Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 6. 2012

MAC Sheen Supreme lipstick in Blossom Culture

Již dlouhou dobu jsme zde neměli žádný MAC, takže to urychleně napravím a rovnou se vrhneme na zoubek MAC rtěnce Sheen Supreme Lipstick v odstínu Blossom Culture.



MAC rtěnky zrovna nevyhledávám. Vyzkoušela jsem jich několik a nadšená z nich nejsem. Dovoluji si napsat,že naprostá většina z nich je suchá. Je úplně jedno, po které textuře z té základní řady sáhnete, jsou prostě suché. Ano, i Cremesheeny a původní Amplified byly suché. O Lustre, Glaze a Matte ani nemluvím. Některé jsou málo pigmentované, jiné cuckovatí, slévají se, dělají neplechu. Dle mého základní řady rtěnek MAC prostě není povedená a nikdo mi to nevymluví. Samozřejmě jistě existují výjimky jako u všeho, ale pro mě jsou rtěny MAC ze základní řady již tabu. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet řadu Sheen Supreme, u níž jsem se oné obávané suchosti vyhla.



Je to spíše balzámolesk než klasická rtěnka. Dodá poměrně solidní barvu, ale je opravdu hodně vláčná, vlhká a balzámová. To je dobře, nechtěla jsem suchou vrstvu na puse. Tvar samotné rtěny se mi nelíbí, je to stejné jako Chanel Rouge Coco, která mě také neuchvátila. :) Mám raději klasicky špičaté rtěnky, lépe se mi s nimi krouží po puse, ale prostě ty balzámové se dělají tato kulaté, takže s tím nic nenadělám, akorát si tady mohu postěžovat a tím to hasne. Takže si stěžuju a jdu zase dál.



Co se odstínu týče, je jemný, skoro nude, ale přesto s příměsí letního zabarvení. Jemný korálek, opravdu super na léto  někam k vodě k opálené pleti. Musí slušet skoro všem, i když na Nuf by asi ani vidět nebyla. Taže všem světlejším bude vyhovovat. Mně sluší velmi (ano, někdy jsem hodně nesebekritická).




Když už jsem pohaněla vnitřek rtěnky, pochválím alespoň vnější vzhled. Lesklé, hladké, kulaté, černé. Jsem moc spokojená, znáte mě. Hodně povedené balení, vypadá celkem luxusně a lehce konkuruje již zmíněnému Chanelu Rouge Coco.



Suma  sumárum tedy spokojenost tak 50:50. Ale jelikož se nemažu balením, ale vlastním produktem a u toho mi fakt po čase začala vadit ona balzámovitost, rtěnku už nemám. Je to ale oparvdu jen proto, že když kupuju rtěnku, chci rtěnku a ne balzám, protože kdybych ho chtěla, kupovala bych si přece balzám. Dává to smysl? :) Jasně, že je chyba na mojí straně. Vlastně více chyb, tak ani nevím, proč si zase stěžuju. Chtěla jsi nesuchou MAC rtěnku, Nik? Jo, chtěla. Tak mlč. Ok tedy, už mlčím a šeptem dodávám, že ve skutečnosti je tento výrobek fakt dobrý, ale kupte ho jen tehdy, pokud nechcete texturu klasické syté a plné rtěnky. Howgh.

9 komentářů:

  1. Já mám teda Mac rtěnky hodně ráda, a tahle vypadá úžasně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je měla kdysi také poměrně ráda, ale s odstupem času musím přiznat, že to byla spíše nekritická láska MAC jako takovému, rtěnky mě skutečně většinou vysušovaly.

      Vymazat
  2. Na Tvých rtech vypadá opravdu moc krásně :) A s MAC rtěnkama (teda spíš pouze s jednou)mám podobnou zkušenost..mám jednu z řady Lustre (Hug me) a když si ji dám na rty, tak mám pocit, že mi rty "stahuje".. s žádnými jinými rtěnkami moc zkušeností nemám, tak jsem skoro zavrhla nošení rtěnek.. ale když říkáš, že MAC rtěnky jsou obecně takto suché, tak mi to dává naději, že s jinýma to bude lepší :)
    Mám teda ještě vzorkovou rtěnku Chanel Rouge Coco Mademoiselle, ta je sice o něco lepší, ale taky to není ideál. Ale slyšela jsem, že ta plná verze by měla být snad lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou opravdu obecně suché, není to jen pocit. A k Chanel Rouge Coco Mademoiselle v mini verzi musím dodat, že ta povedená opravdu není, ani její velká sestra, opět suché. Je poměrně náročné sehnat dobrou hydratační a stále sytou rtěnku bez balzámovitého fousku.

      Vymazat
  3. Jé, to je pěkný jelení lůj :D
    Ale sluší ti, mělas ji nechat doma...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je to jasné, na tebe jako jelení lůj. :) Opravdu by nebyla vůbec vidět.

      Vymazat
  4. V tomhle ti naprosto rozumim - chvi hydratacni rtenku, ktera vydrzi 8 hodin = nemozne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mně se to naštěstí u některých NARS rtěnek podařilo a Nuf má zase velmi dobré zkušenosti s Chanel rtěnkami, samozřejmě zase jen některými, takže ono se snad sehnat dá, ale dá to docela práci a velké testování, což nám maniačkám zas tolik nevadí, že. :)

      Vymazat
  5. Krasny ruz...ako stvoreny na bezne nosenie! vyzera trosku ako zafarbeny balzam, ale ja take milujem.

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)