Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 7. 2012

Porovnání: Missha Perfect Cover a Skin79 VIP Gold Super BB cream

Tak já ani nevím, kde pořádně začít, protože na tuto recenzi asi nejsem ta pravá. Mezi blogerkami je velké množství fundovanějších uživatelek BB krémů, které jich vyzkoušely celou řadu a mají srovnání. Já srovnání nemám, tedy ano, pokud za srovnání považujete vyzkoušení 3 kousků. Což asi nepovažujete. Což zase já dost dobře chápu. Ale nějak musím tuto obrovskou mánii komentovat ze svého pohledu, i když je to pohled velmi omezený a to ještě eufemisticky řečeno.

Já BB krémy nikdy ani zkusit nechtěla. Když nastal před několika měsíci jejich boom v ČR a každá druhá blogerka musela vyzkoušet nejméně Garnier, lépe i nějaký originál BB krému, mně to bylo fuk. Mně už jsou totiž fuk všechny mánie, které kolem dekorativky vznikou. Mám dost nedobrých zkušeností z Omlazení a Makeupboxu, kdy se vždy někdo pro něco nadchnul, všechny včetně mě to musely vyzkoušet a já pak byla jedna z těch, kterým to vždy nevyhovovalo. Stalo se mi to rozhodně několikrát, takže jsem se všemi mánie sekla. No dobře, skoro sekla...

Pokud si vybavujete můj příspěvek o tom, co si zabalím na dovolenou, tak jste si mohly všimnout, že jsem si na dovču koupila Garnier BB cream. Nechtělo se mi tahat můj klasický MAC Face and Body, protože mi přišel k moři nějak moc hutný, takže jsem usoudila, že potřebuji tonovák a měla nějakou slevu právě na Garnier. Už ho nemám, takže vám nemohu posloužit fotkama, což by stejně bylo nadbytečné, neb je jich po netu víc než hodně, ale mohu přidat pár svých myšlenek. Vzala jsem odstín Medium, tedy ten tmavší. Já nějak vždy žila v domnění, že průměrná česká žena má odstín pleti asi jako já, dokonce jsem si i myslela, že jsem ještě o něco světlejší, než je průměr. No tak já vám nevím, ten můj odhad je asi naprosto mimo mísu, neb podle toho, co se na většině českých blogů dočtu, přijde uživatelkám jednička až moc tmavá a nechápou, proč vůbec Garnier dělal dvojku. Tak já to tak nějak potom nechápu celé. Asi jsou všechny blogerky sněhurkovsky bílé.... Ano, vím, že Peťulka, Dajánka či Hanka-trb jsou určitě světlejší než já, ale když na podobný výrok narazím na 90% blogů, asi jsem tedy braná jako tmavý jižní typ. Což uznáte, že fakt nejsem.

Zde mám na obličeji právě Garnier a jak vidíte, barevně mi skutečně vyhovuje, i když se podle toho netvářím. :)



Jednoduše dvojka mi barevně sedla jak prdelka na hrnec a osobně se přiznám, že nějak moc nechápu tu strašnou kritiku na tento kousek. Je to prostě tonovací krém. Sjednotí, hezky voní, vydrží jako většina tonováků. Co je na tom špatného? Moje zkušenost s asijskými BB krémy a jejich výdrží je naprosto totožná a kromě toho, že mi vůbec nesedí, nepozoruji vůbec žádný z proklamovaných benefitů. Takže pro mě byl Garnier fajn, což nemohu říci o jeho slavné konkurenci.



Začnu asi tím horším, což je pro mě Skin79 VIP Gold. Naštěstí jsem oba "asijáky" vzala jen ve vzorkovém balení, takže je s klidným svědomím mohu hodit do koše a nevadí to. Možná máte pocit, že mi asijské BB krémy nesedí proto, že jsou asijské a jak už všichni víme, já a věci z Asie, Číny... No ale tohle je jiná kapitola. Zásadně mi vadí věci vyráběné v Asii od značek, které nejsou původem asijské. To, že je korejský BB krém vyráběn v Korei, mi opravdu nevadí a nic proti tomu nemám a klidně ho vyzkouším. Takže tohle nebyl rozhodně kámen úrazu. Vše ostatní ale bylo. Textura? Pasta. Víc k tomu nemám co dodat. Hutný, blbě rozmazatelný. Barva? No tak to vůbec nevím, jak mám popsat? Holub? Jo, šedý jako holub to bylo. Šedý a  světlý. Hodně světlý. V silnější vrstvě hnus, velebnosti, ve slabší taky hnus, velebnosti. Na obličeji jsem furt byla šedá. A nemyslete si, nenamazala jsem se, nezhrozila a nesmyla to po 5 minutách. Pěkně jsem si v tom odchodila pár dnů, abych mohla "fundovaně" psát. Nepřizpůsobil se barvě mojí pleti ani za 5 hodin. Za tu dobu tam už asi ani nebyl. Já byla lesklá, šedá a hnusná. Krycí schopnost? Nula. Sjenodcení? Nula. Vůně? Moc dobrá - konec má být přece vždy nějak motivační, ne? :)





