Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 6. 2012

Nejúžasnější štětec, co jsem zatím měla! LY34

Před časem jsem se chlubila svým prvním nákupem u Louise Young a dnes vás hodlám vykolejit ódou na jejich Super Foundation Brush LY34.
Měla jsem hodně štětců na makeup - musím říct, že většinou to byly dobré a příjemné štětce, se kterými se dobře pracovalo. Ovšem vedle LY34 jsou všechny do jednoho zapomenuty! Je to tak.


Už od prvního pohledu vidíte, že má štětec trochu jiný tvar, než je u foundation štětců zvykem. Je silný, masivní, kulatý v průměru a poskládaný je do výrazně zašpičatělého tvaru.


Vlas je jemný! Ale jak... Zde je jemnost dost slabé slovo. Hlaďounký, měkký, strašně příjemný. Mám subjektivně pocit, jako by při kontaktu s tváří lehounce chladil - to bude asi blbost, ale nějak mě to napadlo, tak vám to zkouším předat :)




Přes úžasnou jemnost, měkkost a hladkost vlasu je ale štětec perfektně pevný a poddajný. Výborně se přizpůsobuje záhybům tváře. Díky zašpičatělému tvaru je dokonalý do míst kolem nosu, pod ústa a dokonce i pod oko.



Bude to možná znít až blbě, ale já ho skutečně miluju! Zbožňuju! Nelíčím se denně, ale pokud použiju nějakou dekorativní kosmetiku, LY34 rozhodně nezapomenu použít. Je skvělý!
Můžete jej použít už na nanesení krému - to já nedělám, na to nejsem zvyklá. Používám ale klidně na tint nebo rozjasňovací báze smíchané s UV faktorem, případně samostatně. Nakapu tekuté nebo krémové přípravky na hřbet ruky, vťupu do štětce shora a pak už hurá na obličej.
Pokud chci, přidávám makeup - nyní mám kompaktní Chanel, tedy jen shora ťupnu do panu a opět roztírám. Od té doby, co mám tento štětec, ho většinou používám i na krémový bronzer - jednak díky špičce skvěle vykonturuji lícní kosti, jednak je návykový a nejde mi odložit. Posledním krokem, který nevynechávám, je dokončení líčení. Po nanášení stínů a tvářenky LY34 použiju k dočištění, lepšímu splynutí všech barviček a v neposlední řadě k pohlazení tváře - mírně zešikma přejedu oblasti pod očima a zjemním okraje tvářenky a bronzeru. Klidně i do pudru, ničemu to nevadí a líčení je pak dokonale přirozené a opravdu bez přechodů. Koneckonců podle výrobce je možné tento štětec používat i na tvářenku a pudr - zdá se tedy, že by teoreticky stačil jediný tento štětec na celou tvář (resp. dva tyto štětce, mokrým štětcem od makeupu bych asi pudr nenanášela).


Čím to je, že je to tak skvělá věc?
Budu samozřejmě mluvit za sebe:
mám raději kulatý průměr štětců na makeup - jejich použití je pro mě nejrychlejší, nejpohodlnější, dělá nejméně šmuh a map, které musím opakovaně přejíždět.
Ten vlas! Samozřejmě je syntetický, což je jen a jen dobře. Ale je skvělý a ani s častým praním se jeho kvalita zatím nijak nemění.
Tvar - geniálně vymyšlený! Naprosto nechápu, že takový tvar nemá každá štětcová firma. Nechápu!

Pokusím se to nějak uzavřít :) Kdybych si měla nechat jediný štětec ze své sbírky, bude to Louise Young LY34. Ten a žádný jiný. Uvažuju o nákupu ještě jednoho, i když je to čirá rozežranost a jeden mi úplně stačí. Ale chtěla bych ty mazly dva!

Co vy na to? Máte s ním zkušenost?
Milovníkům jazyka českého se pokorně omlouvám za nadužívání výrazu "ťupat" - neznám výstižnější...  

DOPLNĚNÍ:
Koupila jsem na oficiálním webu značky za 24 liber. Poštovné si nepamatuju přesně, bylo (myslím) 7 nebo 9 liber. Na to ale krk nedám.
 

