Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 7. 2012

Clinique Chubby Stick 06 Woppin´ Watermelon

Chubby stick od Clinique jsem poprvé viděla u Pixiwoo a jak jinak, musela jsem je hned vyzkoušet. Nebylo zrovna lehké vybrat si ten nej odstín, přestože jich Clinique nabízí docela dost. Váhala jsem nad jemným korálem, ale nakonec vybrala to, co si vyberu vždy, když nevím, co si vlastně vybrat - jemnou růžovku. Přijde mi to už tak nudné a jasné dopředu, že mě tahle jistota už trochu přestává bavit a jemné růžovky si již nekupuji. Ale tehdy před pár měsíci se tato volba zdála jako ta jediná možná.



Posléze jsem zjistila, že podobné chubby sticky vyrábějí i další značky, namátkou mě nyní napadá Tarte a Revlon. Asi je to zase nějaká nová vlna a ani nevím, kdo s tím přišel první a kdo se jen nechal inspirovat. Ne že by na tom záleželo...



Abych byla zcela upřímná, mě tahle věcička rozhodně nenadchla. Naštěstí jsem od ní dopředu ani nic neočekávala, takže se v tomto případě nejedná o zklamání. CHB voní ovocně, což je asi ideální vůně pro něco takto letního. Píšu letního, protože mi tlusté tužky obecně daleko více sedí k létu než kruté zimě. CHB se neořezává, jakmile ojedete špičku, zástane tlustým polenem a jen vy svým stylem nanášení volíte tvar onoho polínka.



Textura je samozřejmě lehká, balzámkovita. Nezdá se mi nijak hydratační, hned po nanesení sice na chvíli máte pocit vláčných rtů, ale jakmile CHB slížete, což je bohužel běhěm několika málo minut (asi tak hodina), pocit vláčnosti rázem zmizí. Na rtech nezůstane nic. Žádný stain, žádný zbyteček barvy, žádná hydratace.





Já tento kousek rozhodně nedoporučuju. Pokud po něm ale toužíte, doporučuji koupit si nejdříve mini balení, které je levné a seženete ho na mimibazaru a jistě i na Aukru. Plná velikost Clinique Chubby Sticku stojí 490kč a za ty peníze za to nestojí.


11 komentářů:

  1. Čistě ze studijních důvodů by mě zajímalo, jestli třeba Tarte, nebo Revlon trpí těmitéž neduhy jako tento Cliniqe.

    Ale myslím, že je to perfektně sepsáno. Také jsem měla nutkání si jeden na vyzkoušení koupit, ale nakonec jsem odolala a jsem tomu táda, zbytečně bych se rozčílila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nějakým porovnáním nemohu posloužit, ani v budoucnu neposloužím, protože tohle není to pravé ořechové pro moje rty, myslím tím koncepci, nejen neduhy.

      Vymazat
  2. Ja som ju tiež na internete okukovala po zhliadnutí videa u Pixiwoo, no našťastie som ju nekúpila. Asi by som nebola najnadšenejšia. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je dobré ne úplně slepě následovat tipy beauty guru. Hlavně sama bych se z toho měla poučit. :)

      Vymazat
  3. Stejně se mi moc líbí :) Na takovéhle blbůstky já prostě jsem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné to je, ale věř tomu, že by nadšení nevydrželo moc dlouho.

      Vymazat
  4. Mně se celkem zamlouvá ta forma, i část obsahu je fajn (líbilo se mi hned několik barviček a textura se mi zdála příjemná) a asi jsem divná, ale po hydrataci se u věcí na rty fakt nepídím, takže to bych taky oželela. Ale vadila by mi ta (ne)trvanlivost - jako hodinu?? Vážně? A za ty prachy? A fakt potom už nic? Tak to tedy... nic! Hledám výdrž. Barevných balzámků a balzámkovitých rtěnek, co na puse zůstanou hodinu, je plná drogerie a za pár kaček. Stačí si vybrat.
    Díky za článek, je užitečný.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, o nic jsi skutečně nepřišla a ano, bohužel ty neduhy, které jsem výše popsala, tam jsou. Rozhodně spíše doporučuju Revlon Lip butter, to je daleko lepší balzámkovitá rtěnka než toto.

      Vymazat
  5. konečně někdo, kdo taky Chubby Sticky nemá rád :) Mě přišly fakt na prd, nehydratovaly, špatně barvily a za ty peníze je to trochu málo :) Mě už na podobné verze balzámo-rtěnko-lesků nikdo nenachytá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak i já jsem ráda, že nejsem sama, kdo tohle kritizuje. :)

      Vymazat
  6. I must thank you for the efforts you have put in writing this blog.
    I am hoping to check out the same high-grade content from you in the future as well.
    In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own website now
    ;)
    My homepage - http://www.installationwiki.org/User:Dollie52

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)