Missha Perfect Cover. Ten přece musí tak perfekně krýt, vždyť to má v názvu. Jo, houby. Mám odstín 23, tedy opět ten tmavší ze dvou původních, ale je stále světlý, i když přiznávám, že o něco tmavší než jeho kolega nahoře bude. Dokonce není ani tak strašně šedý. Do pěkné béžové to má tedy stále dle mého míle daleko, ale když zavřu obě oči, tak ho mohu nazvat béžovým, i když tuto větu píši s obrovským sebezapřením. Má fajn UV faktor - SPF 42, což vidím jako velké plus, ale v létě stejně vždy mažu obličej opalovákem s SPF 50, taže já tuto dobrou vlastnost patřičně nedocením. Kryje stejně blbě jako SKin79, vydrží stejně málo a voní tak nějak podobně. Osobně v nich na pleti nevidím zas až takový rozdíl. Oba mě zklamaly. Myslím to vážně. Po těch ohlasech a nadšených výkřicích jsem čekala něco víc. Ne zázrak, na ty už dávno nevěřím, čekala jsem, že výrobek dostojí tomu, co slibuje. Marně.





Na obličeji mám Misshu, ale musela jsem přidat ještě bronzer, abych vůbec mohla mezi lidi. Na fotce bohužel ta šedá barva tak dobře nevynikne, ale alespoň vidíte, jak jsem byla lesklá i přes použitý pudr a můžete si zblízka prohlédnout všechny mé pory a pihy, je to parádička.



Porovnání: vlevo vždy Skin79, vpravo Missha






Kromě těchto dvou vzorků mám na cestě ještě dva asijské BB krémy, inspirovala jsmem se u Bebe na blogu a vybrala ty dva, které ona doporučuje pro opálenou pleť. Doufám, že budou fakt na opálenou pleť, že snad barevně o něco lépe sednou. Tyto Bb krémy budu mít v plném balení, což je ale stejně jen 10ml každý. Posléze jsem zjistila, že jsou to spíše korektory než BB krémy na celý obličej, ale to mi nevadí, korektor pod oko by se mi nyní hodil. Takže uvidím a dám vám zas vědět.

Verdikt: Pokud by mě někdo s nožem na krku nutil, abych si jeden vybrala, volím Misshu. Pokud bych ale mohla svobodně rozhodovat, radostně se rozhoduji, že už nikdy žádný asijský BB krém nekoupím a vzdávám se nároku na recenze dalších "mániových" kousků.





31 komentářů:

  1. já osobně tedy používám BB od skinfood...a jsem spokojená, hlavně se mi líbí vysoká UV faktor. Ale včera mě dost pobavila reklama v časopise na BB krém od Reginy....to už vážně dělá kde kdo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny swatche, co jsem od skinfoodu viděla, byly tak světlé, že jsem tuhle značku zavrhla jako první. :) Ale je fajn, žes našla ten svůj BB krém, jak vidíš u mě, ne každé se to podaří. :)

      Vymazat
  2. Já si koupila testovací sadu tuším 4 BB právě od Skin79, ale zatím jsem nenašla odvahu to na obličej vůbec dát. Své opálení mám ráda a doma jsem zjistila, že snad tři z těch BB jsou dokonce s whitening účinkem :D Jsem myslela, že mě trefí.. asi necháme bb asijkám, že :))

    OdpovědětVymazat
  3. já mám teda odstín pleti úplně jinde než ty a musím říct, že se zařadím mezi ovce a už ten Garnier medium je pro mě brutálně tmavý, tobě krásně sedí. Light mi sice relativně sedí odstínem,ale jsem z něj dost lesklá. Zato Skin 79 jsem si oblíbila hodně, ale v létě mám hezkou pleť, takže nějaké extra krytí nepotřebuju, ale i to tam nějaké je. Nelesknu se po něm skoro vůbec, pokud teda ze mě neleje pot:D (mám tmavě růžovou variantu bb krému).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si vybavuju, tak ta růžová varianta je snad ještě světlejší než ta zlatá, tak to by pro mě vůbec nebylo. Ale pokud ti Skin vyhovuje, zkus tu Misshu, asi bys z ní byla nadšená, je dle mého fakt lepší než SKin, i když je o něco dražší.

