Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 7. 2012

Nemám ráda, když...

...mě někdo do něčeho nutí.

...mi někdo říká, co je pro mě a moje nejbližší nejlepší.

...se lidé přetvařují, proto nikdy nebudu přeslazená, jásavá a přehnaně milá, protože taková od přírody   prostě nejsem.

...lidé komentují vše jen proto, aby komentovali, i když k věci nemají, co říct.

...mám pocit, že se ode mě něco očekává a pak to dělám jen proto, že se to očekává, tedy z donucení.

...nemohu být sama sebou.

...se důchodci ráno perou o místo ve frontě na odběr krve (nedávná zkušenost, tak mi promiňte, ale   opravdu jsem to těžce vydýchávala)

...nevím, na čem jsem, protože pokud mám proti něčemu bojovat, musím vědět, proti čemu bojuji.

...vím, že je něco předem prohrané a nemohu to změnit, i kdybych se přetrhla.

...mám odrosty, přesto jsem dost často líná se nabarvit.

...lidé používají vágní pojmy.

...si lidé myslí, že jejich názor je tak výjimečný, že je nutné ho všem cpát pod nos.

...někdo bagatelizuje moje obavy a stesky.

...mám někoho dospělého utěšovat, protože to neumím, pak často sama bagatelizuji problémy druhých.

...moje tělo žije svůj vlastní život bez ohledu na to, co chce moje hlava.

...musím někde čekat déle než 5 minut.

...okolo mě někdo kašle a smrká.

...s někým diskutuju a dotyčnému dojdou argumenty, takže se uchyluje se k urážkám a vulgarismům

...jsou lidé nespravedliví.

...narazím na arogantní a ke všemu ještě nevzdělané individum, pak mu velmi ráda ukážu, co za hlupáka je.

...mě někdy někdo nachytá při lži (ano, někdy fakt lžu, bohužel nejčastěji sama sobě)

...někdo slovíčkaří, přestože to sama často dělám.

...nesvítí sluníčko.

...mi někdo dávat ochutnat moji vlastní medicínu, protože je většinou dost hořká.

...nevím, co říct.


5 komentářů:

  1. hezký, zajímavý příspěvek...bude i co máš ráda?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě časem přidám i to, co mám ráda.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Chi, já si pak říkala, že to může vyznít tak, že mi vadí komentáře typu "jé, to je krásné" tady na blogu, ale to tak vůbec není. Myslela jsem to spíš tak, že nemám ráda, když jeden požádá někde o radu a druhý, ač o problému nic neví a nemá zkušenosti, hned přispěchá se svojí troškou do mlýna.

      Vymazat
  3. A já mám moc ráda, když má někdo takovou krásnou češtinu, jako máš Ty! Protože pak i krátký povídací příspěvek člověka obohatí

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)