Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 7. 2012

EMBRYOLISSE

Taky vždycky koukáte, co za péči si vždycky dávají kočky z Pixiwoo před líčením? Rozhodla jsem se zapátrat na netu a po přečtení oslavných recenzí na ebay sehnat onen zajímavý krém. V recenzích jsem narazila i na strašně vychvalovanou micelárku stejné značky, tak jsem přihodila i tu. Micelárek není nikdy dost a co kdyby byla nějaká lepší a levnější než ta, kterou už léta používám?





Embryolisse Lait-Créme Concentré je středně lehký a akorát tekutý krém v extrémně sympatickém balení. Já mám totiž ráda balení, do kterých nemusím sahat. Proto hodnotím už samotnou kovovou tubu. Nevadí mi, že se mačká, aspoň z ní potom dostanu všechen výrobek. Krém sám o sobě mi připomíná opravdu mléko - jak napovídá název. Lehkostí, pocitem na pleti a možná i lehkou a nasládlou vůní, která je mi moc příjemná - soudím, že ji snese i Nik :) 
Textura je vymakaná a extrémně příjemná, krém je sice relativně tekutější, ale o to líp jej rozetřete a vpracujete do pleti.
Po prvních několika použitích jsem moc nechápala, co má krém dělat. Připadal mi tak nějak strašně neutrální - sice milý a extrémně komfortní, ale zdálo se mi, že nevidím efekt. Postupně jsem ovšem prohlédla, a taky jsem mezitím porodila a moje pleť se vzbudila ze stavu dokonalosti a začala se chovat jako samostatná a živá jednotka a začaly být vidět rozdíly mezi krémy a dny. Na to, jak je krém lehký, moc pěkně pečuje a pleť slušně naducá. Já se ihned po aplikaci nelíčím, ale možná majitelky sušší pleti by mohly.

Jo, tuším, proč mají holky z Pixiwoo tuhle tubu věčně v ruce. Už jsem na tom podobně a v současnosti používám druhé balení. Doporučovat krémy je vždycky ošemetné, ale tahle tuba stojí za zkoušku. Pokud vás přímo nenadchne jako "ta vaše" péče na obličej, rozhodně vás nezklame jako super krém na cokoliv. Krém se i slušně shání, je ho plná ebay a ceny jsou celkem vyrovnané.


















Embryolisse Lotion Micellaire jsem zkusila spíš ze zvědavosti s tím, že svoji micelárku mám a měnit pravděpodobně nebudu. Léta používám micelárku od Lancome a holky z MakeUpBoxu ví, že ji chválím, kudy chodím. Tak, milé přítelkyně, hlásím, že spolu s druhým balením mléčného krému jsem koupila i druhé balení micelárky. Je dobrá! Hodně dobrá!


Myslím si, že je jiná než ostatní micelárky. Aspoň co mohu porovnat - jako jediná obsahuje stopu čehosi mastnějšího a pečujícího. Ale přitom nemastí. Určitě nečekejte pocit jako po dvoufázovém nebo olejovém odličovači, to zase v žádném případě. Čekejte pouze trochu "měkčí tampon". Je to podivné vyjádření, ale asi to lépe neumím.
Pro mě je bezva i to, že je levnější než Lancome, přece jen když kupujete pravidelně dvakrát do roka dvě velká balení micelárky Lancome (kupuju vždy rovnou balení i pro svoji mamku, kterou jsem na tento produkt naučila), oceníte nižší cenu :) 

Jako shrnutí sdělím, že mám zase na nějakou dobu oblíbence a dříče na každodenní použití. Nejde o nic speciálního, přípravky nemají umět nic extra. "Pouze" nenápadně pečují.
Já určitě nakouknu do sortimentu značky Embryolisse, zda bych nezkusila ještě něco dalšího. Pokud jsou další výrobky podobně komfortní a podobně obyčejné jako to, co mám vyzkoušené, musím je mít. Připadá mi, že Embyrolisse umí do obyčejného a lehkého výrobku dostat víc jemné a příjemné péče - takový je můj dojem ze značky (pouze na základě dvou jmenovaných produktů).

A co vy? Neláká vás Embryolisse? 

Moc se omlouvám za neostré fotky. Jsme chvilku přestěhovaní a přibyl k nám nový člen rodiny, takže zatím mám jiné priority než vytahovat velký foťák z krabice fotící techniky a veškerá fotografická práce leží na bedrech malého automatu, který prostě ostří pouze občas.


