Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 6. 2012

NARS Niagara lipstick

Je až k  neuvěření, jak se to tento týden sešlo, skoro by se dalo říci, že se tento týden na našem blogu nese v trendu návratu k osvědčeným značkám. Začal to v úterý Payot, Nufinka přidala ve čtvrtek Chanel a já dnes zakončním NARSem a jejich Semi Matte rtěnkou v odstínu Niagara.



Ja už víte, já si na výrazné a rudé rtěnky nepotrpím, od toho je v naší dvojce Nuf. Já jsem ta s jemnou tělovorůžovou barvou, která se rudochům vyhýbá. Sice souhlasím s názorem, že pokud se vybere ten správný odstín, rudá opravdu sluší každé ženě, ale přesto nejsem z těch, které by tuto barvu vyhledávaly. Proto když zatoužím po něčem výraznějším na rtíky, končím většinou u nějakého korálového odstínu. No a po podobné cestě jsem se vypravila i nedávno, když jsem chtěla nějakou výraznější NARS rtěnku jako protiklad k mým typickým odstínům Pago Pago a Cruising. Prohlédla jsem pár swatchů a vybrala Niagaru. Vlastně ani nechápu, jak jsem si ji mohla vybrat, protože jsem o ní stejně neměla jasnou představu (možná právě proto jsem ji nakonec zvolila, abych se sama na vlastní oči přesvědčila, jaká tedy ve skutečnosti je), ona totiž na každém swatchi vypadá jinak, ale opravdu naprosto jinak. Pokud třeba kouknete k temptalii, to, co na vás vykoukne (hlavně výsledná barva na rtech), je děs. A hlavně to je naprosto něco jiného, než jaká Niagara ve skutečnosti je, což jsem samořejmě dopředu netušila, protože jsem ji naživo neviděla. Přesto jsem to riskla, i když Nuf se ta barva zdála prostě divná (ani se nedivím, mně se u temptalie zdála taky příšerná a díky tomu jsem byla mírně nervozní, protože temptalie je stejně jako já NC25, co se odstínu pleti týče, a oproti její pleti vypadala rtěnka jako navržená pro cikáně), a dopadlo to moc dobře, rtěnka přesně splnila to, co jsem tehdy chtěla.



Semi Matte textura je u NARSu trochu oříšek. Bohužel ne všechny rtěnky v této kategorii jsou opravdu polomatné. Moje Cruising, která do této kategorii také spadá, je balzámek jak vyšitý. Proto jsem se pravda trochu obávala, zda zase nebudu mít pusinu lesklou, ale naštěstí jsem zklamaná nebyla. Sice to úplně polomatné v mých očích stále není, tohle je  matné tak z jedné čtvrtiny :), ale i tak jsem spokojená, protože já ji chtěla hlavně kvůli barvě a ne textuře. Na ruce vypadá rtěnka daleko více lesklá, než jaká posléze je na rtech po několika vrstvách.  





Ja jsem již napsala o pár řádek výš, barva je nezachytitelná, respektive každá blogerka ji zatím zachytila jinak. Jistě ani mně se to nepodařilo na 100%, ale přesto na mém monitoru ji vidím téměř takovou, jaká v reálu je. Není to typický korál, na to má v sobě trochu více růžové, než u klasického korálu najdete, ale i tak bych ji korálem ještě stále nazvala. Žlutému podtonu mé pleti a zubů sluší, takže i když nemáte zuby jak perličky, nemusíte se obávat karambolu. Je lepší ji nanést v několika vrstvách, protože se dá krásně vrstvit, a docílit tak intenzivnější barvy a většího krytí. Rtěnka na rtech nežmolkuje, necuckuje, dokonce ani nevysušuje, přesto není hydratační, myslím, že je to s matnou a polomatnou texturou skoro neslučitelné. Mám na mysli tu balzámkovitou (klasickou) hydrataci. Tu tady nehledejte. Výdrž je solidní, přežije pití i jídlo s menší úpravou, ale s tím já nemám problém téměř u žádné rtěnky.





