Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 7. 2012

Čerstvé vzpomínky

Dnes přidám jen pár fotek ze své letošní dovolené. Nějak se mi včera zastesklo a hned bych tam jela zpět. Bohužel hotel je už beznadějně vyprodaný, čemuž se tedy ani trochu nedivím, takže v sprnu asi pojedeme na jiné místo buď zase na Mallorce, nebo někam jinam. Uvidíme. Nebudu vás zatěžovat svojí maličkostí ani jiným živým tvorem, pokochejte se jen prostředím, které je samo o sobě dost krásné.




















Jsem asi divná, ale vlastně velmi ráda jezdím na místa, kde jsem už byla a kde to dobře znám. Když jsem byla mladší, jezdili jsme rok co rok do Cannes a Antibes na Rivieře a pokaždé na výlet do Monaca a Monte Carla. Věděla jsem, co mě čeká, a asi právě proto jsem se na to moc těšila, protože jsem věděla, že nebudu zklamaná. Nyní jezdíme opakovaně na Mallorku, do stejného hotelu a já jsem opět nadšená. A také se každý rok vracíme na místo, kde jsme s mužem byli na naší první společné "mallorčí" dovolené. Děláme si tam rodinný výlet jednou přes den a jednou navečer. Procházíme se po pláži a vzpomínáme. Samozřejmě ráda objevuji nová místa, ale ještě radši se vracím na ta stará. Že by opět moje děsná povaha milující jistoty a stereotyp? Nevím, jsou to spíš ty krásné vzpomínky, které si vždy další návštěvou vybavím a k nimž přidám další krásné vzpomínky.

13 komentářů:

  1. Moc hezké fotky, na Mallorce jsem nebyla, ale určitě tam musí být krásně:)
    Jinak ja teda radši jezdím po každé na jiná místa, asi bych nemohla jezdit na jedno a to samé místo... I když je pravda, že jsem pak občas zklamaná, tak i za to mi to stojí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se také vždy těším někam, kde to neznám, ale s postupem let převládá jistota a klid.

      Vymazat
  2. Krásné fotky... jinak já raději poznávám nová místa, ale chápu, že je lepší jet do jistoty, kde to člověk zná než do neznáma.

    OdpovědětVymazat
  3. kraaaaasne fotky :)

    http://wehateloverscompany.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou nádherné! Na Mallorcu, jak to tak pozuruji, bych se chtěla podívat :)

    OdpovědětVymazat
  5. myslim, ze je to uplne normalne, ze rada chodis na to iste miesto. My chodievame na 'dovolenku pri mori' v zime sice stale na ine miesto, ale v lete chodime pravidelne len a len do Helsink (skvela klima, velmi teplo, ale nie horuco na zdochnutie a aj plaze su tu!), hoci to tu pozname ako vlastnu dlan :-). Mas pravdu, poznat miesto dost upokojuje a clovek si moze rovno dovcu zacat vychutnavat, bez toho aby najprv behal po okoli a zistoval co a ako ;-).

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám naprosto stejný názor.

      Helsinky mě také docela lákají, ale to podnikneme, až bude syn větší, nyní by to asi ještě nebylo ono.

      Vymazat
  6. krasne fotky..tisko zavidim, ja tento rok si asi letnu dovolenku budem musiet odpustit:/

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky! Taky mě mrzí, že se letos k moři nedostanu...

    OdpovědětVymazat
  8. Nik, teď mě fakt mrzí, že to nejde udělat jak v Červeném trpaslíkovi... vezmeš fotku a prostě do ní nakráčíš a užiješ si všechno co je na obrázku :-D
    Monako a Monte Carlo... óóó, vem mě příště s sebou! Jsem docela skladná a budu tiché zavazadlo... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já tě velmi ráda přibalím, bude se mi hodit někdo normální na pokec. :)

      Vymazat
  9. to nadšení pro dovolenou na stejných místech chápu, sama jezdím už asi 5 let na stejné místo v Chorvatsku, je to malé vesnice, kde "chcíplo" pes, nejsou tam žádné diskotéky, obchody atd., takže je tam rok co rok neuvěřitelný klid... jedu v září a nemůžu se dočkat

    OdpovědětVymazat
  10. To moře, ten písek, ta architektura!!!

    Úplně jsi mě na Mallorku nalákala :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)