Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 7. 2012

HELENA RUBINSTEIN - Hydra Collagenist oční

Vy už o mně víte, že s očními krémy to nemám jednoduché. Proto vás rozhodně musím informovat o dalším, který mi sedí a jsem s ním spokojená.
Značku Helena Rubinstein mám celkově docela ráda. I když je to rozhodně otázka šikovného marketingu, dělá na mne tato značka i její historie moc fajn dojem a připadá mi jako luxusní jistota.
Přesto jsem si ale nejprve nechala dát vzorek očního krému Hydra Collagenist. A vzorek mě nadchnul - i koupila jsem tedy plné balení, abych byla spokojená i dál.


Spokojená jsem už se samotným balením. Tubičky mám ze všeho nejraději - nesahám dovnitř prstem a nic mi neulpívá za nehty. Takže v tomto ohledu naprostá paráda.



Textura je hodně lehký krém nebo hutnější gel-krém. Jak už jsem několikrát psala, nemám ráda oční gely, ale zde se efekt gelu nekoná. Kolem oka opravdu pocítíte krémovou péči, akorát nijak mastnou a lehce vstřebatelnou. Naprosto nezatěžuje a můžu se ihned líčit, aniž by později přípravky putovaly. 
Nezbývá mi, než se vyjadřovat subjektivně - krém mi vyhovuje a je opravdu, ale opravdu strašně moc příjemný. Nevím, zda je to možné, ale zdá se mi, že mi mírně zesvětlil moji rýhu pod očima, kterou jedinou občas maskuju korektorem (tedy v těchto vedrech samozřejmě ne, to fakt nemá smysl).
Nejspíš je neparfémovaný, protože nic necítím (není to ale vlastnost celé řady Hydra Collagenist).

Souhrnem: další příjemný krém na oční okolí, nezklamal mě zatím ničím - a to už ho mažu v kuse cca. dva měsíce (počítám i objemný vzorek, který jsem měla před koupí plného balení).

Zmíním se i o krému Hydra Collagenist na zbytek obličeje. Je úžasný! Dostala jsem několik pytlíčků vzorků a ještě mi můj hodný pan prodavač v Sephoře nabral do kelímku, takže si troufám na stručné hodnocení, i když jinak podle vzorků recenze zásadně nepíšu.
Krém má obdobně gelovo-krémovou texturu jako jeho oční souputník. Velice lehký, úžasně vstřebatelný a ultrapříjemný! Stačí ho nečekaně malinko na celou tvář a opravdu se skvostně zapustí do pleti. Oproti očnímu je tento krém silněji parfémovaný, ale pro mne strašně příjemně. Svěže, možná malinko květinově, to si nejsem jistá. V každém případě mě ta vůně zpříjemnila nanášení, takže naprosto nejsem proti.
Pleť byla po aplikaci napitá a naducaná, nicméně lehká a hned nachystaná na líčení. Určitě bych doporučila i do těchto veder, nicméně mi krém stačil i v mnohem studenějším počasí - dokonce i v malém množství.
Rozhodně si ho koupím, až mi dojde denní péče na tvář a až bude zase v Sephoře nějaká 20%ní sleva.

Zajděte si pro vzoreček, pokud vás moje hodnocení zaujalo. Já jsem opravdu moc a moc spokojená už nějakou dobu, třeba tahle řada péče sedne i vám :)
Nebo se v těchto vedrech ani nemažete krémem? Skoro bych to pochopila...
Držte se a dejte vědět :) 



3 komentáře:

  1. Určite si aj ja zájdem aspoň po vzorku. Už dlhšiu dobu hľadám očný krém, no zo všetkých, čo som zatiaľ skúšala ma žiaden nenadchol. :( :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, to zní zajímavě. Momentálně jsem spokojená s očním krémem od KIEHL´S, ale nevylučuji, že se časem a ze zvědavosti nepodívám i po tomhle. :o)
    Jinak krémy používám, ale s líčením je to slabota, resp. nula nula nic - max. řasenku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, uzasne baleni, presne takova miluji a nechapu proc nekteri vyrobci davaji ocni kremy zasadne do kelimku.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)