Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 7. 2012

Drogerie U Nik

Ale jo, jsem normální smrtelník, takže dokonce i já čas od času zavítám do drogerie, nutno sice podotknout, že většinou v mém košíku končí toaleťák, Nivea deodorant či vložky, tedy věci, které zrovna nejsou nejlešpími kandidáty na recenze a fotky na blog, ale přiznávám, že téměř pokaždé, když už v nějaké drogerii jsem, se kouknu i na stojany s dekorativkou. V 99% odcházím s prázdnou. Za poslední leta jsem si v drogerii koupila asi tolik dekorativky, kolik mám prstů na jedné ruce. Je to holý fakt, nic, nad čím mám jásat, smutnit, chlubit se tím či to zatajovat. Jsem high endová a vždy asi budu. Ale letošní červen něco změnil. Jeden červnový den jsem totiž dostala chuť si něco z té drogerie donést až domů do pelíšku...

Myslím, že jsem toho donesla domů docela dost. Vůbec mě nelákají drogerkové makeupy, pudry ani tvářenky (zrovna v těch posledně jmenovaných je tedy tragický výběr, pokud mohu soudit z té jedné obsáhlé návštěvy a detailního zkoumání produktů, které jsem podnikla), věci na tvář jsou dle mého totiž pilířem líčení a u nich opravdu vyžaduji kvalitu a nehodlám zlevňovat ani o pidikrůček. Navíc jsem chtěla věci, které mi barevně sednou ihned, protože jsem prostě chtěla ihned na vlastní kůži testovat a nerozčilovat se tím, že vybraný odstín  bude moc světlý, tmavý či málo žlutý, jak by se v případě makeupu asi stalo. Takže jsem zkoumala jen věci na rty a oči. Tady byl výběr velmi solidní, takže stačilo jen vybrat značku, která mi bude nejsympatičtější. Jak vidíte na fotce, zvítězila Catrice na plné čáře. Ani nevím proč. Obaly nic moc, až moc mi připomínají Shu Uemura balení a podobné kopírování mě moc nebaví, ale zase chápu, že je těžké přijít s něčím novým, takže obaly byly zapomenuty a zajímaly mě opravdu jen barvy a textury. No a samozřejmě ještě jedna pro mě zásadní věc - nic vyrobeného v Číně. Nakonec jsem tedy i toto pravidlo porušila a Essence štětka, co jsem do košíku hodila, pochází z Číny, nicméně je tak jemná, že je mi to snad i fuk.

Suma sumárum jsem se svým nákupem nějak hodně spokojená. 80% věcí z tohoto nákupy od té doby používám skutečně při každém líčení, což je jednoznačný důkaz toho, že mi sedí, že jsem měla šťastnou ruku a že ta drogerie nakonec není tak špatná. Na recenzi se můžete těšit, záměrně píšu jednotné číslo, protože na všechny věci z drogerky napíšu jen jednu recenzi, a to z toho důvodu, že jich je na netu tolik jako mravenců v trávě, nemá cenu přidávat ještě to, co si myslím já v  nějakém větším měřítku. Ještě dodám, že dokonce i ty věci, které si nenechám a které za chvíli donesu kamarádce na písek, aby si i ona mohla doma trochu zaexperimentovat s líčením, s nímž nemá veliké zkušenosti, byly moc dobré, jen se mi dublují s odstíny, které už doma mám např. od MACu. No a vy si kldině můžete tipnout, které dva kousky dostaly ČERNÉHO PETRA a už mi neříkají mami. :)



8 komentářů:

  1. Já bych řekla, že jde o nějakou tužku a ten Catrice stín? :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je teda zážitek, namyšlená pipina si vyrazila do drogerky a něco si tam z toho braku milostivě koupila, z čehož je tak perplex, že to musí sdělit světu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že potrefená husa se vždy ozve, asi jsem ti evidentně sáhla na bolístko. :) A jsem ráda, že si za svým názorem stojíš a veřejně se k němu pod svým jménem hlásíš, z podobných anonymních komentů si fakt dělám hlavu. :)

      Vymazat
  3. v podstate s tebou suhlasim...kozmetiku som si v drogerii nikdy velmi nekupovala, skor oblubujem znackove produkty. Ale kedze som uchyl na laky na nechty a strasne to ide do penazi, zistila som, ze nemusim mat vsetky laky na nechty chanel, dior atd...a tak kombinujem drahe znacky s lacnymi lakmi z drogerky a som uplne spokojna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí lakům nijak neholduji, ale naprosto souhlasím s tím, že člověk nemusí mít jen Chanel a Dior, dle mých zkušeností jsou mnohem lepší a přitom levnější značky. Takže pokud chce mít člověk velikou sbírku, je fajn ji rozšířit všemi směry.

      Vymazat
  4. Mě se pár barev stínǔ Catrice líbilo, bohužel jsem zjistila, že mi v nich něco vadí- ze všech jsem slzela. Proč neprošly u tebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po nich neslzela, ale zrovna tento odstín, co jsem si vybrala, je jak MAC Copperplate (proto jsem si ho taky vybrala, že, protože mám Copperplate moc ráda :) ), který mám, takže není nutné ho mít ještě jednou. Ale líbí se mi od Catrice ještě jeden odstín, tak si pro něj asi brzo skočím, nic podobného ve sbírce nemám.

      Zaujalo mě, že některé stíny jsou Made in Germany, jiné Made in Poland a na některých je vysloveně napsáno, že obsahují carmine.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)