Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 6. 2012

MURPHYHO ZÁKONY V KOSMETICE

...takže dosud jsme tak nějak všeobecně nadávali na horší počasí a udeřilo léto. A udeřilo na komoru. Takže nadáváme na ta vedra - jak jinak :)
Nik nás v minulém postu  naladila naprosto dovolenkově a já v tuto chvíli nemůžu ani trochu přijít na to, jak navázat. Na dovolenou se letos nechystáme a nemyslím si, že jste všichni až takoví drsňáci, abyste ustáli fotky mého těhotenského oblečení :) Nebojte se, tím vás rozhodně nebudu děsit. Proč bych nám všem takhle kazila den :)

Napadlo mě se malinko kosmeticky zamyslet - jen tak všeobecně, bez hloubky a záměru - a vyšlo mi pár bodů, které mi (bohužel) celkem spolehlivě fungují.




- Taky si umíte jedno oko namalovat líp a přesněji než to druhé?



- Taky se vám dělají zcela ojedinělé pupínky pouze na důležité rande, sraz ze střední školy nebo jednání, ač jinak máte pleť bezproblémovou? Mně na bradě, nose nebo uprostřed čela! To abych se lépe soustředila a cítila se sebejistě...

- Taky se vám stane, že se báječně a sofistikovaně nalíčíte a partner se vás mezi dvěřmi při odchodu ven zeptá: "Miláčku, nechceš se trochu namalovat? Já ještě chvilku počkám."?

- Taky obvykle kýchnete ve chvíli, kdy máte čerstvě nanesenou řasenku, a musíte pak složitě opravovat líčení?

- Taky si často koupíte něco úžasného, o čem dobu přemýšlíte, a vzápětí to někde vidíte levněji?


- Taky vypadáte úplně nejlíp a samy sobě se nejvíc líbíte ve dny, kdy nikoho nepotkáte, nikam nejdete a o nic vám nejde?




a naopak

- Taky máte na sobě otřesné triko, o kterém jste si už třikrát říkala, že ho po příštím praní vyhodíte, když náhodou potkáte svého ex s jeho novou nádherně vypadající partnerkou? Je fuk, že už vám na něm nezáleží, tohle by se nemělo dít.



- Taky jste uvalily hromady peněz za různé pečující přípravky, aby vám nakonec nejlepší službu udělala ta nejlevnější a nejobyčejnější věc?

- Taky je vám vaše matka schopná dát darem celé balení sponek do vlasů, i když už máte tři měsíce ultrakrátký pixie-střih a ani při nejlepší vůli sponku neumístíte? Následuje moc pěkná chvilka, kdy upřeně hledíte do očí jedna druhé - vy s pocitem panebože, vždyť mi to tak chválila a ona s výrazem co je? vždyť jsou tak pěkné... Vrcholem všeho je, že matka nakonec pochopí, co se jí snažíte významnou mimikou obočí naznačit - dojde jí to, a lakonicky utrousí: "Ale pasuje ti to".


- Taky to máte tak, že čím pečlivěji pracujete s makeupem a korektorem na tom, aby byla vaše pleť dokonalá, tím vypadáte hůř?

- Taky vaše vlasy spolupracují nepřímo úměrně tomu, jak dobře potřebujete, aby vypadaly?

- Taky vám lak na nehtech vydrží běžně dokonalý i 8 dní, ale když vyjedete na dovolenou, už v letadle se vám jeden nehet kompletně sloupne?

zfleku vám tu vymyslím kilo dalších bodů a jsem si jistá, že vy jich máte v zásobě taky dost, ale uzavřu toto své malé zamyšlení posledním bodem:

- Taky se ve vašem okolí při naplnění alespoň jednoho z výše uvedených bodů spolehlivě vyskytne nějaká fakt pěkná žena, která je vůči podobným Murphyho zákonům evidentně imunní?

Prosím, prosím - napište mi do komentářů, jaké kosmetické lahůdky se dějí vám a co vás pravidelně potkává, když to nejméně potřebujete.

Všechny vás zdraví Nuf a další hvězda z gauče Tom.

Nik, užívej si pěkný svátkový den - nechť se ti dnes všechny takové záseky vyhnou!