      Vymazat
    2. vyzkouším:) díky za tip

      Vymazat
  4. Já jsem měla u Garnieru problém s popisem odstínů. Jeden odstín se jmenoval světlá pleť a druhý normální pleť. Co to je sakra za popis stínů????

    Jináč já si teda stěžovat na ten VIP Gold nemůžu. Mám ho sice jen ve vzorcích, ale přijde mi super. I když já asi vyhledávám jiný finish než ty. Mě se líbí lesklá pleť. A to tyhle krémy dělají. Souhlasím, že jsou hodně světlé, ale na na zimu/ jaro budou ideální. Klasický MU nepřekonají, ale je to příjemná alternativa. Pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas nevyhledávám úplně matný finish, to bych neměla jako svůj makeup MAC Face and Body, ten rozhodně nematuje. Ale možná je ta mastnota/lesk dáno tím, že VIP Gold je určen pro starší pleť.

      Vymazat
  5. Misshu mám ve 20 ml balení, od Skin79 mám sadu větších vzorků, ke kterým jsem se pořád ještě nedostala (tluču si hlavu) a jeden SkinFood (který poletí hned, co ho nafotím, protože jsem v něm růžová jako prasátko). Missha mi odstínem celkem sedí, i když teď v létě si na ní moc netroufám, ale po zbytek roku to bude fajn. Nekryje stoprocentně, ale dělá mi krásnou a sjednocenou pleť, to opravdu oceňuju. Doteďka jsem totiž nepoužívala žádný make-up, jen tónováky a stačilo mi to, ale uznávám, že s BBčkem to vypadá mnohem lépe. Textury mi přijdou taky fajn, rozmazávají se mi dobře. Kámen úrazu budou asi ty barvy. Souhlasím s tebou, že mě překvapuje počet Sněhurek tady v naší zemi...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem po tvém komentu dala Misshe ještě jednu šanci a musím uznat, že pokud ji dobře navrstvím, to krytí je vcelku dost dobré, takže jo, Missha ujde, jen ta barva,no. Ale dělají už i tmavší odstíny, tak se snad zlepšila i tato stránka.

      Vymazat
    2. Bylo by určitě fajn, kdyby asijští výrobci zareagovali na širší poptávku evropského trhu ;) Rozhodně bych širší škálu uvítala, ty produkty za to dle mého stojí.

      Vymazat
  6. to mas tak..niekto povie, ze toto je uzasne a zrazu su vsetky baby odbornicky na BB kremy a ze ine ako tie "prave" azijske by nechceli :) ja si myslim, ze kazda z nas je uplne ina a kazdej sadne nieco uplne ine. Niekomu dobre robi Chanel, niekomu zase kozmetika z drogerky...

    OdpovědětVymazat
  7. Ehm, tak mě asi právě přešla chuť vyzkoušet asijský BB cream. :D
    Musím říct, že mně ten od Garnieru celkem vyhovuje, i když jsem několikrát četla, že to vlastně není BB cream a že je na prd.
    Chtěla jsem vyzkoušet i ten od Clinique, ale Liduška mi psala, že dobře matuje, což já nechci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, od Clinique Bb krém ani neznám. Jinak ta Missha není tak strašná, ale ten Skin79 fakt je. :)

      Vymazat
  8. Tak já nevím, čemu se vlastně u asijských BB krémů divíte, tam se holky naopak snaží udržet si co nejsvětlejší pleť. Jinak od Skin79 mám hot pink a vyhovuje mně i mamě. Teď si budeme objednávat vzorky dalších, tak uvidím, třeba si ještě vyberu jinej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se rozhodně nedivím tomu, že jsou asijské BB krémy světlé, myslím, že z postu vyplývá, že se divím:

      a) že každý haní Garnier
      b) že jednička Garnieru je pro většinu blogerín tmavá
      c) že asijské BB krémy jsou pro mnoho blogerín barevně přijatelné, tedy tomu, že jsou české ženy tak světlé obecně.

