Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 7. 2012

ILLAMASQUA Powder Foundation

Dnes to bude ze zlatého fondu - tedy půjde o jeden z výrobků, které mám už dlouho a které nevyletěly s žádnou z častých čistek.
Značku Illamasqua mám celkově dost ráda, ačkoliv jsou věci, které už bych od nich nekoupila. Nedám ale dopustit na jejich štětce, tvářenky, makeupy a pudry - co jsem měla, bylo super.
Pudrový makeup Illamasqua má napříč netem velmi dobrá hodnocení, koupila jsem ho jednou úplně náhodně. Pravděpodobně v nějaké slevě nebo při nějaké větší akci a rozhodně jsem s ním neměla větší plány. Musím ale říct, že se skutečně zařadil mezi mé oblíbené pracanty a držáky, i když se nedá říct, že bych ho používala extra často.



Ohledně balení je to takové horší. Nebo možná se to obrovské hranaté balení s vystupujícími rohy nelíbí jen mně. Pokud tento výrobek chcete koupit na tahání v kabelce, zabere docela dost místa. Jinak je ale balení solidní a dobře drží. Díky velké ploše panu se z něho produkt skvěle nabírá jakýmkoliv aplikátorem.



Powder Foundation od Illamasqua je velmi měkký, intenzivně pigmentovaný pudr, který na pleti vytváří pocit hutnějšího a výživného nánosu. Mají jej parádně zalisovaný, takže se moc pěkně nabírá, je skutečně měkký, ale přitom nijak výrazně nepráší a z panu nepadá.
Co se aplikace týče, Illamasqua pudrový makeup dodává doplněný houbičkou nebo spíše labutěnkou. Tu jsem ale okamžitě odložila a používám štětec. Labutěnka nebo houba by dělala pro mne neúnosný nános, pro mne je tedy nepoužitelná. Na cesty vozím k Powder Foundation malý kabuki, ale rovnou upozorňuji na to, že s ním pracuji velmi lehce a opatrně. Powder Foundation od Illamasqua totiž umí výborně krýt a kabuki vždycky hodně nabere. Většina produktů tohoto typu, co jsem kdy zkusila, byly spíš pudry a rozdíl mezi pudrovými makeupy a klasickými pudry pro mne nebyl moc zřetelný. Tento pudrový makeup je hutnější a zdánlivě mastnější nebo spíš výživnější. Vzdáleně mi připomíná minerální makeup, ale je mnohem měkčí a lehčí, než byly mnou vyzkoušené minerální makeupy.
Pro mne je k aplikaci ideální ne moc hustý a měkký štětec - používám některý z Illamasqua štětců s kulatým průměrem, ideálně ten na pudr nebo tvářenku. Štětec na rozjasňovač je už dost drobný a jeho použití si vyžádá více času, nicméně i s ním se to dá.





Proč je Illamasqa Powder Foundation jedním z mých oblíbenců? Nedělá mapy, nevysušuje, nezvýrazní šupinky, je jemný, skvěle se dávkuje a vrství, pleť je s ním vskutku sametová a vydrží dlouho pěkná. Dalším důvodem, proč mám pudrový makeup Illamasqua ráda, je fajn odstín. Pokud si dáte tu práci a věnujete čas konzultaci s netem, u Illamasqua si můžete vybrat velmi dobře padnoucí odstín makeupu. Mají skvělý výběr a podle mého názoru a mé pleti jsou jejich odstíny věrné a perfektně odpovídají. Všechny své pudry a makeupy jsem si u nich vybrala jen pomocí swatchů a popisů na netu a vždycky jsem byla spokojená. Ani jednou se nestalo neštěstí, nikdy jsem se úplně neminula. Nevím, zda vám to pomůže, ale já se u Illamasqua pohybuju okolo odstínu 210, u MAC mám žlutou 30-35, u Chanelu ideálně kolem 4, přičemž snesu i 5. Podotýkám ale, že používám velmi malé množství makeupu, kamarádka kosmetička se mi vždycky směje, že je úplně jedno, jaký odstín makeupu si koupím, protože to pidimnožství vždycky tak rozetřu, že se jakýkoliv náznak barvy ztratí. Ale to je jistě velká nadsázka :)
Já na tohle nehraju, ale pokud vás zajímá velikost balení a množství produktu, zde budete spokojené. Tohle balení vám vydrží asi tak do smrti a ještě kousek.