44 komentářů:

  1. Haha! V spoustě bodech jsem se našla. Nejvíc mi vadí hned první bod, prostě si obě oči nikdy nenamaluju stejně a nejde to změnit, každý má kapku jinej tvar :(...Su tak trošku hybrid, no :)

    Zrovna tak jako kýchání s řasenkou, koupila jsem si korektor v Sephoře, ještě ne se slevou, nějak jsem se spletla a pak ho vidím na jahodě a ještě v akci ani ne za půlku :)
    A obvykle, když chci být hezká, vypadám hrozně! Hlavně vlasy, kolikrát si říkám, tyjo, není to tak špatný, ale zrovna včera na státnicích sem je měla zplihlý jak zmoklá myš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, u tebe je hlavní, že jsi státnice úspěšně zvládla! Ještě jednou MOC blahopřeju, slečno inženýrko!!!

      Vymazat
  2. Hybrid co se tyce oci jsem taky.Prave oko si namaluju krasne,ale zas mi na nem nevydrzi vubec zadna tuzka.S levym je to s malovani horsi,hlavne u linek,ale drzi jak pribity.
    Jinak snad ve vsech bodech se vidim.Jen nevhodne dary jsem uz eliminovala a dostavam penize, za ktery si koupim co se mi hodi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hybridi jsme tu asi všichni :) Mám z toho radost.

      Vymazat
  3. Nejvíc mě dostalo, když se mi kluk přiznal, že jsem se mi zalíbila po cvičení v nemožnejch teplákách, vytahaným tričku, zpocená a s mastnejma vlasama v culíku. Úplně to narušilo křehkou rovnováhu mého světa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Mě tohle taky vždy totálně destabilizuje. Kdo teda potom obdivuje ty nastajlované dokonalé a vždy navoněné slečny??? Někde v tom je zrada.

      Vymazat
  4. Sranda, ja asi budem ta pekna zena zo zaveru clanku, lebo ani jeden z tvojich prikladov sa mi nedeje :) Ale deju sa mi ine samozrejme...napriklad:
    - dieta zasadne nieco nevyhnutne potrebuje, ked si zacnem nanasat maskaru
    - pichnem si maskarou do oka zasadne vtedy, ked sa najviac ponahlam
    - odstavka teplej vody je u nas zasadne vtedy, ked akutne potrebujem farbit vlasy a kadernicka ma uz plno

    a tak daaaale...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem na tebe chtěla být naštvaná, ale jak je vidět, patříš k nám - jen zažíváš jiné jobovky :) Klasika.

      Vymazat
  5. nelze než souhlasit! ještě, že to nemám sama!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, naprosto přesný a výstižný! :-D Ještě že v tom člověk není sám ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak... A čím víc se snažím si udělat nějaký účes, tím to horší. Zatímco kamarádka zmuchlá vlasy, zapíchne tři pinetky a má úžasný účes. Taky jsem to už zkoušela a stejně mi z toho vyšlo leda vrabčí hnízdo... :))

    OdpovědětVymazat
  8. Amen amen amen. Nejvice to, ze kdyz si neco koupim, je to druhy den v akci, kdyz si koupim drahy veci, tak mi pak sedi ta nejlevnejsi... a pak kdyz na blogu napisu, ze pripravek xy me konecne zbavil treba pupinku, tak druhy den se jich par vyvrbi a vsichni se me ptaji, ale dyt na blogu si psala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je taky fakt s těmi pupínky po recenzi :)

      Vymazat
  9. Tak vlasy me obvykle stvou nejvic. A to jsem vystridala vsechny mozne i nemozne ucesy od vlasu na jezka az po vlasy pod zadek :( Nekdy muzu vyjit mezi lidi a ikdyz se zapomenu ve spechu ucesat, pripadam si OK, ale jindy si vlasy pulhodiny upravuji a odchazim s pocitem, ze me snad nikdo znamy nepotka :(

    OdpovědětVymazat
  10. Výborný článek. Z tvých se mě týká pouze vlasový zákon - čím víc se snažím, tím je to horší. Jinak se mi zásadně olupuje lak před důležitými schůzkami.

    OdpovědětVymazat
  11. Našla jsem se v hodně bodech :D Neumím si namalovat obě oči stejně, čím více důležitější mám pohovor, schůzku, důležitou večeři nebo práci jako hosteska tak tím hůř vypadám, klasicky se mi třeba v zimě udělá opar, koutky a nebo mi vyskočí pupínek uprostřed čela, nenávidím tyhle schválnosti! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Supr článek :D
    Mně zásadně pudr nebo řasenka upadne na zem na dlaždičky když je nový/á a krásně se rozsype. Potom už se mi to samozřejmě nikdy nestane.

