Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 7. 2012

Ostrovní nákupy

Taky to máte tak, že si z každé dovolené musíte vždy zákonitě něco přivézt, jinak jste celé nesvé? Ať už je to nějaký suvenýr, drobnost, plavky či šaty? Myslím, že to tak má většina ženských. Ani já nejsem jiná. Kdysi jsem na každé dovolené vymetala obchody a musela něco urvat, i když to nakonec nebyla taková bomba, jak jsem si ji v obchodě malovala. Pak věc brzy letěla do koše, ale v tu chvíli, na dovolené, jsem tím byla uspokojená. Poslední dobou jsem se trochu zklidnila, nicméně nakupuji neustále. Jen to už dávno není moje priorita a dovolenou u moře si skutečně užívám tak, jak se má. Nicméně na nákupy se vždy těším a vždy si něco přivezu a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Dovolte mi tedy, abych se s vámi o své nákupy z minulého týdne podělila, třeba se vám něco také zalíbí.

Letiště

Ano, moje bláznění po utrácení začíná pravidelně již na letišti v duty free shopech. Plánovala jsem si, co vše okouknu a výhodně nakoupím, i od Nuf jsem dostala seznam, ale vše bylo nakonec jinak. V době, kdy jsme letěli, byly všechny duty free shopy zavřené. Umíte si jistě představit to zklamání.... Tedy abych byla zcela upřímná, jeden duty free shop byl otevřený, ale v něm pouze alkohol a parfémy, což jde oboje naprosto mimo mě. Ale vžijte se do mé situace - jste natěšení a chcete utrácet a oni mají zavřeno, co uděláte? Jistě vezmete zavděk i tím obchodem, kam byste normálně nezašli. Takže i já naběhla dovnitř a dobře jsem udělala. Nakoupila jsem tuto růžovku, o níž jsem hned věděla, že ji perfektně využiju na drobné třeba na pláž nebo zmzku. Používali jsme ji celou dovču a byl to super kup. Pokud tedy budete v nejbližsí době na letišti, koukněte po ní, měli různé barvy za příjemnou cenu 195kč.



Většinou se snažím kupovat věci, které jsou typické pro zemi, kam zrovna jedu, nebo jsou v dané zemi nějak cenově výhodné, takže zbytek mých nákupů se strikně držel tohoto hesla.

Douglas

Není to moje oblíbená parfumerie, ale byla jediná, na kterou jsem v Palmě narazila. Douglas bronzer mě zaujal cenou, nebudu to popírat, byl v akci za 4 EUR. Obrovský, příjemná barva, nic oranžového. Bronzery sice nenosím, ale co už, za tu cenu ho tam přece nenechám. A opět trefa, od té doby ho používám denně a tvářenky jsem asi na celé léto díky němu odložila. Stíny Artdeco za 2 EUR? Opět nebylo co řešit. :)



Mallorka shoes

Pokud potkáte na Mallorce domorodce, nebudou mít na nohou většinou nic jiného než tyto kožené botky. Nosí je tam snad všichni - děti, ženy i muži. Seženete je ve všech možných barvách, u mě tentokrát vyhrála navy barvička, jsem na ni poslední dobou hodně zatížená. Cena příjemných 20 EUR.



Zara a Zara Home

Asi se divíte, proč si kupuvat na dovolené věci z obchodů, které máme i u nás. Já s vámi souhlasím, ale jen z poloviny. Pravdou je, že Zaru bych si třeba ve Vídni nikdy neoupila, je to naprosto zbytečné, protože sortiment je téměř totožný, ale ve Španělsku si ji koupím ráda. Zara jako španělská značka má totiž pro Španělsko a Portugalsko  jiné ceny než pro zbytek světa. Modré balerínky stojí pro Š a P 30 EUR, ale pro ostatní státy je uvedená cena 40EUR. Takže máme rázem desítku v kapse. :) Zara Home u nás bohužel není, takže tam vždy ráda strávím pár minut, tentokrát jsem si odnesla zlaté pantoflíčky, které jsem už řádně na dovolené onosila. :) Normálně bych nakoupila v obou obchodech asi více, ale nebyly ještě slevy, takže mi to přišlo zbytečné, v Zaře se jinak vyřádím zítra.





Manacor

Město Manacor je druhé největší na Mallorce a kromě toho, že je to rodiště Rafaela Nadala, se tam skvěle nakupuje. Je to totiž město perel, jediných pravých z Mallorky. Značka se jmenuje Majorica a vyrábí neskutečné množství doplňků z umělých perel. Ale pokud si představujete umělé perly jako  perličky z C&A, tak jste mimo. Zde se ceny za šňůrku perel pohybují kolem 400EUR a kvalita je opravud patrná na první pohled. Již loni jsme tam nakupovala, letos jsem zvolila jemný řetížek s přívěškem bílé perly a na střídačku k ní vzala i perlu tmavou. Pokud čirou náhodou někdy zavítáte do Manacoru a pokud se vám čirou náhodou jako mně líbí perly, pak opakuji - kupujte pouze Majoricu. Ostatní značky jsou pouze napodobeniny, takže Orquidea, Mallorka pearls a spol, zákonitě vynechejte, přestože mají ceny daleko nižší, ale nejsou to pravé umělé perly z Mallorky.




