Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 8. 2012

DUEL: Proč máme rády náš blog

nufí PROTOŽE

- se tady vyprndám a netrpím pak tím, že mě nikdo neposlouchá

- miluju kosmetiku

- s Nik jsme si vždy bezvadně pokecaly o kosmetice, tohle je ještě lepší nástavba

- když nemusím, tak se tady fakt neusmívám

- se skutečně nebojím, že bude milion dalších blogů psát o tom, o čem píšem my, protože takhle debilně tu utrácíme jenom my dvě --- jsme prostě jedinečné!

- tu není vidět, že mám velký zadek

- můžu vnucovat náš zvěřinec a celkem s tím nikdo nic nenaděláte

- když opět klikám na ikonku Buy now, vymlouvám se na vás všechny (jasně, že bych klikla i tak...)

- udržuju se v iluzi, že někdo čeká na moje myšlenky (no, tomuhle sama úplně nevěřím, ale občas se tím trochu utěšuju)

PROTOŽE Nik

- si celkem beztrestně mohu říkat, co se mi zlíbí a co si opravdu myslím

- nemusím se přetvařovat, neb jsem tu doma

- každá ženská má ráda pochlebování

- hnusný koment stačí jen vymazat a svět je opět růžový (tohle jsem sice ještě nikdy neudělala, ale už ta existující možnost je lákavá a dostačující, nicméně asi to stejně nikdy neudělám, protože - viz poslední bod)

- jsme ve světě pouhé virtuální reality a pokud si o mně někdo myslí něco špatného, je mi to buřt, bo ho vlastně vůbec neznám a anonymy obecně neuznávám

- je to pro mě perfektní relax

- si myslím, že máme s Nuf díky našemu věku a mnohaletým zkušenostem celkem dost co říct a toto místo je pro to jako stvořené

- mám ráda slova a ráda si s nimi hraju

- i když nyní nechodím do práce, jsou posty pro mě formou vyjadřování, kterou mám ráda a kterou doma obklopená jen malým dítětem a psem někdy celkem postrádám

- mě recenze nutí se nad kosmetickou serepetičkou trochu zamyslet a sama si v hlavě ujasnit, proč se mi věc vlastně líbí a proč ne (tohle je pro mě celkem novinka, často dříve věci letěly z domu bezmyšlenkovitě, nyní tedy také letí stejnou rychlostí, ale mám k tomu vždy přece jasný "důvod" podložený mnoha květnatými větami, které sem strkám :) )

- když se mi zachce, můžu se vypindat i o tématech s kosmetikou naprosto nesouvisejících a nikomu to nemůže vadit

- můžu o své zálibě v malovátkách mluvit s někým, koho to zajímá

- vždy je dobré mít na své názory zpětnou vazbu

12 komentářů:

  1. Já mám váš blog moc ráda, protože je jiný než ostatní, třeba tyhle vaše duely jsou skvělé. Dočtu se tu hodně o kosmetice, kterou si nejspíš nikdy nepořídím, ale mít přehled se neztratí, že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno má svůj vývoj, i my jsme kdysi koukaly na Diora jako na nedostupné zboží a nějak jsme se opráskly :) Neboj, pokud je to vášeň, tak si aspoň něco pořídíš :)

      Vymazat
    2. Vášeň to je, a docela velká :) No, jednou jsem si vlastně pořídila pudr od YSL, a byl nejlepší na světě.. takže třeba ještě nějaké úlovky budou :))

      Vymazat
  2. ha, tak já váš blog úplně nesnáším ze dvou důvodů:

    (1) píšete o věcech, o kterých bych taky chtěla psát, ale moje finanční situace mi to neumožňuje. (no jo závidím)
    (2) píšete to dvě, takže můžete psát duely. a já si nemám s kým napsat duel... (takže zase závidím)

    ale jinak pohoda klídek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) a to je další bod, proč máme rády náš blog - že se nám tu závidí :D

      Vymazat
  3. jj, ja tiez rada citam vas blog, pretoze si rada precitam o high-end vyrobkoch a uz som sa na zaklade vasej recenzie aj rozhodla pre kupu (spokojnost!), cize urcite vas budem citam i nadalej.... je to dobre osviezenie ;-). Akurat skuste davat viac FOTD!!! ved vsetky tie uzasne paletky predsa musite nosit ci nie? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkné :) Ale jako jo, to my všechno nosíme, ale focení nám tolik nejde. Navíc to sice nosíme, ale ne v moc velkých vrstvách a když toho pak foťák půlku sežere, nezbývá nic k vyfocení.

      Vymazat
  4. Tak já sem nechodím ani tak za tím, o čem píšete, jako za váma :-) Přece jen to teď mám dost z ruky k oběma :-) Tím nechci říct, že mě recenze nezajímají, naopak, tím spíš, že jsme stejná věková kategorie (teda dobře, jsem nejstarší :-), máme přibližně podobnou kosmetickou historii a background, takže to, co napíšete, má pro mě velkou vypovídací hodnotu a taky (last but not least) máte normální kultivovaný projev a v recenzích se člověk doví všechna fakt, co potřebuje (aspoň já tedy). A to není zas tak obvyklé, přiznám se, že kromě trb a dayah už není v české "blogosféře" nikdo, kdo by mě fakt oslovoval. Buď je to mladý nebo jinak zaměřený (laky, laky, laky :-) ) nebo se to nedá číst nebo je prostě ten člověk jen na nějaké cestě, kterou už jsem prošla a už o tom nic vědět nepotřebuju, protože už to znám. Takže jen hezky pokračujte :-) Jen mě trochu mrzí, že nejste víc na tu přírodu, ale třeba, když se teď nuf odstěhovala na venkov, tak na sebe začne plácat nějaký byliny :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba bylinky miluju a orálně je užívám celkem ve velkém. Na pleť si tolik netroufám a většinou končím nepravidlenou bylinkovou koupelí nebo obkládkem.
      Přírodní kosmetika mi bohužel prostě zatím nesedí. A sama víš, že je lepší pleť příliš nepopichovat.

      Vymazat
    2. Já vím, to byl jen takový povzdech :-) A hele, mě to taky chytlo až nedávno (první velká vlna byla cca v 16, ale to už je dávno, takže většina poznatků z té doby je irelevantních, takže to se nepočítá), tak máš ještě čas :-) Třeba to po pěti letech na venkově taky přijde :-) Ale je fakt, že já mám na toto extrémně odolnou pleť, nikdy se nestalo, že by mi něco nějak výrazně nesedlo. To mě vždycky spíš potkalo u high-end pleťovky (na kterou mám stejný názor jako nik) a myslím, že to vždycky bylo hlavně proto, že je tam toho prostě moc a ne každá kombinace jinak neškodných věcí je ideální. Ale jak říkám, já jsem trochu extrém, bez problémů na sebe patlám neředěný esenciální oleje. Akorát toho prostě nemůžu v jednom člověku vyzkoušet tolik, kolik bych ráda, že... :-) Takže každá další obět dobrá, protože blogů o přírodní kosmetice je docela málo (obzvlášť, pokud nechci číst furt dokola o alverde a lˇoccitane...).

      Vymazat
  5. Váš blog je jeden z mých nejoblíběnějších blogů :) Jednak proto, že věřím vašim zkušenostem a taky proto, že mám ráda kvalitní produkty (i když tedy ne že bych na ně zrovna měla:)) ale když už něco kupuju, tak chci mít vždy to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Haha, dobré hlášky, holky :-D
    A je to fakt - je tuze fajn plkat o kosmetice s někým, kdo sdílí stejné nadšení :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)