      No a v neposlední řadě tomu, proč je kolem BB krémů takové halo, když na mé pleti rozhodně nevidím jejich účinky.

      Vymazat
  9. Pavli, já jsem tak ráda, že nejsem sama proti proudu..zkusila jsem od skinfood, malá katastrofa, prostě nic, šedivá, popelavá barva pleti a nějak to celkově vypadalo na tváři podivně..na základě doporučení Dianky, mám BRTC gold caviar a to je teda průser, vytáhne i to, co v pleti není, je to finish jak když někdo líčí zeď a cákne mi to přes tvář, prostě divný, necítím se v tom a opravdu 500kč v záchodě, o všech těch superlativech, co má bb splňovat jsem se nepřesvědčila, za mne věc, co nemám potřebu již zkoušet, ale jestli chceš, můžu ti tady ten super produkt poslat :-D :-D A mimochodem, jen záříš ++++++

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, chi, chudáku, pro tebe ty Bébéčka už vůbec nejsou, jsi ještě o fous tmavší než já. Ale tvůj popis věcí já miluju!!!!

      Vymazat
  10. no vidíš. a pro mě je od Garnieru tmavý i ten nejsvětlejší odstín a říkat mu BB cream mi přijde drzost :D spíš tónovací krém, který kdybych si koupila v plném balení, tak si mlátím hlavou o zeď :D

    od Skin79 jsem vyzkoušela dva a třeba takový hot pink je naprosto skvělý. naprosto totožný s mým odstínem pleti, lehký, snadno se nanáší, na pleti není téměř vidět, pleť sjednotí, zakryje to co má, protože se dá vrstvit (mně osobně stačí na mou pleť dvě vrstvy, plus ještě trochu korektor na horší místa pokud zrovna jsou)... není nic co bych mu mohla vytknout.

    a ještě - četla jsem, že to že se po BB creamu leskneš je díky vysokému SPF. netuším, jestli to je vážně pravda, ale..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, alespoň spadáš do klasického vzorce českých bloggerek, co se odstínu pleti týče. Já evidentně bohužel ne. :)

      A jinak musím říci, že mi BB krémy, myslím tím ty asijské, přijdou fakt jen jako tonovací krémy, jako nic extra, takže označení Garnieru jako BB krém mi přijde naprosto odpovídající. Já prostě vůbec z těch úžasných BB krémů nejsem nadšená, i když jsem v menšině, ale klidně to nahlas přiznám.

      Vymazat
  11. tak jako upřímně, jo, zkoušet zrovna ty BB krémy, které jsou vyzdvihovány pro jejich skvělou bledost, na opálenou (byť jen trochu) pleť, je úplná blbost :) to je přece jasný předem, že v nic budeš vypadat hrozně

    asijskej trh je posedlej světlou kůží a jejich BB krémy tomu plně odpovídají - proto nemůžeš koupit první, na který najdeš nadšenou recenzi, ale musíš naopak probírat a hledat ty, které jsou vyloženě považovány za tmavší (moc jich není, ale taky takový existujou)

    co se týče kryvosti, to už je na vkusu každého soudruha - já třeba nesnáším maskovitý make-upy obecně, takže bébéčko od skin79 pro mě je na úrovni mého běžného make-upu (na případný bodový krytí mám korektor) - konzistenci a vůni má stejnou Parure pearly white od Guerlain - a ačkoli ten sám o sobě je skvělej a byl dlouho můj top, musím bohužel konstatovat, že Skin79 gold je ještě lepší, protože narozdíl od Guerlaina se mnohem líp roztírá, vlastně úplně neviditelně splyne s pletí a to je pro mě ta hlavní výhoda BB oproti make-upu

    btw. na fotce mi opravdu moc světlá nepřijdeš - máš na Evropu odstínově zcela normální pleť, ale v žádným případě ne bledou, spíš jsi dokonce lehce opálená

    jinak jak bledá jsi, poznáš sama úplně jednoduše - pokud ti při nákupu make-upu běžně nabízený odstíny seděj a nemusíš zoufale po celý parfumerce/drogerce hledat nějakej, kterej bude alespoň trochu světlejší, tak určitě nejsi dost bledá v tom smyslu, za kterej je bledost považovaná
    já třeba i ten Guerlain musím mít ve speciálním odstínu, kterej se prodává jen v Asii, evropsky dostupný jsou na mě moc tmavý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za obsáhlý koment. Tyto dva BB krémy jsem vyzkoušela pouze proto, že byly pro mě ihned dostupné v ČR ve vzorkách. Jiný důvod k tomu nebyl. Ty, které jsou určené na opálenou pleť, jak jsem již v postu napsala, mám také na cestě, bohužel zatím nedorazily, takže na ně nemohu napsat ani čárku.