Do odstínu jsem se ihned zamilovala, protože to bylo v tu chvíli přesně to, co jsem chtěla. Výrazná nečervená barva. Letní, jarní, která mě oživí. Mazala jsem ji téměř pořád a byla stále zamilovaná. Pa jsmem se ale jednoho dne probudila a láska byla pryč. Ze dne na den, vlastně přes noc jsem zase zatoužila po klasické Nik a mých jistých barvách. Niagaru jsem najednou nechtěla, i když se mi stále líbila a neměla jsem proti ní ani Ň. Já to takto prostě mám. Jsem schopná jeden den o něčem básnit a druhý to okamžitě odložit a už nikdy nepouží (což ale nijak nedegraduje samotný výrobek v mých očích, jen to spíše něco vypovídá o mé děsné povaze). To jsem celá já. (Je to i celá Nuf, ale nepráskněte na mě, že jsem to na ni práskla.) Takže rtěnku má Peťulka a jistě vám o ní také někdy něco napíše, až se k ní dostane. Jsem zvědavá na její fotky a dojmy, protože já jserm opravdu byla nadšená a možná si ji zas za pár měsíců pořídím, jak je u mě dobrým zvykem.

Zdraví prdlá Nik a přeje vám krásný sluníčkový víkend.


25 komentářů:

  1. Tak to čučím! Všechno jsem čekala, ale ne tuhle barvu ne. Připomíná mi jednu moji nude Chanelku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že jsme na tomto blogu dvě a vnášíme sem každá své vnímání barev, jina by to snad byla i nuda. :)

      Vymazat
  2. Moc krásná barva! Já jsem taky vždy preferuji jemné tělovky, ale rozhodla jsem se, že aspoň jednu `výraznější` rtěnku je potřeba mít, takže jsem vybrala Nars Dolce Vita, která na mé světlé pleti krásně vynikne. Problém mám jen s texturou...já jsem víc na ty krémovky=(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je třeba NARS Dolce Vita relativně světlý
      odstín, pro Nuf by to byl bezbarvý balzám. Tady je super vidět, jak každý vnímá odlišně barvy a přitom nikdo to nevidí špatně, jen ve vztahu ke své barvě pleti.

      Vymazat
  3. Překrásná barva rtěnky, miluju matné rtěnky. Recenze je vyčerpávající a už se těším na další:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se poslední dobou do matných rtěnek zamilovala, mám v merku jednu od Chanela, jen čekám, až naskladní příslušný odstín.

      Vymazat
  4. tak teď to nechápu, protože ten odstín vidím tady na monitoru jako růžovou. ale pochopila jsem, doufám správně, že to růžová není, ale korálová? jako na prostřední fotce na ruce to vidím trošku oranžově, ale fakt je to spíš růžová než jakákoliv jiná.

    jsem si to našla i na temptalii a tam to zase vypadá jako taková pěkná tmavší růžová, něco takového mám doma ve verzi od alverde, taková nenápadná růžová pro běžný den. takže jsem asi naprosto mimo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, co je na temptalii, není v žádném případě realita. :) Nechápu, jak to na ní mohlo sklouznout do tak syté růžovky. Je to opravdu korál, který v sobě má ale dost velký podíl růžové na to, aby to byl skutečný a 100% korál. :) Snad to dává smysl.

      Vymazat
  5. No joo, ale kdo mohl tušit, že fotky na Temptalii jsou kilometry vzdálené realitě? Já jsem o existenci té rtěnky neměla vůbec tušení, až jsem na ni narazila u tebe, takže google, obrázky, Temptalia, jééé, to je dokonalá růžová, tu musím mít! A ona je úplně červená, snad ani korálová bych neřekla, prostě červená. Neříkám, že to není pěkná barva, jenže absolutně vůbec to není můj styl a nemám na takové barvy odvahu ani pěkně tvarované rty, takže buď ji nabídnu dál, nebo si ji chvíli nechám a ty se, Pavli, ozvi, až ji budeš chtít znova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, asi se za chvíli o ni zase přihlásím. :)

      Vymazat
    2. Dobře, počítám s tím a dávám ji stranou :-)

      Vymazat
  6. Já vám něco povím. Temptalii už, hlavně co se rtěnek týče, nevěřím vůbec nic. Už jsem se párkrát spálila a nehodlám to opakovat. Raději Karla Sugar anebo prostě googlit a hledat co největší množství podobných swatchů.