    OdpovědětVymazat
  13. :D :D tak to si ma vazne pobavila tymto clankom...uplne presne! Ja este pridam svoju skusenost...mam pocit, ze pupaky, ktore ma obcas navstivia, maju Ing. titul z matematicko-fyzickeho zamerania, lebo vzdy v noci vypocitaju presny geometricky stred mojho cela, brady, alebo nosu a rano ked vstanem, mam vyrazku v strede cela na tom najviditelnejsom mieste!!!!

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D jako o inzenyrech me o nich nenapadlo uvazovat!

      Vymazat
    2. Nevím, zda jsou to pupínky, ale někdo v tom procesu inženýrem fakt bude. Mají to až moc dokonale vykoumané! A když jde o něco fakt důležitého, tak se i hodně lesknou a vystupují nad povrch, aby nešly ani zamaskovat... To není náhoda!

      Vymazat
  14. Mě se děje v podstatě skoro všechno co jsi výše popsala, takže už nemá cenu to pitvat, akorát se mi divné úkazy dějí i s oblečením- to v čem si v den kdy o nic nejde říkám- hmm, to vypadá fakt dobře, to si musím vzít až bude něco důležitého- tak v ten důležitý den v tom vypadám jako idiot:-D Fakt nechápu jak je to možné?!
    Podrbej Tomíka za mě za ouškem, tuhle polohu odněkud znám:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, oblečení je to stejné. Máme prostě strašný život!
      Jen Tom má ve všem jasno, ten je SKUTEČNÁ HVĚZDA, vždy suverénní, krásný a na úrovni.

      Vymazat
  15. mě se často stává, že když mám úplně hrozné vlasy, přijdu si jak idiot a všichni se mě začnou ptát, jestli mám novou barvu a jsem ostříhaná :) jinak o líčení každého oka jinak bych taky mohla psát eseje a jsem taky asi nějak asymetrická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to se mi stává taky! Vylezu ráno levou nohou, popadnu nějaký oblečení nehezký, vlasy napůl mastný, cítím sse hrozně a přijde kamarádka: Ty máš ale pěkný tričko, dneska ti to sluší. A já si pak myslim, že to je ironie a chtěj si do mě rejpnout. Postupem času mi ovšem došlo, že to myslí naprosto nezákeřně. A zas naopak, dám si nejvíc záležet, chválim se, jak se mi to výjimečně povedlo a nikdo neřekne ani popel.

      Vymazat
  16. Hani, to byl parádní článek a Tom je opravdu hvězdný!

    U sebe nechapu, jak je možné, že si pravou ruku nalakuji lépe než levou a to jsem pravák. I při dělání gelovek byla pravá vždy precizněji udělaná než levá.

    Ojedinělé upínky mě také rády navštěvují v ten nejblbší moment a s odchodem si dàvají sakra na čas.

    Čím déle řeším odstín nějakého kosmetického produktu, tím větší je jistota, že jsem měla vzít tu druhou (světlejší, tmavší)

    Na zapomenuté brýle a nezbytnou rtěnku si vždy vzpomenu až před domem a vždy když mám na sobě podpatky. Naštěstí máme výtah.

    Kamarádky mi nejraději chválí staré věci a nové ze kterých jsem nadšená přejdou bez poznámky.

    Po vyplnění a zaplacení objednávky zpravidla na témže eshopu velice často objevím něco, co ještě akutně potřebuji.

    Topík( doplnte samy) k doplnění dokonalého outfitu je vždy v prádle a vy se musite celá převléc :-)

    Jak to tak čtu, opravdu my ženy nemáme lehký život a vlasy mi taky chválí nejvíc, když už nutně potřebuji návštěvu kadeřnice :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tim e-shopem, jak pravdive :)

      Vymazat
    2. Ano, moc díky za další body do zákoníku.

      Vymazat
  17. :)) no s tím ex je to přesný... Nepotkám ho celou věčnost, když vypadám k světu, ale jakmile si výjdu neupravená, nenalíčená, ve starým oblečení, tak zákon schválnosti funguje skvěle...

