Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 8. 2012

FOTD - paletka Clinique Black Honey a střípek mého léta

Dneska snad nikdo nepochybuje o tom, že je skutečně léto. Nechce se mi nic, dokonce ani nezávidím dcerce, že si dnes užívala s tátou koupaliště - jindy by mě zamrzelo, že jsem doma, ale dnes jsem moc ráda za stín a taky za chvilku relativní samoty :) Nebudu vám nic sepisovat a plesknu sem pár obrázků.

Ať dělám, co dělám, paletka Clinique mi nejde vyfotit tak, abyste pochopily, jak je příjemná.


Líčení s prvním, třetím a čtvrtým stínem z paletky:
 
 
 

Líčení s druhým stínem z paletky - mým nejoblíbenějším. Kdybych měla tu paletku mít jen kvůli jednomu odstínu, byl by to právě tento. Je neskutečně příjemný a měkký. Cítím se s ním skvěle, bohužel na fotkách působí obyčejně :( Navíc jsem fotila až po celodenním nošení bez báze.

  
 

Moje oblíbené letní laky: OPI Cajun Shrimp kupuju každý rok. Nevíte, proč se nepoučím a nenechám si ho jednou doma, abych ho pak znova nekupovala za plnou? No, a Don´t touch my Tutu je něco, co OPIci udělali pro mě. Takové laky miluju a vždy minimálně jeden vlastním. Celkově mě baletní kolekce nadchla, i když plno blogerek ji odsoudilo. Podle mě se povedla, laky se báječně lakují, nepruhují - a hlavně dobře vypadají v jakékoliv situaci. Nemohla jsem si vybrat mezi bílou a růžovou baletkou, tak jsem koupila obě - a obě jsou skvělé! 

 

Pokusila jsem se vám vyfotit detail pleti po nanesení Spotlight od Estée Lauder, protože ho miluju a zdá se mi nedoceněný. Snad vidíte ten perlový efekt.


I když se letos nepodívám nikam do ciziny, kde bych si pod slunečníkem popíjela koktejly, dokonce nezavítám ani na hory, kde bych si pochodila a po večerech si zahýřila, nemám se úplně zle...

 

A vtipný obrázek na závěr. Já, stará koza, které prošlo rukama plno drahých doplňků a výrazných limitek, jsem si po třicítce koupila obyčejnou speedku, kterou obvykle slečny nadšené pro značku LV začínají :) Víte, co je největší sranda? Nechápu, proč jsem si ji nekoupila dávno, je výborná, lehká a blbovzdorná.


Buďte na sebe opatrné, slunko je sviňa! :)


7 komentářů:

  1. ten druhy odtien je fakt krasny! Mam podobny od MAC, milujem tieto neutralne farby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Který je podobný MAC? Tato informace by se mohla hodit do budoucna :)

      Vymazat
  2. Ta paletka je nadherna!! Zavidim :) a tiez cerveny lak opi vyzera sknele

    OdpovědětVymazat
  3. K blbovzdozné kabelince gratuliji. Sama lituji jen toho, ze v dobe porizeni me nebyla jeste na popruhu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky tu s popruhem strašně zvažovala, ale pak mi kamarádka (kabelková maniačka) řekla, že tu svoji skoro ihned prodala, protože byla nepříjemná. Popruh ji tlačil, karabinka na popruhu tlačí na rameni a dlouhovlasé ženy skalpuje... a ještě nějaké detaily. No, a pak klasika je klasika :)
      Tak nelitujme :)

      Vymazat
  4. Velmi pekne tiene :)a tie laky O.P.I woow :) krásne

    OdpovědětVymazat
  5. ruzova baletka je naj, fakt unikatny odtien, neviem si teraz na nic spomenut, co by sa mu podobalo :-) inak ta paletka ma zaujala - rozmyslam, ze snad by som ju vedela vyuzit i v zime. hm, hm... velmi velmi som nalomena :-).

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)