Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 6. 2012

Lehké rtěnky PAUL AND JOE N a GIORGIO ARMANI Sheer Lipstick

Někdy je skvělé mít rty jen lehce zabarvené a opečované. Třeba na dovolené, k vodě, případně jsou mezi námi i ženy, které zkrátka silné krycí rtěnky z různých důvodů nenosí. Naštěstí výrobci s tím počítají a většina z nich nabízí i lehké varianty barev na rty. Já sama mám tyto lehké rtěnky moc ráda - taky nenosím denně silné red rty, že ano... Občas je používám dokonce místo balzámu na rty. Větší výběr je mezi rtěnkami se třpytkami, ale já preferuji transparentní rtěnky bez nich. Nemám ráda putovní třpyt a transparentní rtěnky třpytky prostě pouštějí z místa určení dost často. Navíc se mi mnohem víc líbí barevný náznak bez lesklých částeček.
Dřív, když jsem nedokázala sehnat rtěnku těchto kvalit - to víte, v době kamenné toho k sehnání moc nebylo a net byl v plenkách - jsem zkoušela různě míchat rtěnky a balzámy. Bohužel efekt nikdy nebyl trvanlivý, barva nebývala jednolitá a praktické to taky příliš nebylo. Jsem ráda, že dnes je výběr obrovský a že umím platit paypalem :)

Dnes tu máme dvě lehké rtěnky odlišných odstínů, obě rozhodně výborně vhodné k dennímu použití. Tak pojďme na ně :)

Paul and Joe Lipstick N v odstínu 30 je sofistikovaná, nositelná a velmi příjemná tělovomeruňková barva. Použitelná kamkoliv a kdykoliv, skvěle doplní výrazné rty i nahou tvář. Rtěnka PJ 30 v celkovém líčení nevypadá ani jako rtěnka, spíš jen jako perfektní rty. Mám tyhle barvy fakt ráda - pokud mi sednou k zubům, mám hit.
K balení toho moc vykládat nebudu, mě se líbí moc, ale vím, že PJ má hodně odpůrců. Na někoho je to moc holčičí a zdobné, na mne je to právě mile holčičí a zdobné.
Textura je klouzavá, lehká, ale ne příliš matlavá nebo moc tekutá. Celkově akorát. Barva je perfektně jednolitá i po delší době od líčení. Když přemýšlím nad negativy, napadá mne snad pouze to, že bude na tmavších typech méně vidět. Jenže o tom to dnes je :)



Barvy na fotkách odpovídají, jak vidíte, podobnou rtěnku utaháme každá!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kosmetika Giorgio Armani je hodně populární, jednotlivé jejich výrobky docela často bývají v časopisech a na blozích vyhodnocovány jako to nejlepší z nejlepšího. Vyzkoušela jsem pár věcí a taky nějaké rtěnky z různých řad. Rtěnka v odstínu 06 z řady Sheer Lipstick je skvělou variantou pro ty z vás, které touží po červených rtech, ale do plných nepůjdou. Pokud chcete vzhled "snídala lesní jahody", vyzkoušejte tuto rtěnku. Budete vypadat svěže a pěkně, rty se jen malinko lesknou a vypadají jako rty Ally McBeal - pamatujete, jak jednu dobu nosívala takové lehce načervenalé svěží rty?
Balení je jednoduché a minimalistické, nijak mě nenadchlo ani neurazilo. Rtěnka sama o sobě je moc pěkně udělaná a její textura přináší lehkou barvu, která nedělá mapy. 






Já osobně si tuto rtěnku nenechám. Barevně se mi líbí moc a soudím, že tak pěkné rty svěžího vzhledu vykouzlí máloco. Nicméně mi nějak nechutná nebo nevyhovuje texturou, přesněji řečeno mi na rtech připadá silikonová. Asi potřebuju pro dokonalý komfort malilinko krémovější složení barvy a méně pevnou tyčinku, abych pro viditelný nános nepotřebovala přejet tolikrát. Na druhou stranu zase tato rtěnka na rtech drží lépe a déle než její kolegyně shora. Takže vyzkoušejte a rozvažte, co preferujete. 
Tak trochu dopředu prozradím, že rtěnky z jiných řad u mne dopadly o dost lépe :) Snad se v budoucnu dostanu k recenzím.

Fotky na rtech jsem u obou rtěnek pořídila, ale záměrně je nepublikuji, protože mi prostě absolutně nevyšly barvy! No, jsou i takové dny :)

Má být tropický víkend, takže jej užijte ve zdraví a dejte o sobě vědět - líčíte se vůbec v těch vedrech?

4 komentáře:

  1. Mne sa na Paul and Joe strasne pacia tie retro obaly :) A ruz tiez vyzera super!

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D strasne ma pobavil vyraz ze "snidala lesni jahody" :) ten ruz GA vyzera pekne, ale zrejme ani mne by podla tvojho popisu nevyhovovala textura...skoda :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tino, chce to vyzkoušet. Já jsem na rtěnky strašný čumák :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)