    Silva

    OdpovědětVymazat
  18. Solitérní pupínky znám. :-) Dělají se vždycky, když si ostatní chválí, jakou maji krásnou pleť, protože je příjemné teploučko, nejsou zničující mrazy. Nejlepší pleť mívám uprostřed zimy a zkouškového, kdy bych podle všeho měla vypadat nejhůř. :-) A nikdy se pochopitelně nedělají na čele, kde je můžu zakrýt ofinou, ale zásadně na bradě/tváři. :-) Lak se loupe tehdy, když už jsem na cestě někam pryč... :-) Akorát vlasy mám už do "vstanu, učešu a jdu" vychytaný. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám jeden akorát z dneška. Nutně jsem potřebovala nový makeup od EDM, ten můj vydrží tak ještě na zítřek. A hodná Dejnička to objednala a dneska jsem si pro něj jela. Bohužel mi poslali jiný odstín, takže nemám nic a příští týden se budu pohybovat pouze kanalizací :D
    No naštěstí ho vymění, ale to bude trvat děsně dlouhoo!

    OdpovědětVymazat
  20. Ještě bych k tomu dodala, že nehty si zásadně nikdy krásně nevytvaruju ani nenalakuju, když na to mám čas a dělám to v klidu, ale jedině, když to dělám večer před nějakou akcí, narychlo, nebaví mě to, nechce se mi do toho, ale s několik dní starým, orvaným nátěrem nemůžu druhý den nikam jít. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistěže! Proč dělat věci s dobrým výsledkem ve chvíli, kdy je čas i chuť, že... :)

      Vymazat
  21. Neposlušný vlasy, pupínky kdykoliv potřebuji nutně vypadat k světu i neschopnost namalovat obě oči stejně (hlavně linky) na mě platí taky. Jednu dobu jsem taky pravidelně kýchala při/po nanášení řasenky, ale to už přešlo. Teď pro změnu se musím nutně vysmrkat po té co pracně zamaskuji pupínky na nose.

    OdpovědětVymazat
  22. Úplne výstižné! :D Hlavne to s tým kýchnutím, keď je čerstvo nanesená riasenka a ešte aj to, že vždy vyzerám najlepšie, keď nikam nejdem a o nič sa nesnažím :D A u mňa ešte platí, že vždy keď sa ponáhľam tak sa mi vždy rozsypú práškové tiene, spravím si zlú linku a podobne :D

    OdpovědětVymazat
  23. Souhlasím naprosto se vším kromě asi jednoho, dvou bodů :D. Nečetla jsem zatím komentáře tak nevím jestli se nebudu opakovat ale taky něco dodám.
    Vždy, když se nudím a mám za pár dní nějakou akci, tak si jdu vymyslet líčení, zkusím ho, a vypadá báječně, pochválím se, a když se takle začnu líčit už na tu akci, prostě před odchodem (ale času mám ještě dost) vypadá to strašně!

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tohle je nej nej post. Pobavila jsem se moc. Výstižné! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já nechápu, jak to, že můj lak, po použití sušiče, po hodině od nalakování, je schopnej se doslova zprasit o vzduch, když tím samým máznu malýho, kterej prostě potřebuje mít alespoň jeden prst taky barevnej, 2x ho pofouká a jde zpátky k legu - s nehtem naprosto neporušeným.

    Dál nechápu, proč můj chlap, kterej si vlasy myje sprcháčem (je to jedno!) a ruce šampónem (líp odmašťuje!) kterej ani NEVÍ, co dotyčná věc je, se mě po odjezdu z nákupáku zeptá, on, kterej si nic nepamatuje!!!, jestli jsem si vybrala tu tvářenku, o který jsem mluvila, když já jsem na ni k***a zapomněla kvůli zubní pastě v akci!

    To jsou jenom lahůdky z tohoto týdne, dál vzpomínat nebudu, jsem těhotná, lítostivá, nervózní, bez tvářenky a vůbec :-))))

    andrejiinka

    PS: A ne-makeup naschvál? Včera jsem se to sem snažila komentnout z mobilu. Sebezbytečnější blbosti všude jinde se mi odeslaly, načetly.. jen komentář sem, stylově zmizel a už se neukázal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D S tim lakem a legem jsi me pobavila, to uz je opravdu ale vrchol! A tvuj muz je taky vtipny. Jsem rada, ze muj muz neni jediny, kdo si myje ruce sprchacem.

      Vymazat
  26. Áno môžem len súhlasiť s jeb*čikmi na čele! Nenávidím ich nech idú preč nemávam ich, tak čo tam robia? A takisto vlasy! Doma objem hriva, že leví kráľ by mi mohol závidieť a idem von spľasnuté nič:(

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. Moc a moc děkuji za všechny ´žasné komentáře! Netušíte, jak ráda vidím, že v tom nejsem sama - a je jedno, zda se nám děje všem totéž nebo máme každá jiné radosti :) jedeme v tom společně!

    Díky, díky!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)