Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 7. 2012

ZLATO, STŘIBRO, BRONZery

Léto je v plném proudu, což je tedy při vzpomínce na počasí posledních 14 dnů velmi nadnesený výrok, ale bohužel kalendářně tomu tak je, i když si obloha myslí zcela něco jiného. A co jiného z kosmetiky patří k létu víc než bronzery. Sice dost žen používá bronzer celý rok, ale přesto většina ho má spojen s létem. Jedny jím podtrhují své stávající opálení, druhé jím alespoň nějaký stupeň opálení své pleti dodávají. Zdá se, že je to nezbytný pomocník. Pro mě ale rozhodně ne. Spolu s rozjasňovači ho řadím do škatulky "pěkné, ale na prd". Je to asi částečně jen výmluva, protože to ani s jedním neumím, tak sama sebe přesvědčuji, že je nepotřebuji. A většinou to funguje. Bronzery fakt moc nekupuju a když už uklouznu, jde hned z domu. Většinu roku nemám doma žádný, loňské léto jsem bez něj přežila naprosto bez úhony. Letos jsem ale koupila hned tři, tak se s vámi ráda podělím o to, který je dle mého ten nej. Nicméně opravdu berte můj názor s velikou rezervou, nejsem v tomto směru přeborník a nemám velké srovnání.

Korres Manoi Oil Bronzing Powder in 01 Sunglow Light

Začneme tím nejhorším, přestože značku Korres mám velmi ráda. Dekorativku dle mého nemají špatnou, ale znám lepší značky. Tento bronzer patří tomu horší, co sortiment značky nabízí. V prvé řadě je strašně tvrdý. Vidíte, jak jsou na něj ty děsné hrbolky? Přes ně vlak nejde. Po pár použitích zatvrdnul a nemáte šanci nabrat pěkný nános. Štětcem musíte šmrdlat donekonečna a stejně je vám to k ničemu. Swatch na ruce jsem přejížděla snad 5x, aby na ní bylo vůbec něco vidět. Balení bronzeru se hodně špiní, daleko více než černé, lesklé obaly. Tohle je děs. A já nemám ráda ušmudlanou kosmetiku...V neposlední řadě barva - tohle prostě není bronzer. Možná ano, ale opět jen pro Sněhurky. Pro mě je to tvářenka a kdybych byla více opálená, byl by to asi dobrý rozjasňovač. V hnědé, tedy spíše tělové je přimíchána růžová a broskvová, což zní sice moc hezky, ale výsledkem je nějak divně ušmudlaný výraz. Rozhodně nic letního. No a pak ten shimmer, který vidíte na poslední fotce. Ten tomu dová korunu. Bez něho by to šlo mnohem lépe. Cenově je tento Korres bronzer mezi dvěma dalšími konkurenty, ale bodově je pro mě na samém chvostu. Jedna z nejhorších věcí, co jsem měla za poslendní dobu. Rozhodně ani trochu nedoporučuji.








Edward Bess Ultra Luminous Bronzer in Daydream

Vemi drahý, ale žádná sláva. Mají ještě tmavší odstín, ale to by na mě bylo fakt už asi moc, protože i tento se mi nezdál ani trochu přirozený. Je strašně oranžový, a tím působí uměle. Balení je ok, nepůsobí tak levným dojmem jako balení EB stínů, je o něco bytelnější, vnitřek je jemněji mletý, ale nepráší, což je plus. Voní. Vůni ale nedokážu přesně definovat, asi nějak květinově. Dá se to přežít. Má v sobě nepatrný shimmer, ale jen malinko proto, aby na tváři nebyl plochý. Ale na to, kolik stojí, o něm nemám nějak co říct. Není vyloženě špatný, ale musíte být tmavší než MAC NC 25, nebo být na bronzery prostě zvyklí. Pak bude jistě fajn, ale podobných fajn bronzerů jsou plné parfumerie za podobné peníze. Nedoporučuji.









