Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 7. 2012

STILA Haute in the Hamptons

Jdu se chlubit, jaké krásné dárky dostávám! Heč! Ani trochu mi to není blbé a vůbec mi nevadí, že se to nemá. Heč, heč a heč.
Tuhle překrásnou letní stylovku jsem dostala od Nik a mám z ní strašnou radost. Co ji mám, používám aspoň něco z ní denně. A hodlám tak činit do konce léta.
Já si totiž myslím, že značka Stila je nedoceněná.


Co se této krásné paletky týče, nadchl mě už ten nápad. Celá ta paletka je vpravdě letní must have. Asi bych se někdy chtěla na pár týdnů dostat do Hamptons... Chodila bych v oblečení v barvě slonové kosti, v pudrové a v bílé, měla bych pochopitelně krásnou postavu a skvělé vlasy každý boží den... Popíjela bych jen pravé šampaňské - pouze ta sušší, i když teď nejsou trendy. To by byl ale jediný detail, kterým bych se odkláněla od těch nejvíc in, trendy a hot věcí.
No nic, dost snění. Pravděpodobně mi podobné prázdninky nehrozí nejen teď, ale asi už nikdy, takže zpět k paletce, která mi evokuje právě tu správnou náladu. Ta prostě patří k létu!


Čtyři oční stíny a dvě tvářenky. Barevně variabilní, kvalitativně velice dobré.



Stíny jsou překvapivě dobré, nějak teď kašli na bázi, ale s těmito stíny to vůbec nevadí. I večer mám stíny ve slušném stavu, možná bych řekla, že jen méně intenzivní, než jak vypadají po nalíčení. Pigmentace není nejsilnější, na léto ideální. Nalíčíte se i jen prsty, v autě, v běhu na koupaliště...
Nejraději mám kombinaci světlého ivory a modrého. Není to asi dobře vidět, ale ten světlý stín má ve smetanovém základu šmrnc narůžovělé. Krásný efekt! Tu modrou používám denně, nedávám si ji teda naplno, ale hodně blendím. Ve spojení s ivory dosáhnu něžného a na mně překvapivě výrazného výsledku, který mě baví.
Pískový a hnědý stín jsou o něco třpytivější a báječně ladí k sobě. Dost povedená kombinace k opálené tváři a letnímu lesku, kterému se málokterá pleť vyhne.


Obě tvářenky jsou povedené, ale já víc fandím té lesklejší a broskvové. Dělá mi moc pěknou tvář, což teď potřebuju moc a moc. Vzhledem k nedobrému krevnímu obrazu jsou mé přirozené barvy v současné době někde mezi velmi světlou žlutozelenou a šedavou, ačkoliv jsem jinak docela tmavá, takže líčení má náhle jiná pravidla než dřív :) Matná růžová je dobrá, nemám proti nic, ale je na mně teď moc vidět. Lesklejší bronzová udělá zdravý a letní look, ale jemně a nenásilně. Je skvělá! Jen by obě tvářenky mohly na pleti vydržet trochu déle, přes den se tak nějak vytrácejí. Jsem teď dost doma, tak mi to nevadí, ale kdybych chodila do práce, asi bych se vracela domů skoro odlíčená.





Zní to možná blbě, ale Nik mi touto paletkou v podstatě udělala léto. Ono to v tomto počasí a v období kolem porodu samo o sobě jednomu ani nepřijde. Ale Hamptonská paletka mi mile a stylově (nebo Stilově?) připomněla, že je vlastně léto - moje nejmilejší roční období. Kdybych jela k moři, vzala bych si ji s sebou. Kdybych chodila na koupaliště, modrou bych si udělala linku a broskvovou tvářenku bych použila místo bronzeru. A taky bych si ji brala s sebou. Na večerní pařby bych zkombinovala obě tvářenky a přidala bych i hnědé stíny. No, prostě si tuhle paletku ještě kupte, pokud je k sehnání. A klidně ji po létě vyřaďte, protože na podzim bude potřeba naladit se na jinou vlnu. Vzhledem k papírovému balení je i pravděpodobné, že po poctivém letním používání bude paletku nutno vyřadit, protože papír přece jen nevydrží tolik jako klasický plast. Ale to zkrátka patří k věci, léto si taky neschováte do skříně, i když byste třeba chtěly...
Jak vidíte, ode mne samá chvála. Doufám, že se vám taky líbí. Pokud budu šikovná, nafotím ji i v akci.

Ač Stila paletce nechci ubrat prostor, musím se pochlubit i štěňaty. Jsou ještě malá a není moc vidět, ale i tak vás jistě potěší.

Zde vidíte rozdíl mezi našimi klacky a adoptovanými štěňaty, je mezi nimi pouze 4denní odskok, ale rozdíl je dost zřetelný

Guy Grandis

Gladiator


 Tak díky, Nikouš! Tenhle dárek byl vážně trefa!






5 komentářů:

  1. Paletka vypadá kouzelně, ten broskvový odstín mě nadchnul. Mně se líběj všechny broskvové, ale po zklamání z Benefit Georgia nevím, jestli si mám nějakou pořizovat... vůbec na mně nejdou vidět :(
    A štěňátka mě nutí šišlat a dělat ťuťu a áchat, óchat a íchat i ýchat :D Takže raději všechny toho ušetřím utnu to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Stila vůbec neznám, ale obal jejich paletky mě naprosto uchvátil. Miluji tenhle vintage kreslený styl :)
    PS: Štěnátka jsou nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  3. Znacku Stila taky neznam, ale ti hafani jsou supeeer, sametovi bobanci, tutu nunu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stilu doporučuju otestovat. Nebývá drahá, ale kvalitou mile překvapí :)

    OdpovědětVymazat
  5. paletka vyzera uzasne, tiez by som sla na prazdniny do Hamptons :) a tie steniatka mi vykuzlili usmev na tvari :) dokonaleee :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)