Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 7. 2012

GUEST POST - Clinique Age Defence BB cream SPF 30

Když jsme s Nik začaly psát blog, chtěly jsme uveřejňovat i posty některých našich kamarádek a třeba i sem tam názory dalších zajímavých lidí.
Dnes vám konečně mohu velmi ráda zprostředkovat setkání s jednou super babou-kosmetickou maniačkou, která je plným právem inspirací pro mnoho svých blízkých i kamarádek a jejíž postoj k životu by se měl dát někde koupit. Zatím asi bohužel nedá, takže nám musí stačit aspoň to, že ji známe...

Moc děkuji Lídě za následující recenzi. Sama si zatím podobný produkt koupit neplánuju, ale na blogu takový post vidím moc ráda. Je to něco malinko jiného, než co najdete všude jinde, a jistě se najde hodně žen, které si o tomto BB moc rády něco přečtou. (Akorát mě teď děsně zajímá, jakoupak náhradu to teta Lída má na léto. Asi budu škemrat o další recenzi :) )

nuf


Lída:
BB cream
Dlouho jsem odolávala, ale masírování mozku ze všech stran udělalo své a já jsem začla pátrat po tom nejvhodnějším pro mne. Musím říct, že nemám ráda asijskou kosmetiku. Nebudí ve mně důvěru a hlavně si myslím že pro moji kombinovanou pleť není vhodná. Primárně je určená pro křehkou asijskou pleť, a tak přece není možné, aby vyhovovala i mně. 
Takže jsem zkoumala, která evropská a nebo americká značka má BB krém v nabídce. V té době to byly značky Garnier, Clinique a Esteé Lauder. Možná těch značek bylo víc, ale chtěla jsem ten produkt před koupí vyzkoušet, protože se snažím chovat při nakupovaní kosmetiky rozumně (nejde mi to ani náhodouJ). Z těchto tří značek mi dle vzorku nejvíc sedl Clinique Age Defence BB cream SPF 30.



Bylo jaro a nebylo ještě moc vedro, takže jsem byla zpočátku z krému nadšená! Krytí výborné, vydrž též, dokonce i slušně matoval a nebylo potřeba opravovat make-up až do pozdního odpoledne. SPF 30 je též dobrá věc a navíc slovíčko Age se pro mě poslední dobou stává docela aktuálním.
No, málem jsem si myslela, že jsem natrefila na ideál. Jenže postupně se ten krémík začal vybarvovat J Jakmile se oteplilo, no oteplilo je slabé slovo - přišla ta vedra - všimla jsem si, že zhruba v poledne mi ten zázrak někam mizí z obličeje, čímž mě dost naštval. Další docela nepříjemná věc je, že si krém nesedne s každým podkladem. Vyzkoušela jsem asi 6 podkladů a nejlíp sedí buď na úplně čisté pleti a nebo s krémem Dermalogica. Krémy Dior, Nuxe, EL a Chanel se s ním neskamarádily.
No a co ted? Rozhodně si ho nechám, na jaro a podzim bude dobrý (samozřejmě s odpovídajícím podkladem). Ale na léto už mám náhraduJ
Podruhé už ho nekoupím, protože o ty „tance s bubny“ nemám zájem a vrátím se ke klasickému make-upu.

 

8 komentářů:

  1. ja som este tiez BB krem nevyskusala a odolavam zatial masirovaniu mozgu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Liduško, ten vypadá super nesvětle a nešedivě! Je vidět, že to není asijské. :) Nicméně já už s BB krémy nehodlám experimentovat, sice mi včera došly dva asijské určené na opálenou pleť a musím uznat, že jsou barevně téměř dokonalé, ale budu je používat jen jako korektor pod oči, protože kryjí moc dobře. Ale tím končí mé BB zkoumání. :) Prozraď letní náhradu, prosíííííííííííííííííííím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asijské na opálenou pleť??? To mě zajímá,ještě jsem nenašla žádný,který by na mě nebyl světlý. Prosííím,napiš,o jaký se jedná:) Lucka

      Vymazat
    2. No tak to mě přirozeně velice zajímá! Povídej, co co co? :)
      Jinak já zatím otestovala snad všechny dostupný u nás z nedrogerkových, Dior, Clinique a Estée a že bych byla nadšená, to se říct nedá :)

      Vymazat
    3. Pavlínko on ten BB barevně je výborný! Fakt není ani moc světlý ani šedý ani žlutý. Jako řeknu že kdyby fakt nebyl tak náročný na podklad a nemizel v horku tak je to fakt ideal. A náhrada :) No, není to žádná novinka, je to Chanel Aqualumiere :)

      Vymazat
  3. Jo, a chci Vám holky moc poděkovat za to že jsem mohla tady u Vás se podělit o svojí zkušenosti a poznatky!

    OdpovědětVymazat
  4. Barva je dost podobná BB Estée Lauder v odstínu 02 Medium. Hned jak budu mít příležitost, vyzkouším. Teď v létě mi bb od E.L. nesmírně vyhovuje, velmi dobře hydratuje.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)