17 komentářů:

  1. neschopnosť nájsť takýto štetec, používam väčšinou stippling brush, si ma teraz ale strašne navnadila šmárja :) Inak už mám na ceste štetce real techniques, tak som zvedavá ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, mě Real Techniques na tvář strašně nesedly :( Byly pro mne hrubé, snad budeš mít lepší pocit.

      Vymazat
    2. dala som si doviezť Core colection a stippling brush, tak som zvedavá teda :)

      Vymazat
  2. kde se dá sehnat a na kolik vyjde? máš zkušenost s jejich štětci na pudr?? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich štětec na pudr neznám a koupila jsem na oficiálním webu.

      Vymazat
  3. To vypada moc dobre. Ja mam jen jeden na stetec na make-up od EL a je ponekud otresny. Pouzivam ho ted na nanaseni masky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na štětcích fakt strašně záleží, určitě kup něco lepšího :)

      Vymazat
  4. prepac, neviem, ci som slepa, ale v clanku som nejako nezachytila kolko stal :)) inac vyzera velmi dobre a aj z fotiek je citit, ze je jemnucky :D podarilo sa ti ho dobre predat :) ja mam len jeden make up stetec z Gosh, ale som s nim zatim spokojna, aj ked uvazujem, zeby som mu zaobstarala braska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi slepá, doplním to do textu :) Koupila jsem na oficiálním eshopu LY za 24 liber. Ani nevím, zda se dají koupit jinde.

      Vymazat
  5. Když ty to vždycky napíšeš tak, že mě naprosto přesvědčíš, že to musím bezpodmínečně mít a nechápu, že to nemám už dávno! Nákup nových štětců plánuji a chci opravdu kvalitní kousky, takže asi investuji do LY. Bude v blízké době recenze i na ty ostatní, co sis koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ten štětec fakt stojí za to! Udělám i ostatní štětce, ale tento významně vede. Ten mi fakt ušili na míru :)

      Vymazat
    2. Děkuji, budu se těšit a zatím důkladně prozkoumám jejich nabídku.

      Vymazat
  6. Ahoj hodně jsem přemýšlela nad koupí nového foundation štětce, v merku byly sigma round kabuki a něco od crown případně RT, myslíš, že tento štětec je top a je výrazně lepší než np. Sigma? Také mě zajímá zda s ním jde OPRAVDU dobře blendit Chanel krémový bronzer?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je o 100% lepší než Sigma - a Sigma round kabuli není špatná. Jenže Sigma je pevnější a není vůbec poddajná, nedostaneš se s ní do úhlu a žere víc produktu. Vlas taky nemá špatný, ale tento je jemnější a lépe klouže. Celkově je LY lepší.
      Krémový Chanel mi jde blendit OPRAVDU dobře, ale nemám s ním problém ani štětci Illamasqua. Tady půjde hodně o typ a barvu pleti a podklad, na kterém blendíš. Já jsem ještě problém s krémovým Chanelem neměla...

      Vymazat
  7. Na štetcovh naozaj velmi záleži, tento vyzerá fakt super !

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Nik, ráda bych se Tě zeptala jako opravdové odbornice :) na štětce značky Da Vinci. Nikde jsem moc recenzí nenašla...Ale všimla jsem si, že ty jeden máš. Už vybírám tak dva měsíce,přece jen jsou spíše dražší,tak jsem se stále rozhodovala,jestli ano nebo ne, ale posledních 14 dnů jsem zaseklá na tvém blogu :)) a už vlastně vůbec nevím jestli bych neměla vybírat jiné.... Spousta holek vychvaluje RT,jsou fakt levné, ale mě odrazují barvy (nechci barevný štětce )a ty si taky psala, že Ti na tvář nevyhovují. Mám pár štětců od Sigmy, ale mimo Kabuki nic moc spokojenost, jsou na mě takové pichlavé. Chci hlavně nový na make up a nyní hodně přemýšlím o tvém LY, ale moc si to s ním neumím představit...Vlastně chci všechny nové :)) Jinak moc ráda čtu tvůj blog,skvělé recenze a hrozně se mi všechno líbííí a všechno chci. Už mám pár věcí na svém seznamu :) První bude asi "Prima dvojka od Chanelu" :)) Omlouvám se za tak dlouhý příspěvěk...děkuji moc za odpověď Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Omlouvám se za tu Nik :)) trochu jsem si ty jména popletla...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)