Tento produkt vytahuju častěji v teplejších obdobích - používám ho buď ve dnech, kdy jsem na klasický makeup líná (pak jen velkým měkkým štětcem zakroužím v panu a následně rovnoměrně po celém obličeji a jdu) nebo jsem jej nosila s sebou do cvičení (ideální kamarád po cvičení, když potřebujete po sprše rychle vypadnout, ale nechcete jít s úplně nahou tváří). Když jsem měla někde pupínek nebo červené podrážděné místo, prstem jsem na něho nanesla trochu více produktu a následně makeup použila normálně na celý obličej. Výsledek není tak dokonalý, jako když pečlivě vrstvíte a blendíte speciální korektory a makeup s pudrem, ale v časovém presu, v přírodě nebo na cestách je tento postup rozhodně slušně použitelný a výsledek je fakt lepší než drátem do oka :)

Pokud vás tato recenze zaujala, koukněte se na stránky Illamasqua, objednává se od nich fajn, zásilky mívám do týdne až 10 dní. Pro věrné zákazníky platí pravidelná 10% sleva a na mail pak chodí pravidelná upozornění na různé slevové akce. A když už budete na jejich stránkách, určitě se podívejte na laky na nehty a tvářenky. Ty taky vážně stojí za to!
Osobně nemám ráda Illamasqua rtěnky a některé oční stíny, jinak ale považuju produkty této značky za velice dobré a kvalitní.

Užívejte si léto, i když je počasí poněkud netypické. A dejte mi vědět, zda používáte pudrové makeupy :)

9 komentářů:

  1. Illamasquu mám moc ráda, mám od nich štětce i s pouzdrem (kabuki, angled blush brush, oba blending brushe a lip brush - ještě chci časem dokoupit powder brush) a se všemi jsem velmi spokojená, vyhovuje mi i většina stínů (zejm. tmavší, výraznější barvy - i když některé odstín ybohužel mají tendenci jít až moc "chalky"), pigmenty taky krásné, ale pro mě předražené, když třeba Stargazer má také nádherné odstíny za 3,50 libry v asi trojnásobném balení :) chystím se na jejich skin base a při té příleitosti bych ráda vyzkoušela i nějaký pudr, pudrový make-up - na I. se mi líbí především to, že mají i velmi světlé odstíny. U rtěnek se mi velice líbí nabídka odstínů, ale ta konzistence a struktura je pro mě bohužel ještě méně komfortní než MAC s matte finishem.
    Všechny tužky, které jsem vyzkoušela, byly kvalitní a krásně měkké - ale přesto velmi pigmentované.

    Omlouvám se za dlouhý post, ale Illamasquu já opravdu můžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Eiwen. Mám to docela podobně. Rtěnky Illamasqua jsou děsné. Mac nemusím - jejich matné rtěnky jsou ještě relativně slušné oproti jiným, ale přesto rtěnky kupuju jinde. Stíny Ill. mi moc nedrží.

      Vymazat
  2. o tejto znacke som este nepocula, takze ti za tuto recenziu velmi dakujem, vzdy si rada rozsirim obzory...skoda, ze pudre velmi nepouzivam, lebo mam pocit, ze mam potom na tvari toho prilis vela a nastastie mam peknu plet, takze sa snazim si toho na nu patlat co najmenej :) ale mozno vyskusam nieco ine od tejto znacky.

    OdpovědětVymazat
  3. Pudrové make-upy používám asi úplně nejraději. Můj absolutní favorit je Diorskin Forever Compact 020. Texturu má velice jemnou, dobře kryje a nezvýrazňuje co nemá. Zatím se mu žádný jiný nevyrovnal, ale ten od Ilamasqua vypadá dobře, asi mu dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě ten Ill. přišel lepší. Hlavně je měkčí :) Zkus.

      Vymazat
  4. Pudrové make-upy nepoužívám, ale možná bych měla začít, když se (zvláště teď v létě) docela vydatně lesknu. Ale vybrat takhle odstín si netroufám - nemám ani žádné MAC označení pro svojí pleť, umím ji popsat asi tak jako "taková středně béžová, ne moc bílá, ale ani moc tmavá" :DD Tak podle toho si asi nic naslepo nekoupím.
    Jinak mě docela překvapila barva tohoto pudro-makeupu - v krabičce vypadá celkem běžně a neškodně, na tvojí kůži mi přijde docela dost do růžovohněda. Asi to bude ale jen tou silnou pigmentací.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to asi matou fotky, Verunko. Protože růžové tam není ani stopa. Spíš je žlutobéžový, opálenější. Fotit makeupy je vždycky ošemetné.
      Zkus ale kouknout na stránky Illamasqua, oni tam na výběr odstínů měli docela slušné popisy a měli tam i fotky lidí, co odpovídají barevně.

      Vymazat
  5. Pudrové makeupy také nejsou moje parketa, ale Illamasqua makeupy a tvářenky a laky miluji. Je fakt, že se rtěnkami jsem také měla problémy, ale tak to má asi každá značka. V něčem jsou silnější v něčem slabší. Ale už zase mám chuť si něco koupit!

    A štětce, nesmím zapomenout na jejich štětce, tak měkké jsem od jiné značky neměla a těším se na ty nové co chystají.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)