Douglas Bronzing Powder Dark in 01 Bronze

Jasný vítěz. Přivezla jsem si ho z Mallorky, kde byl v akci za 4 EURa. Původně stál 10, takže i tak by byl suveréně nejlevnější z naší "svaté trojice". Na swatchi na ruce není moc patrný, ale právě v tom je jeho kouzlo, dodá jen velmi neznatelný glow. V prvé řadě JE PŘIROZENÝ, protože je hnědý. Opravdu hnědý, bez oranžové, růžové i broskvové. Pěkná béžovohnědá, barva latté kávy. :) Je obrovský. Vydrží mi asi celý život, pokud ho dřív nevyhodfím, což jistě udělám, za čas mě stopro přestane bavit. Je téměř matný, pouze sem tam jemná zlatá třypečka, které ale na tváři nejsou patrné. A mě to tak děsně vyhovuje. Nevoní. Vůbec nijak nevoní, prostě další zásah do černého. Byl by asi super i na konturování právě díky tomu, že je skoro matný. Já sice nekonturuji, ale to neznamená, že vy ne. :) Osobně ho používám místo tvářenky. Používám ho měsíc v kuse a jsem stále nadšená, To se mi většinou nestává. Takže věřte, že je opravdu tak dobrý. Myslím si, že ho lehce budu moci používat i v měsících, které budou zamračené a studené. Není to typické - hele, ona má bronzer. Je to jen zdravý nádech tělové barvy. Asi by se s ním dal udělat i více opálený vzhled, ale po tom já netoužím. A jistě by byl dobrý i na tělo, ale to já opět nepoužívám. Prostě a jednoznačně vám ho doporučuji, vyhrál u mě na plné čáře. Věřím, že ho u nás v Douglasu tak mají, pokud tam budete mít cestu, mrkněte se na něj, snad nebude nějak nesmyslně předražený oproti ceně na Mallorce.







Já mám tedy s bronzery na velkou chvíli vystaráno, rozhodně tento rok jiný nepořídím. Máte i vy svého favorita?

Edit: Dneškem počínaje můžete opět sledovat naši stránku Blogsale, přidáváme plno nových věciček a budeme v tom pokračovat celý týden.

8 komentářů:

  1. Tak můj největší favorit je bronzer od Macu z válečnické limitky, mám ho dokonce snad od tebe :). A mám ho natolik ráda, že jsem si pořídila i další balení vzhledem k tomu, že jde o limitku. Přes to ještě přejedu rozjasňovacím pudrem z letošní limitky Chanelu a nic víc ke štěstí nepotřebuju :). Jsem ráda, že v tomto nemusím zkoušet a mám svoje favority na hodně dlouho dopředu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom novém Chanelu, co máš, jsem dlouho dumala, ale nakonec jsem poučená ze svých předchozích nezdarů od nákupu ustoupila a nějak mi to vůbec nevadí. Ale líbí se mi stále, to ne že ne. :)

      Vymazat
  2. zaujal ma ten douglas, skoda, ze na SR nie je...a po Korresi som pokukovala pred rokom, potom som si to rozmyslela a nakoniec ho nekupila, ako vidim celkom dobre som usetrila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korres nestojí ani za pět kaček, udělala jsi dobře, žes ho minula.

      Vymazat
  3. celé léto plánuji, že si koupím bronzer, pořád nějak nevím jaký odstín a jak bych ho používala, tak jsem to vzdala

    OdpovědětVymazat
  4. :D inak si ma dost pobavila, lebo som v tomto presne ako ty...vsade citam recenzie na rozjasnovace, bronzery a BB kremy a farby na licka a ja nic z toho nepouzivam, lebo mi to pride pre mna ako zbytocnost do uz aj tak dost prepchateho kozmetickeho kufrika :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hi! Great site! I'm trying to find an email address to contact you on to ask if you would please consider adding a link to my website. I'd really appreciate if you could email me back.

    Thanks and have a great day!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)