Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 8. 2012

GIORGIO ARMANI Face and Cheeks Duo Palette

Dnes vám ukážu jeden z nejlepších kupů za poslední dobu. Vděčím za něj Lídě, která mě na tento skvost upozornila - a pak mi jej navíc ještě koupila. Díky, díky, díky! A ještě jednou díky!





Klasické minimalistické balení, kvalitní a příjemné. Působí draze (taky drahé je) a dobře drží. Pro mě jsou obaly GA povedené a líbí se mi. Lesklý plast je nutné otírat, ale co ne? Nevím, v čem by měl makeup být balený, aby nebylo nutné obal udržovat :)



Dost dobré, že?
Paletka je složená ze dvou polovin - tvářenka červeno-růžovo-tělovo-hnědavé barvy a pudru (nebo chcete-li tvářenky) v intenzivním bílém odstínu. Obě poloviny obsahují velmi jemný nazlátlý sheen.
Jistě si myslíte, že blbější popis odstínu tvářenky jste ještě neviděly, ale bohužel nedám lepší. Koneckonců si klikněte na obrázky tohoto produktu v googlu a uvidíte samy. Výrobcům se prostě podařilo namíchat geniálně univerzální barvu tvářenky, je v ní od všeho trochu. Ať přemýšlím jakkoliv, nepředstavím si typ ženy, které by neměla slušet.
Bílá polovička je ovšem taky dost povedená. Naředí barevnou půlku podle toho, jak se právě ten den cítíte a líčíte. Vytvaruje delikátně vaše lícní kosti, rozjasní vám tvář. Pamatujete si na moji ódu na Guerlain? Bílá půlka téhle paletky je v efektu skoro stejná, akorát nevoní po fialkách. 


Na následující fotce vidíte silnější swatch obou polovin. Doufám, že vnímáte, jak skvělou a luxusní barvu se jim podařilo namíchat. Slovo "luxusní" mě napadá pokaždé, když ji po několika dnech znovu otevřu.


Na další fotku jsem barvy dobře rozetřela, vidíte samy, že nejde o žádnou divočinu. Bavíme se opravdu o luxusním a velmi dospělém kousku ženské výbavičky. Tohle prostě všechny potřebujeme. Všechny!



Teď k tomu méně příznivému. Ačkoliv mé srdéčko přetéká nadšením (už měsíce!), nesmím vám zamlčovat jistá negativa, která vidím.
Kdybych byla velkým hnidopichem, což v žádném případě nejsem, přála bych si paletku o něco měkčí. Není to problém a není ani potřeba volit speciální štětce - určitě pohodlně použijete jakýkoliv z vaší výbavy. Ale osobně mám zkrátka ráda měkčí texturu pudrových produktů. Ovšem nebrání mi to v nadšeném používání GA paletky, to zas v žádném případě. Prostě štětcem přejedu vícekrát místo jednoho ťupnutí štětcem do panu, které stačí třeba u tvářenek Illamasqua nebo Dior. Pořád se mi GA tvářenka používá snáz a příjemněji než kupříkladu tvářenky Chanel, které mám jinak moc ráda.

Teď k tomu vážnějšímu...
Hlavním minusem je dostupnost produktu. Armani jej vypustilo do světa jako letní limitku pro rok 2012 - tedy byla ke koupi někdy na jaře tohoto roku. A pokud vím, byla k dostání velmi krátkou dobu. Takže se obávám, že některé z vás jsem dnes nadchla a zklamala zároveň. Přála bych sobě i vám, aby byla tato paletka zařazena do stálého sortimentu značky, ale netuším, zda je to u Armaniho obvyklé.
Je možné, že budu v budoucnu ještě strašně ráda za to, že jde o tvrdší pudřík a že tvářenka díky tomu pomaleji ubývá :)

Celou dobu, co píšu tento post, vám chci ještě sdělit jednu svoji zcela osobní myšlenku spojenou s limitovanou půlenou paletkou GA pro léto 2012 - copak jsou tohle typické letní barvy??? Jako jo, miluju je obě a perfektně mi sednou pro kterýkoliv den a příležitost. Ale v létě, které je charakterizováno silnou korálovou, případně fuchsiovou a lososovou?
Víte, já jsem mimoň - vždyť jediným mým skutečným oblíbencem z televizní obrazovky je Sheldon Cooper. Odkývu velkou část toho, co prohlásil, a na mnoha místech, která mají být legrační, se nesměju prostě proto, že se automaticky plně ztotožňuji s jeho slovy. Možná i to je důvod, proč mě ta půlená GA tvářenka tak oslovila :)
Nebo je prostě jen tak povedená.
V každém případě si myslím, že v čistkách ji hodně dlouho nepotkáte.


Tak co? Sepíšeme petici pro zařazení do stálé nabídky GA?
Krásný víkend!

7 komentářů:

  1. Ach jo, ta růžová se mi hrozně líbí, úplně rozumím tomuhle označení "luxusní", takový ty perfektní panenkovský odstíny jako právě taková růžová nebo světle broskvová. Závidím hrozně moc! Spíš však možnost je nosit než paletku, protože na mé olivové pleti se takové odstíny úplně ztrácejí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky docela tmavá a i když mám i výraznější tvářenky, rozhodně není neviditelná. Někdy dokonce musím zjemňovat nános.

      Vymazat
  2. Mne by asi tiez tento konkretny odtien nepasoval, ale minimalne na tej ruke to vyzera teda dost dobre :-). S tymi limitovanymi ediciami je strasny kriz, mne sa tak strasne pacila minulorocna licenka Aurora od Dior a tiez uz je nemozne ju zohnat a pritom to bola presne moja farba, ktoru by som kupovala az do smrti! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aurora bývá na ebay, chce to pohlídat :)

      Vymazat
  3. Jo, tak tohle vypadá hooodně dobře:) ale myslím, že Armani limitky do stálé kolekce nezařazuje :(((

    OdpovědětVymazat
  4. Hi! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew
    where I could find a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm
    having trouble finding one? Thanks a lot!

    Here is my blog - website

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)