mi to nedávné video pixiwoo, Polished Earth Make-up Tutorial a zrovna jsem si říkala, že jsem na hnědé rtěnky zanevřela zbytečně. Přitom zrovna tenhle look mě učaroval :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se musím podívat, mám jakési mezery a nestíhám.

      Vymazat
  4. No, brunetky... to jsem sice taky, ale tohle by mi rozhodně neslušelo. Já si myslím, že většina Češek je spíš typ na studený barvy, proto se to moc nenosí. U mladých slečen bych to problém neviděla, líbí se mi, když holčiny nosí fialové, růžové nebo tmavě červené rtěnky, zas na věk po třicítce takovou rtěnku není nutné schovávat, když nositelce sedí. Na málokom bych si takovouhle barvu dovedla představit, použitelnější mi holt připadají všechny ty růžové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, já jsem žluťák, takže mi to nevadí.

      Vymazat
  5. Na perách vyzerá úžasne! Aj u mňa sa vždy nájde nejaký ten rúž do hneda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. dle mého názoru je ta rtěnká krásná, na rtech vypadá tak šťavnatě a zdravě! Já bych ji snesla určitě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Výborně! Třeba to hnědé rtěnky nemají zas tak špatné :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)