Kromě perel je Manacor i městem nábytku. Tyto obchody jsou tam na každém kroku, ale opět si nepředstavujte nic jako Asko či Sconto, naopak spíše jako Natuzzi. Bohužel sedačku ani stůl do kufru nezabalím, tak se vždy musím spokojit s nějakými doplňky, letos s polštářem a běhounem na stůl, který vám ale neukážu, neb jsem ho odnesla ke švadleně na zkrácení a zapomněla, že ho mám najdříve vyfotit na blog.



Jak jsem napsala na začátku, pořídila jsem jen typické a výhodné věci, ale samozřejmě i mnoho dárků, které vám ale opět nemohu ukázat, neb budoucí obdarované a jejich děti jsou se mnou na tomto blogu, ať už jako spoluautorka či jako čtenářky.

Doufám, že se máte všechny skvěle, že jste také již něco nakoupily v našich slevách a že ještě moho věcí pořídíte a uděláte si hodně radosti.


13 komentářů:

  1. Já letos taky poletím na Mallorcu. Chci se zeptat, je tam někde na ostrově k dostání Kiko?

    Jarmark Marnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže bohužel s tímto neporadím, neboť Kiko jde naprosto mimo mě. :)

      Vymazat
  2. Ten bronzer je fakt super kauf! :)
    Já jsem půlku dovči na Mallorce strávila v Palmě - ráno sednout na bus a večer se vrátit. Ten velký bulvár byl moc pěkný, ale poklady skrývaly až menší butiky v historickém centru. Občas to byl boj v těch malých uličkách :D
    Btw navštívilas tu tu velkou katedrálu, bo co? :) Já tam vždycky chtěla jít, ale nikdy se mi to nepodařilo skrz čas nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bronzer byl opravdu super kauf.

      My do Palmy jezdili každý den večer, měli jsme na celý týden půjčené auto, takže to nebyl problém. A mají tam fajn nákupní centrum Porto Pi na konci přístavu, kde se dají strávit pěkné hodiny.

      V katedrále jsem nebyla, vlastně nikdy za mé všechny návštěvy Mallorky, s dítětem, tedy tím naším, to moc nejde, ale fote zvenku máme hodně. :)

      Vymazat
  3. Ten bronzer se mi pozdává :). Já jsem se včera vrátila z Paříže a pořídila jsem si cestovní sadu od NUXE. Dojmy z ní jsou zatím skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla cestovní sadu NUXE, ale na mě byla moc voňavá, takže jsem nakonec využila jen olej a sprcháč.

      Vymazat
  4. Tu růžovou peněženku jsem viděla v Claire's a stála... hmm, tuším kolem 130 Kč? To neříkám, abych tě naštvala, ale protože mě taky hodně zaujala, takže pokud po ní bude někdo toužit, nechť zaběhne do Claire's a určitě uloví, i v dalších barvách! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k tomu dodám svoji zkušenost. I na Mallorce měli asi za 4 EUR velmi podobně peněženečky v různých barvách, ale nebyly značkové, byly bez loga, tato z letiště je nějaká značka, i když se přiznám, že netuším jaká. Navíc rozdíl v kvalitě byl velmi patrný. Takže pokud v Claire´s mají přesně tyto s logem, tak to určitě za tu cenu nakupte, za kvalitu této se zaručuji, za kvalitu těch neznačkových ne.

      Vymazat
    2. Dnes se mi podařilo taštičku najít na ASOSu, takže do se nedostane do Prahy, může vybírat zde:

      http://www.asos.com/Candy-Store/Candy-Store-Coin-Purse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2268694&cid=9714&sh=0&pge=44&pgesize=20&sort=-1&clr=Pink

      Vymazat
    3. Aha, vidíš, tak na značku jsem nekoukala a fakt si nepamatuju, zda na sobě nějakou měla či ne. Ale byla hrozně rozkošná a ten matroš byl takový "žu-žu" :-))

      Vymazat
  5. Mohla bych se zeptat, jestli máš nějak bělené zuby, případně jak a nebo jestli fotky upravuješ, abys měla zuby bílé? Děkuji a jinak super blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je spíše otázka pro Nuf, protože její zoubky jsou jak perličky, ale pokud mohu odpovídat za ni, protože ona tu nyní chvíli nebude, tak zuby bělené nemá a fotky v tomto směru nijak neupravuje. Prostě je to šťastná potvora.

      Vymazat
    2. No tak to teda závidím :-) Já si koupila bělící pásky a zuby mi to krásně vybělilo, ale po nějaké době mi zase žloutly :-(

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)