Zde vidíte, kterak pojali stěhování naši psi. Ano, psi - jsme totiž přesvědčeni o tom, že Tom je vlastně labradorský retrívr. Naprosto neodpovídá popisu britské kočky. Britky mají být odměřené, nemazlivé, nafoukané... Tom je stále někomu za zadkem, je pro každou špatnost, nechá sebou orat a laskavě nám odpouští všechny naše prohřešky. Je vlastně víc labradorem než naše chovná a mnoha tituly ověnčená labradorka (ta právě pečuje o novorozená štěňata - dvě svá a šest adoptovaných, proto není na fotce). A pak věřte nějakým popisům plemen :D


Užívejte si léto!


16 komentářů:

  1. Docela jsi mě nadchla pro ten krém :)

    OdpovědětVymazat
  2. ALE JÁ TEĎKA NESMÍM UTRÁCET, CHÁPETE??? Nadchla mě hlavě ta micelárka. Sice jsem se rozhodla teď na nějakou dobu uchýlit k prdelkoubrouskům od Biodermy, ale teď jsem zviklaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já to chápu. Ale teda žádné ubrousky nikdy neudělají takovou službu jako tampon a čistič :)

      Vymazat
    2. Já jsem právě doufala, že ty ABCDerm by mohly udělat dobrou službu. Já mám totiž s tampony problém, že jeden mi určitě na celý obličej včetně očí nestačí a používat víc mi přijde neekologické. A ty ubrousky mi přišly velké, tudíž bych mohl stačit jeden, teoreticky. A je uvnitř ta dobrá micelární voda, teoreticky. Tak nevím, jsem na vážkách.

      Vymazat
  3. a já bych chtěla vidět štěňata a nového člena rodiny...

    jinak embryolisse je taková klasika, že se až stydím, že jsem ji nikdy nevyzkoušela. a podle toho, co mám právě doma nasysleno, nejdéle další rok nevyzkouším...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a já jsem to objevila až teď :) A kolik je asi značek a pokladů, co neznám vůbec...
      Štěňata vyfotím a ukážu, zatím jsou to potkánci a na fotkách není moc vidět. Navíc jsou černá a jedno je hnědé, to se fakt příšerně fotí :)

      Vymazat
  4. Tahle recenze mě docela nahlodala, zrovna mi pleťový krém dochazí...

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám vždycky problém odhodlat se k vyzkoušení další značky, když už mám svoje stálice. Co když ale bude tahle micelárka ještě lepší než ta moje, že? Ach jo, to je dilema :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vzhledem k cenám je tato micelárka výhodnější. Nevím, kolik přesně stojí malé balení té mojí obvyklé, ale určitě je to víc než zhruba 300,- Kč - tolik jsem dala za tuhle.

      Vymazat
  6. Nad Embryolisse vzdychám asi tak rok. Teď vím, že ne nadarmo. Jdu objednávat! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, já čekala kdy to přijde!

    Takže předně vám moc a moc gratuluji k novému přírůstku do rodiny a hlavně zdravíčko a pohodu pro to malé :-*

    Jinak mě tedy recenzovaný výrobek taky zaujal a možná bych ocenila doporučení na prodejce.

    Přece jen u kosmetiky na eBay si člověk vždy nemůže být jistý tím, co mu dorazí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Veru. Proběhlo to už 4. července, do toho jsme se přestěhovali a pak nám komplikovaně rodila ta černá fena. No, zvládlo se :)

      Ohledně prodejce bych byla v klidu, vyber si spíš podle toho, co ostatního chceš ještě koupit. Tyhle krémy jsou na ebay celkem v klidu, podle mě se to snad ani nepadělá.

      Vymazat
  8. dakujem krasne za recenziu, na tento krem tiez pozeram dlhsie, hladam hodnotenia a neviem sa rozhodnut.hladam nieco lahke,ale hydratacne na jesen,pod makeup. tak idem d toho.
    a srdecne blahozelam k babetku, to je to najkrajsie, co zenu moze stretnut :)
    amaterka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento krém není úplně nejlehčí, je lehký ve smyslu konzistence, ale na pleti udělá dost práce. Možná by byl pro majitelky mastné pleti a do horka až moc.

      Moc děkuji za gratulace :)

      Vymazat
  9. embryolisse mám, také pochopitelně jen díky Pixiwoodkám :-)
    vadí mi na něm jen ta kovová tuba, která se během používání deformuje - mám ráda svou kosmetiku hezkou na pohled i během používání, jinak jsem majitelkou klasicky smíšené pleti a byl u mě v pohodě, teď ale na léto mi najednou přišel "hutný". Chci zkusit jeho verzi právě pro smíšenou pleť Hydra-mat a na zimu ještě i jejich rich balm. Kupuji na gurumakeupemporiu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda kosmetiku vzhlednou, proto tu tubu cíleně odshora vymačkávám a potom pečlivě podle zataveného konce roluju tak, aby mi strany lícovaly :) Vždycky to plácnu na dlaždičky a pořádně odshoda vyhlazuju. Trochu blázen!

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)