Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 7. 2012

ARTDECO Bronzing Glow Blusher

Jak jsem psala minule, parfumerie Douglas nepatří mezi moje oblíbené. Nepatří mezi ně ani Marrionaud, moje srdce vždy patřilo a nadále patří Sephoře. Marrionaud v našem městě si snad na parfumerii jen hraje, v HK je situace o něco lepší, ale tamní prodavačky mi jsou krajně nesympatické. Takže Sephora je vlastně z nouze ctnost. :)



V Marrionaud jsem si kdysi dávno zařídila jejich kartu, ale od té doby tam vlastně nenakupovala a pokud ano, ta jsem kartu ani nevytáhla a svoje jméno na načtení bodů neřekla, takže dosud netuším, jaký šotek zapracoval, že mi před pár měsíci od nich přišla poukázka na 300kč slevu. Přiznám se, že jsem zajásala a po původu omylu se nepídila. Naběhla jsem do M a začala vybírat. Ale ten výběr je u nás tak tristní, že jsem zakotvila u stojanu Artdecu jako u nejlepší volby. Artdeco rozhodně nepovažuji za high end, je to taková lepší drogerka v mých očích, ale mám tuto značku poměrně ráda a jednu dobu jsem od nich měla velké množství produktů. Tentokrát jsem prohlédla stojan a zaujala mě novinka pro léto 2012. Zaujala mě celkem celá, líbily se mi stíny i rtěnky, ale nejvíce mě upoutala věcička na tvář, a proto skončila v mém košíku.



Bronzing Glow Blusher je bronzer, rozjasňovač a tvářenka v jednom, záleží jen na tom, jaký máte odstín pleti, a která funkce tohoto produktu u vás tedy převládne.  Pro mě je to nejvíce tvářenka, protože mám střední barvu pleti,  nejsem Sněhurka, aby to byl bronzer, a nejsem "cikáně, aby to byl rozjasňovač.



Zaujalo mě už balení. Krásné barvičky a vzor inspirovaný Marokem, tím je inspirovaná celá kolekce. Snoubí se na něm moje oblíbené barvy, které mi opravdu evokují léto, takže toto balení u mě vyhrává na plné čáře oproti klasickým černým balením Chanela a modrým Diora, které své letní limitky halí do svých typických obalů a ani trochu si nevyhrají s nějakým nápadem. Sice je fakt, že poté mám v kufříku ráda jednolitou černotu, ale ve chvíli nákupu mě to, s čím toto léto přišlo Artdeco, zaujme rozhodně víc.



Uvnitř vzory kopírují vzory na balení a celý produkt je rozdělen do tří částí  - největší podíl dostala růžová barvička následovaná broskví a bronzová hnědá je upozaděna a téměř vytlačovaná z panu. Ne, vůbec mi to nevadí, bronzery stejně nepoužívám, naopak moje nejoblíbenější tvářenky jsou vždy směsicí pink a peach, takže ideální spojení. Tvářena není matná, to by asi od letní kolekce neočekával naprosto nikdo, onen glow z názvu je dodán poměrně silně zastoupeným zlatým shimmerem, který ale nevyznívá na tváři nijak lacině, ale patrný přesto je.




Pro všechny, které milují letní třpytivé líce, je toto skoro must have, i když něco podobného jistě seženete i jinde, určitě si tento produkt nehraje  na výjimečný, ojedinělý a jediný svého druhu. Naopak všechny z vás, které se hodně pudrujete a nesnesete na sobě ani třpytečku, se tomuto kousku z dálky vyhněte, s největší pravděpodobností byste byly nešťastné. Já mám raději spíše matné líce, ale přesto dávám poslední dva roky v létě podobným produktům zelenou.





26 komentářů:

  1. Vypadá krásně! Hlavně to balení. Sháním teď na léto nějaký bronzer a zatím jsem se ještě nerozhodla pro nějaký konkrétní.

    OdpovědětVymazat
  2. je krásná, dívala jsem se na ni před nějakou dobou, ale na mě je moc třpypivá, škoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třpytivá ona tedy je a docela hodně, nebo spíše lesklá, ony to nejsou vyloženě třpytky, spíše silný shimmer.

      Vymazat
  3. Ty jo, tak vypadá pěkně....kolik stála?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PC je 550kč, s mojí slevou tedy docela za pusu.

      Vymazat
  4. Nádherná barva a taky by mě zajímala cena:-)

    OdpovědětVymazat
  5. ma prekrasne farby a este krajsie balenie, nastastie som okolo neho minule rychlo presla, inak by som asi neodolala:D

    OdpovědětVymazat
  6. Je krasny, zvonka aj zvnutra. Uz asi mesiac ho mam na pomyselnom zozname, ale dala som si predsavzatie, ze najprv vypotrebujem svoj sucasny od PUPA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi moc šikovná a máš silnou vůli, já bych si předsavzetí jistě taky dala, ale porušila bych ho nejpozději za den. .)

      Vymazat
  7. Tak ta vypdada moc hezky a to baleni je fakt vydarene! Me prisla 300Kc sleva do Fann, skoda, ze tam artdeco asi nemaji:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je na tom Fann stejně blbě jako M, ale v Praze se jistě vyřádíš, i když tam nebude Artdeco.

      Vymazat
  8. krásný barvičky, určitě bych jí taky využila jako tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné balení, ale já už nevím co bych si na ty tváře dala :D tyhle věcičky mám hodně ráda :)

    lifestylebyaltesse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto nádherný balení. A taky ba mě zajímala cena.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezká tvářenka, zajímalo by mě, jak by vypadala na tváří-tedy kombinace všech tří barev dohromady po přejetí štětcem.

    Takhle vypadá parádně, snad ti bude dělat radost. Už jen to balení je krásně letní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji smíchanou vyfotila, ale na ruce to vůbec nevyniklo a na tváři se mi to fotit nechtělo. :)

      Vymazat
  12. balení je opravdu nádherné! i barevně je to můj favorit, ale nevím, jestli potřebuju xtý rozjasňovač/bronzer/tvářenku :) možná, že jo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá nádherně ... nejspíš bych ho využila jako tvářenku :)))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá zajímavě, ale já jsem líná, takže většinou tyto vícebarevné produkty používám smíchaně jako jednu barvu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já už zase lituji, že vlastně nepoužívám bronzery :D Vypadá luxusně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky nepoužívám, ale koupila jsem si jeden od Douglasu a ten tedy používám fest.

      Vymazat
  16. och vyzerá úžasne...chcela by som vedieť aký odtieň má keď sa tieto zmiešajú :)

    OdpovědětVymazat
  17. Fakt zajímavě, ale musí se s tím umět pracovat. Jinak u nás ve Fannu jsou taky protivné prodavačky a ještě k tomu znalosti minimální. Nejvíc mě ale "dojímá",když někomu vytknete jeho profesní neschponost, tak jako argument slyšíte- "ony nám závidí, že jsme mladééééé"- jako kdyby to byla jejich zásluha,nebo obor, na který studovaly pět let...jako profesionální vizážistka někdy doslova trpím, když tam vidím ty pipky nemožně zmatlané, někdy s rtěnkou na zubech a v sepraném triku. Opravdu nevím, co bych jim tak mohla závidět - asi to, že ještě v šedesáti tam budou stát a hlídat zkažené testery v zamčené vitríně...?????????

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)