Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 7. 2012

REVLON Super Lustrous Lipstick - Wild Orchid 457

Nedávno jsem vám popsala své zklamání se rtěnkou NARS a zmínila jsem se, že mám náhradu. Takže dnes to bude o ní - o té pravé hot pink rtěnce, po které jsem dlouho pásla. Nejprve jsem toužila po vychvalované a po blozích vláčené MAC Girl about Town. Jenže to byla limitka a hlavně měla dost tragická hodnocení. Prý super barva, ale děsný komfort. Známe mne, to bych nenosila. Tedy jsem i ušetřila, ale pink rtěnku jsem chtěla i dál. Napadla mě ještě Clinique Rapsberry Glaze, ale nebylo to přesně to ono. Naštěstí jsem narazila na zmínku o nějakém skvostu od Revlonu, který stojí pár kaček a je mnohem lepší než ona kultovka MAC a ..... mám ji! Super Lustrous Lipstick v odstínu Wild Orchid:




Je skutečně skvělá! Kvalitou se vyrovná mnohem dražším rtěnkám. Je hladká, hebká, hydratační, umí tenký nátěr a skvěle se vrství! Nevysušuje, což je právě podle recenzí slabou stránkou MAC rtěnky a hlavně: Sluší mi! Mám nového miláčka a vám moc doporučuju, abyste koukly na ebay a prozkoumaly odstíny Revlon rtěnek. Je to drogerka, ale stojí za to. Doporučuju!

7 komentářů:

  1. Vypadá teda ale sakra dobře! :)
    zdá se mi to, nebo v sobě má stříbrnomodré odlesky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezda se ti to. Je mirne namodrala a ta ´pearl ´ textura je super!

      Vymazat
  2. Přesně takovýhle odstín nebo i o něco málo tmavší nosila vždy moje babička :D Takže na jednu stranu se mi to líbí, protože mi ji to vždy připomene a na druhou stranu nemusím nosit zrovna stejný odstín rtěnky jako ona :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znam :) Taky mam obcas asociace na neco zminula a pak konkretni barvu nemuzu. Treba svetle ruzovou perletovou rtenku a spodni linky. Nebo taky bilonaruzovely vyrazne perLetovy lak na nehty. :)

      Vymazat
    2. Tak s tou světle růžovou to mam uplně stejně. Dělá mi to žlutý zuby a mrtvolnej vzhled a na nehtech stejně vždycky perleťovky pruhujou...vztekla bych se :-D

      andrejiinka

      Vymazat
  3. Tyto revlonky a ty zcela matné mi přijdou úplně úžasné. Teda ta tvoje je krásná, hlavně se mi líbí ty odlesky. Mám teď nově doma miláčky od Chantecaille a byTerry a jsem z nich nadšená. Měla jsem je kdysi a dala pryč a teď znova a zase láska na první nanesení.

    OdpovědětVymazat
  4. A sakra. To teda po dloooouhé době jdu googlovat, protože jsem najednou, skoro ve 30ti zjistila, že mi tyhle růžovky s modrým podtónem sluší na puse i na nehtech. Bohužel jsem to zjistila jen díky lesku a po nějaké rtěnce teprve pasu, takže...ehm. No jo, jdu ji hledat a vůbec se nebudu stydět za opičení :-D

    Dík moc, doufám, že mi sedne alespoň z půlky tak jak Tobě!

    andrejiinka

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)