      Krytí je opravdu věcí názoru, můj MAC Face and Body, který je dokonce některými považován za tonovací krém, mi krytím vyhovuje, takže stejně jako ty nesnáším maskoidní makeupy. Tebou zmíněný Guerlain jsem také vyzkoušela, ale nanadchnul mě vůbec, nicméně krytí bylo dostačující.

      A určitě se nepovažuju za bledou, myslím, že jsem toto nikde nikdy nenapsala, jen jsem měla pocit, že jsem barevně průměrná, což mi ty sama potvrzuješ. :) Proto to mé podivování se nad tím, jak jsou české bloggerky světlé viz můj post.

      Vymazat
    2. jo, asi je to trochu zvláštní ... možná stejně tak, jakože že většina z nich má zelený/nazelenalý oči :D což mě třeba nepřestane udivovat, protože jinak jsou v populaci poměrně vzácný - a přitom mi přijde, že je má každá druhá (což jim samozřejmě závidím, zelený jsem vždycky chtěla :D)

      Vymazat
    3. Tak naštěstí alespoň v tomto naprosto zapadám. :)

      Vymazat
    4. tak vidíš, není to ještě tak zlý .D

      Vymazat
  12. Právě Missha mi sedla jako žádný make-up předtím. Plánuji si koupit další balení, a to je u mě co říct :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Co se týče těch barev.... neustále mě překvapuje, že si každý stěžuje na odstín, přitom když se tyto bb krémy začínaly vyrábět, byly určeny KKOREJKÁM a Korejky jsou známé svou zálibou v zesvětlování pleti a v létě dělají vše proto, aby nebyly vystaveny slunci. A to z důvodu, jelikož světlá pleť představuje určitou společenskou prestiž, dobře placenou práci v kancelářích, kde člověk nepřijde moc do styku se sluncem. Člověk s tmavší pletí zase vyvolává dojem práce na poli nebo kdekoli venku a to vede k myšlence že má menší příjmy. Ano, zní to šíleně, ale tak to je. Proto ty světlé odstíny. :) Proto mi tyto stížnosti Evropanů přijdou trochu neoprávněné, nikdo vás přece nenutí bb krémy používat a pokud chcete tmavší odstíny, vyrobte si vlastní bb krémy. (I když Missha M snad pro Ameriku již tmavší vyrábět začla)
    Jinak ten BB krém VIP Gold od Skin79 jsem ještě nezkoušela, tak nemohu komentovat, ale trochu mě překvapilo co si napsala o Perfect Coveru od Missha. To je totiž můj nejoblíbenější bb krém, podle mě kryje naprosto dokonale a na pleti mi bez jakýchkoli úprav vydrží celý den. A co se týče odstínu, nejsem žádná bledule, mám trochu tmavší pleť, ale přesto mi odstín 23 přijde o něco tmavší než potřebuji. Sice odstín 21 je pro mě zase moc světlý, ale 23 že by byl také moc světlý?? Ne, ne, to musí být nějaký omyl. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky koukám...mám dost citlivou, sušší a světlejší pleť (ale žádná bledule) a Tvoje zkušenosti jsou teda dost negativní. Já BB krémy oceňuju, fakt mi nezatěžují pleť, vydrží celý den a vypadají mnohem přirozeněji než makeup. Po celém dni nemám tzv. šupinky a tvářičku mám kráásně hladkou. Vyzkoušela jsem oba BB krémy (napsala jsem si o vzorky na mybbcream.cz) a nakonec mám doma oba:-) už bych neměnila, s Garnier se to ani nedá srovnávat...

    OdpovědětVymazat
  15. Korejská BB jsou vyráběná pro Asii, proto mají všechny šedý nádech. Pokud si odstín bez problémů vybereš v evropské drogerii, je korejské BB zbytečné. Asi jsem podprůměrně světlá, sedí mi z Evropy totiž jenom Rimmel se svým odstínem 100, zbytek je na mě moc tmavý. Korejská BB vítám. Uznávám ale, že pro "normální" lidi s "normální" barvou pleti asi nebudou

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)