Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 8. 2012

černý med od CLINIQUE (Color Surge Eyeshadow Quad in Black Honey)

Protože jsem byla moc hodná, mohu se dnes pochlubit ještě jedním dárkem od Nik. Opět se trefila, protože si asi pamatovala, jak jsem jednu dobu marně sháněla limitovanou paletku očních stínů Clinique pro podzim 2011. Byla jsem tehdy neúspěšná a o to milejší bylo mé překvapení, když jsem si k narozeninám rozbalila tento skvost: Color Surge Eyeshadow Quad v odstínu Black Honey


Moc pěkné balení, že? Musím ho občas otřít, ale to mi nijak nevadí. To stejně dělávám se vší kosmetikou, kterou mám.
Jak vidíte, při focení jsem měla dozor...


Docela jsem přemýšlela, jak přišli na černý med. Z čeho by asi byl takový med a tak. V každém případě jsou ty barvy zajímavé, co myslíte?

 

Zajímavé je, že na mně ve finále stíny nejsou ani moc hnědé nebo narezlé - jak by se dalo čekat podle panu. Teda aspoň já jsem čekala paletku hnědých odstínů doplněnou tělovkou a smetanovou. Omyl! Celkový dojem je hodně narůžovělý a stíny dělají měkký, teplý a příjemný vzhled. Myslím si, že je tahle paletka velice slušivá a přirozená a že sedne kdekomu. Vlastně nakonec mi ten med v názvu přijde naprosto na místě.

 


Ty stíny jsou úplně jiné než jsem čekala. Ale naprosto. Je celá taková jiná.

Pigmentace stínů je slušná, není sice úplně nejintenzivnější, ale rozhodně nezklame. Výdrž je velmi dobrá i bez báze. Co mi malinko vadí, je opad třpytek. Něco létá už při líčení, takže je dobré s tím počítat a líčit oko první. I tak jsem ale přes den našla pár třpytek pod okem. Může to být mnou, protože si docela hodně sahám na obličej a běžně si šudlám oči, ale raději vás o tom informuju :)

Přísný dozor, ten mám skoro u všeho, co dělám.  



V každém případě jsou tohle stíny, které nepřipomínají nic, co obvykle kupuju. Nemám podobné a ani z hlavy nevím o tom, že bych u někoho podobné viděla. Už to je dělá naprosto jediněčnými. A pro mne mají navíc jediněčné postavení tím, že jsem je dostala dárkem.
Pokud vás zaujaly, rozhodně se po nich poohlédněte. Myslím, že už to jistí pouze ebay, i když nevím, kde je Nik splašila.

Barevně hodně překvapivý kousek, ne? Co myslíte?


10 komentářů:

  1. čierny med? asi medovicový :D strašne drahý a vzácny... možno aj tým sa nechali inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva neodpovídá :) Asi to bude nějaká hyperbola :)

      Vymazat
  2. :) Hani, Tomík je slaďouš, vtipně jsi ho zachytila.
    Stíny vůbec nejsou moje barvy, ale věřím, že vypadají na tobě příjemně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se mi velice líbí, jen je škoda, že už je asi nikde neseženu... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Clinique má černej med asi rádo - viz lak Black honey velvet :). Mě se vybaví jako černej med pravej lesní med, jakej si pamatuju z dětství - skoro černej. Berem ho doteď, ale od jinýho včelaře, takže už tak černej není, ale pořád je tmavě zlatej a mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, nakonec ten název je vlastně povedený. Mě se i ten lak, co zmiňuješ, hodně líbí.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Clinique stíny mluju, jsou z jejich nabídky to nej a jak to tak vypadá, ani tato kombinace není vyjímkou. Moje úplně první byly od nich myslím lilac truffle.

    Sím, Haničko, ještě nějaké fotky rodiny a jiné zvířeny.

    OdpovědětVymazat
  7. Tie su prekrasne!! Milujem taketo odtiene, budu aj fotky kde s nimi budes nalicena?

    OdpovědětVymazat
  8. Stiny jsou barevne moc pekny, ale rada bych je videla i na Tvem ocku. :) Zadne stiny od Clinique nemam, odrazovala me ta slaba pigmentace, ale mozna se po nejakych podivam. A dozor je bozi!!!
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)