Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 6. 2012

Urban Decay Feminine palette

Dnešní post, jak už název napovídá, bude ve znamení ženskosti. Taže pokud máte dnes náladu na neonky a všechny křiklavé barvy světa, klidně nyní přestaňte číst a běžte si uvařit kafe a otevřít jiný blog. Tady by vás to totiž hrozně nudilo a navíc i zklamalo. Ale pokud přesto zůstáváte, doufám, že třeba změníte názor a zbytek dne bude pro vás jemný a decentní. Představím vám totiž další z paletek Urban Decay, která stojí za povšimnutí.




Nedávno jsme společně prozkoumali Rollergirl palette stejné značky, která byla veskrze neutrální s výjimkou jedné shocking pink barvy vhodné ponejvíce na vaše líce. :) Dneska vlastně zůstaneme i nadále neutrální, ale do paletky neutrálních tonů přimícháme něco málo pastelek přesně v duchu letošních trendů. Takže nám vznikne směsice tří neutrálních stínů se třemi pastelovými, které jsou velmi jemné a nikoho neurazí (možná ani nenadchnou, ale to je již věc názoru).

Feminine palette se skládá z 6 stínů, tužky 24/7 Glide on Pencil v odstínu Zero a mini Primer Potionu v odstínu Eden. My se společně stejně jako v případě Rollergirl paletky zaměříme pouze na oněch 6 stínů.




Stray Dog je taupe barva s metalickým finishem, který hází zlaté odlesky. Textura je velmi měkká, stín se krásně roztírá a nepráší. Nemám jedinou výhradu.

SWF je velmi jemná baby pink barva opět s metalickým finishem tentokrát hozeným do stříbrné barvičky. Připomíná mi MAC Ego. Osobně tyto barvy nepoužívám, jsou na mě příliš světlé a nedokážu je využít, ale jinak pro texturu platí to samé, co platí pro Stray Dog.

Midnight Cowboy je stín, který se prodává i samostatně, kdysi jsem ho měla a bylo to jedno velké zklamání. Tak obrovský fallout jsem od té doby nezažila. Barva krásná - šampíčko se stříbrnými třpytkami, ale ta textura je na odstřel. Nicméně v této paletce se MC poměrně povedl. Jistě i tady odpadává, ale není ani omylem ta hrubý a daleko lépe drží na oku. Žádné nadšení, ale vyložený propadák to oproti singlovce není.

Aquarius je stín pro letošní léto. Mint barvička, měkký, jemný, opět metalický. A opět nemám výhradu.

Darkhorse se již objevil v Rollergirl paletce, takže budu trochu líná a jen okopíruju:  je to tmavší čokoláda se zlatými minitřpytečkami, ale opravdu mini, finish je stále hladký a pouze metalický. Opět spokojenost.

Ecstasy není můj šálek kávy, protože já nemám ráda fialové stíny. Jak už asi víte, vidím fialovou a lila i tam, kde objektivně není. Ale pro milovnice fialek mohu svědomitě říci, že textura je opět ženiální a v tomto případě výrazně metalická.





Balení je klasika kartonové, jak už je u těchto menších UD paletek zvykem. Osobně mi nijak extra neladí k názvu Feminine. Jako ano, je tam paví pero a je tam fialová, možná to někomu stačí. Ale nelíbí se mi monogram a šedý podklad. Ale co na tom ve skutečnosti záleží, že... Po otevření je to už trochu sladší kávička, ale i tak je to opět moc fialové a ty růže jsou takové...no já ani nevím, jak to správně popsat... prostě moc hranaté??? Jo, kritizování mi vždy šlo.





Přestože tedy asi tato recenze nevyznívá nijak jásavě, sama se až divím, jak jsem sepsula vše, co šlo, je to vlastně dost povedená paletka a pokud toužíte po pastelkách i neutrálkách, směle do ní.

16 komentářů:

  1. Líbí se mi balení i pigmentace, ale hlavně (jako u všeho) žeru názvy :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme dvě. Obávám se, že já mám na ty názvy nějakou úchylku :D

      Vymazat
    2. Tak já také ráda zajímavé názvy a hry se slovíčky. Myslím, že je to zcela normální. Často jsem si koupila věci i jen pro onen krásně znějící název (napadá mě třeba stín theBalm v odstínu All about Alex jen proto, že se tak jmenuje můj syn) :)

      Vymazat
  2. Hezká paletka, já mám teď takových stínů, že bych je mohla rozdávat, ale paletky se mi líbí a mám jich vyhlídlých hned několik - Sleek, pak z ebay s 88 barvama, NYX, Naked... chtěla bych všechny :D Ale potřebovala bych asi 50 očí, abych mohla všechny vymalovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se naštěstí už stínově uklidnila, takže mohu i směle nadále nakupovat, leč mě to nyní nějak neláká. Jsem asi divná. :)

      Vymazat
  3. Nevidim neslyšim a další paletku nepotŕebuju!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zrovna pro tebe by dle mého byla jak dělaná, přesně tvoje barvy. .)

      Vymazat
    2. No právě!:-D Ale už to nemám kam dávat:-D Každopádně moc díky za inspiraci, až budu mít nákupní absťák a nebudu vědět coby, tak tahle paletka bude první na řadě;-)

      Vymazat
  4. Přesně takovou paletku chci, ach jo:-( Všechny odstíny bych využila. Krásná recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na ebay, dá se tam sehnat za hubičku přibližně za cenu jednoho MAC refillu.

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí právě ta fialková Ecstasy. Mám UD paletky docela ráda, jen subjektivně mi vadí to větší balení /rozestupy mezi stíny, ale jinak jsem normální/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Subjektivně tě naprosto chápu. :) Mně spíš ale vadí právě ta papírová rabice, mám ráda spíše kovy a plasty.

      Vymazat
  6. Krása! Jen mě štve, že nikdy nenapíšeš aspoň přibližnou cenu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My s Nuf prakticky nikdy nepíšeme cenu produktu, ale když se zeptáte, rády odpovíme. Konkrétně tato paletka se dá na ebay sehnat už od nějakých 330kč.

      Vymazat
    2. Tak to je krásná cena, jen ještě nekoupit fake. :D Kde jsi kupovala ty? Děkuji.

      Vymazat
  7. Ahojky, můžu se zeptat na gramáž paletky? díky :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)