Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 7. 2012

BOBBI BROWN Long-wear Gel Eyeliner in Black Plum Ink

Plno z vás mě jistě nepochopí, přesto se opět přiznám - koupila jsem další linky. Už i vy víte, že je nepoužívám. A přesto jsem to zase udělala. A je dost pravděpodobné, že to v budoucnu udělám zase.  
Rovnou se přiznám, že jsem tyhle linky dvakrát zkusila a šly. Přesto ale musím říct, že mi sedly, že jsou velmi dobré a že kdybych si někdy nějaké linky chtěla nechat, byly by to právě tyto nebo jiný odstín této značky.
To je totiž jedna z naprosto báječných věcí u Bobbi Brown - výběr odstínů. Sama jsem volila mezi khaki, švestkovou, šedou a temně hnědou. A to nejsou všechny dostupné barvy! Nádhera, ne? Černou seženete všude, to je nuda, ale takové pěkné barvy má snad právě jen Bobbi Brown.





Další věc, kterou cítím potřebu zdůraznit, je to, že jsou tyhle linky matné. Pro mě je to velké plus, mě se to strašně líbí, linky jsou díky tomu výborně nositelné, nejsou přehnané a působí méně teatrálně. Ale pro někoho to jistě bude problém. Takže bacha na to!
Jinak se asi nebudu velmi rozepisovat, linky jsou bezva - dobře krémové, ale nemazlavé. Pěkně se s nimi pracuje, na oku velmi dobře vypadají a mají dobrou výdrž. Kdo je šikovný, zvládne s nimi i mírně rozmezané efekty, s dobrým štětečkem s nimi můžete vytvořit i rozetřené kouřové líčení. Ke konci dne jsem si všimla méně ostré kontury v místech, kde si nejvíc sahám do oka. To mi např. lesklé a černočerné Essence nedělaly. Nicméně ty mi nesedly a jejich extrémní výdrž a výraznost pro mne nebyly zrovna příjemné.
Barva odstínu 8 Black Plum Ink je temně hnědošvestková. Povedená. Jemnější než klasická černá, zajímavější, měkčí. Stále dost výrazná, což snad dokážu na fotkách.










Podle mého názoru perfektní linky. Kdybych byla linková, nakoupila bych si od Bobbi Brown několik odstínů a ty bych střídala. Vlastně mě právě nyní mrzí, že linková nejsem! Myslím si, že tyhle linky mi fakt slušely, že jsem s nimi byla tak akorát výrazná a přitom jsem se necítila přelíčená. Pro zarputilé linkařky vyznávající echt černou budou málo a možná jim budou připadat málo přesné. Tím, že jsou matné, je potřeba pracovat přesně, aby byl okraj linky pěkně ostrý a definovaný. To dobře uvidíte na poslední fotce.

Linky Bobbi Brown jsou super variantou pro vás, které se černé lesklé klasiky bojíte nebo se vám zdá na denní nošení moc. Určitě se koukněte po odstínech, pokud vás nezaujme fialová, zelená nebo hnědá, možná se zamilujete třeba do šedé. Linky se dají koupit např. na ebay - ale pozor, kupujte jen ty dražší a od dobře hodnocených prodejců. Je snadné narazit na padělek!

12 komentářů:

  1. Tie sú krásne! Páči sa mi aj zaujímavý odtieň a to, ako máš linku presne nanesenú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! S dobrými linkami a štětečky to jde samo.

      Vymazat
  2. Já jsem linková :). A jsem šťastnou majitelkou těchto linek díky Blogsale...zatím jsem je vyzkoušela dvakrát a jsem moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost! Přece jen si umím představit, že na některé linkové maniačky mohou být málo :)

      Vymazat
    2. Pro mě jsou přesně to pravé :). Zatím jsem měla jenom levnější kusy, takže tohle je pro mě "rozmazlení" - a jsem fakt moc spokojená, ta barva je super, něco takového divného hnědošvestkovošedého jsem chtěla.

      Vymazat
  3. Pořád váhám nad Mac a na BB, tak možná tyto a zrovna tento odstín, krásný ale není "moc" fialový, takový tlumený a to že je matný beru jako plus...mám doma stíny od bobbi, odstín black plum a v podstatě je to taková zastřenější černá, švestkovou jsem tam nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci kecat, ale myslím, že BB mají ještě jeden fialovější odstín. Název nevím, ale byl tam, když jsem vybírala. Od MAC jsem měla jen černou klasiku a samozřejmě byla dobrá. Tohle je ale pro mě teď zajímavější :)

      Vymazat
    2. Aha, tak díky, to se mrknu, ale i tak se mi tento odstín líbí moc a k tvým očím ti jde skvěle:-)

      Vymazat
  4. Barva krásná a matnost taky velké plus, ale co doopravdy obdivuju, je ta tvoje linka - jak to děláš, že ji máš tak precizní? Navíc s takovým produktem a štětcem... to je něco, co asi nikdy nesvedu. Máš můj obdiv!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Veru! Mě to ani nepřijde nějak extra, já se jen vždy snažím o hodně tenkou a jemnou, aby byla pěkná a bylo vůbec vidět oko :)

      Vymazat
  5. Můžu se zeptat co na ně používáš za štětec? Já k nim mám přímo od BB ten jejich nejtenčí, ale nepracuje se mi s ním zrovna dobře. A tu linku si fakt umíš namalovat opravdu krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě teď dva na linky od Louise Young a musím říct, že asi hlavně potřebuju, aby byl vlas štětečku pružný a tak akorát pevný. Kdyby byl moc jemný, tak bych ho nemohla používat.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)