    Jinak je to barva krásná, užila bych ji. Nedávno jsem si v pominutí smyslů koupila od Dermacolu z těch nových, modrých klikaček odstín 03, který bych si jinak nikdy nekoupila, je podobně sytě růžovo-korálová, ale jsem s ní hrozně spokojená a nosí se mi jedna radost. Tak snad mě neomrzí tak rychle jako tebe :-)

    Jo a ještě mám dotaz - podle čeho se určuje ten odstín pleti NCxx ? Už jsem to viděla tolikrát a pořád nevím, co to znamená.

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teda spálila už i u Karly :(. A Temptalii nevěřím vůbec....
      Jak říkáš, googlit a co nejvíc swatchů...
      NC/NWxx je odstín makeupu od Macu, tak nějak se to v beauty komunitě zažilo - že když řekneš, mám NC 30, tak si pod tím každej beauty závislák už představí nějak tu barvu. Kdežto když bys řekla jen např. mám medium beige, tak nikdo neví nic, protože u jedné značky je tento odstín pro bledé mrtvoly, u jiný pro přepálený smažený mrtvoly :)

      Jo, tu rtěnku teda vidím korálovou červenou lehce do studena. Mám teď díky Verunce korálovou NARS Love devotion a je to pro mě perfektní trefa na léto..

      Vymazat
    2. Karlu sleduju teprve krátce, takže je možný, že na ní taky dojedu.
      Díky za vysvětlení těch odstínů, myslela jsem si, že to bude něco takového. ;-)

      Vymazat
    3. Dashulka už to vysvětlila perfektně, jen dodám, že NC je teplý podton a NW studený. Číslo pak značí intenzitu barvy, tedy tmavost.

      Vymazat
    4. Daši, Love Devotion měla Verunka ode mě, takže pokud porovnám ji a Niagaru, je Niagara mnohem více růžová, LD je oranžová a hodně sheer, kdežto Niagara fakt krásně kryje. Ale jedno mají společné - obě jsou to krásné barvy. :)

      Vymazat
    5. Pavli, asi ses upsala, je to obráceně, NC je studený a NW teplý ;-)

      Vymazat
    6. Peti, neupsala, já mám NC a je to žluťák, NW jsou růžové. V překladu sice cold studený a warm teplý, ale on to má MAC právě přehozené, mluvila o tom třeba TiffanyD na YT.

      Vymazat
    7. On to má MAC takto - NC jsou teplé žluté barvy, které právě potlačují to cold - studuné a NW jsou studené růžové barvy, které potlačují warm - teplé. Protože není to vždy tak, že si kupují teplé barvy jen ti, kteří mají teplý podton, někdy si ho kupují i ti, kteří chtějí právě potlačit ten studený podton a podle toho to MAC označuje.

      Vymazat
    8. Chi, dobře jsi to napsala, já právě vím, že s těma MAC odstíname je to takový složitý :) Každopádně já beru NC, protože nesnáším cokoli do růžova :)

      Vymazat
  7. Nádherná barva a moc, opravdu moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to bude asi dobře nevyfotitelná barva - jsou takové :)
    A ohledně Karly vs. Temptalie taky nemám jasno. Karla má na swatche hodně silné nánosy a je s tím na slunku, takže barvy jsou často silnější (a hodný Nufíček má pak zase nude pusinku). Temptalii ty barvy občas odstřelí, případně je to mým monitorem. Mě u ní kolikrát přijde, že jí nic nesluší...
    Já osobně vždycky zkoumám všechno, co mi google vyhodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesluší, ale všechny firmy jí cpou svoje výrobky, takže ona prostě zkouší a fotí. Aspoň jsem to tak pochopila. Komerce skrz naskrz, partnerství na všechny strany. Ale proč ne, aspoň je dostatek swatchů (i když často dost nespolehlivých...).

      Vymazat
    2. Podle mě jí taky většina věcí nesedí, ale to mohu říci klidně i o sobě, takže to není moc vypovídající z mé strany. Jinak dle mého Karla i temptalie jsou se "swatchováním" trochu mimo, ale jednoduše mají mnoho věcí a většinou ucelené kolekce, tak jsou tak navštěvované. Je to totéž co Scrangie.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)